"ස්......ස්... මා...හි..."
ටිකක් වෙලා ඒකම කරද්දි මගෙ කටේ කෙල වලට සර්ගෙ සරම තවත් තෙත උනාම සර් මගෙ මූණ එක අතකින් අල්ලගෙන අනික් අතින් සරම ලිහලා පහලට විසිකලා.. සර්ගෙ යගදාවෙ පෙරසම යාන්තමට පහලට ගිහින් තිබුනා මම ඒ ටිකත් පහලට කරලා ආයෙම සම්පූර්ණයෙන්ම උඩට කරලා රැලි ගැහුන සම තොල් වල පටලගෙන හෙමින් හෙමින් ඇදලා ඇතැරියා..
සර් රළු හඩකින් කෙදිරි ගෑවා විතරක් නෙවෙයි.. රළු ඇගිලි වලින් මගෙ කණ් පෙති වල දාර ස්පර්ශ කරද්දි සර් නොකියා කිව්වෙ ඒ දෙවල් තව තවත් කරන්න කියලා වෙන්න ඇති.. හිතෙ තිබ්බ ආසාවට මම ඒ දෙවල් මගෙ පැත්තට හරව ගත්තා...මම සර්ගෙ යගදාව කට ඇතුලට හෙමින් හෙමින් දා ගත්තෙ හවස ඉදන් තරහ වෙලා ඉදියෙ සර්ගෙ නෑයෙක් එක්කවත් නොවෙයි ගානට. මට ඒ කිසිදෙයක් මතක තිබුනේ නෑ.. කට ඇතුලට දා ගත්ත යගදාව දිවෙන් ස්පර්ශ කරන ගමන් මම උදේ වෙලාසන නැගිටලා පරක්කු නැතිව දත් මදින එකෙක් වගේ හෙමින් මුණ උඩ පහල කලා.. සර් ඒ දේට හරි කැමැත්තෙන් වහේ බඩ පාත් කරගෙන උස්ම හිර කරගෙන ඉන්න බවක් මට තෙරුනා..
සර් ලොකු හුස්මක් අරගෙන ඇතෑරියා."ම්.... ස්..... උඹ මගේ නේ බං මැණික.. මොන දෙර් කලත් උඹ මගේ නේ?.."
මට කත කරන්න බෑ කටෙන් එකයි. කලින්ටත් වඩා යගදාව මහත් වෙලා නහර පෑදිලා තිබුනා.. මම ආසම එහෙම තියෙද්දි. මම ඒක අතට අරන් හැඩ බැලුවා.. බඩ උඩ මූණ තියන් ඉද්දි අයිෆල් කුළුනක් දිහා බිම ඉදන් බලන වගෙ මම ඒ දිහා බලන් ඉදියා.
"පරක්කුයි මැණික යන්නොනේ මම.."
සර් කියන්නේ දිගටම කරන්න කියලා වෙන්න ඇති. මම ඇස් පියාගෙන ආයෙම පාත් කරලා සර්ගෙ යගදාව කට ඇතුලට දා ගත්තා...
කලින්ට වඩා තවත් ඒක ඝණ වෙලා. රත් වෙලා තිබුනා.. කලින් වගේ හෙමින් කලාට දැන් මදිද කොහෙද.. ඉහල පහළ යන මූණට සමාන්තරව සර් මගෙ ඔළුව සර්ගෙ බඩටම තද කර ගත්තා.. මට හෙල්ලෙනවත් බෑ. සර් ඊළඟ තත්පරේදි මගෙ ඔළුව එහෙම්ම තියාගෙම පොඩ්ඩක් ඉස්සුනා දැනුනා.. සර්ගෙ ඉණෙන් පහල කොටස් මගෙ ඔළුව වගේම උඩ පහල ගැස්සෙන්න ගත්තා. මම නොකලත් මම කර කර ඉදපු දේ සර්ම කර ගන්නවා. මම කට ඇරගෙන විතරක් ඉදියා. ඔඅටන් ගැන්මට වඩා ටික ටික වේගෙ වැඩි වෙද්දි මම දිවෙන් කට ඇතුලට එන යන යගදාව ආදරෙන් පිළිගත්තා...
විනාඩි කීපයක් ඒකම කරලා ලොකු හුස්මක් එන්න සර් ආයෙ ඇදටම බර උනේ ඒ දේ ඇති නිසා නෙවෙයි. මහන්සි නිසා වෙන්න ඇති. මමත් බඩෙන් ඈත් වෙලා ආයෙම ඒකම කරද්දි සර් මාව ඇදලා උඩට ගත්තේ කකුල් වලින්. දැන් මගෙ තට්ටම් සර්ගෙ මූණ ලඟ. මට දැනුනෙ ලැජ්ජාවක් වගේ හැගීමක්. මොන දේ දැනුනත් මට සර්ගෙන් ඈත් වෙන්න බැරි වෙන්න සර් මගෙ කකුල් අත් වලට හිර කරන් ඉදියෙ.. සර් මගේ තට්ටම් හෙමින් අතගාන ගමන් තට්ටම් වල මැද දාර මැද්දෙන් දිව අරන් යද්දි මට හිල්ලුනා..