1

9.2K 265 164
                                    

"Lan bu iyice uçtu Halit amca ağzımıza sıçacak"

Mete yanındaki diğer arkadaşına konuşurken o başını geriye yaslanıp kendi kendine konuşuyordu. Gerçekten sarhoş olmuştu ve şuan kendisini bir kuş gibi hissediyordu. Durduğu yerde gülmeye başladığında ikisi de ona bakmıştı.

"Lan Demir kalk oğlum hadi gidelim artık. Baban yine delirecek"

Tunç onun koluna girdiğinde umursamadan daha çok yayıldı. Şimdi o suratsız babasını düşünecek hali yoktu. Buraya ne yapmak için geldiyse onu yapacaktı. O an bulanan beyni yüzünden ne için geldiğini bile unuttuğunda bir anda yüzünü buruşturdu.

" şşş ... Biz niye gelmiştik içmeye, unuttum"

Kelimeleri uzata uzata konuşurken iki arkadaşı da sırıtarak ona bakmıştı. Mete yanına geçip oturduğunda midesinin bulandığını hissetti. Ama ondan kaynaklı değildi bu içtiği içkidendi.

"Yavrum sen aşk acısı çekiyordun ya. Zırlamaya başladın bizde geldik."

O an aklına gelen düşünceyle tekrar güldüğünde "haaa" diyerek başını salladı. Gözünü bile açacak hali yoktu.

"O piç beni terk etti diye doğru."

"Salak sen onu aldattın diye terk etti seni Barış. İyice şaşırdın oğlum" Tunç ona gülerek konuştuğunda kendisi de güldü.

"Ulan beni terk ettiyse iyiki aldatmışım o zaman. Siktir edin hadi içelim"

"Mal lan bu. Aldattığı için terk ettiğini bile unuttu." Mete karşısında oturan Tunç la konuşurken ağzında hissettiği ekşime ile sertçe yutkundu. Şuan kaç şişe içtiğini hatırlamadığı içki dışarı çıkmak için sanki can atıyordu. Eliyle karnını tuttuğunda arkadaşlarının ne konuştuğunu bile duyacak hali kalmamıştı.

O sırada ağzına dolan kusmukla hızla ayaklandığında elinde olmadan masaya doğru kusarken gözleri yaşarmıştı. Boğazı yanarken çıkan sıvı ile arkadaşlarının bağırışları kulağına doldu.

"Ağzına sıçayım şerefsiz ya. Ortalığın amına koydun."

O biraz daha kustuğunda yanındaki arkadaşı da onun yanından uzaklaşmıştı. Eliyle ağzını silerken "Ulan kusmuğu ağzıma girdi. İğrenç yaratık ya. Siktir git tuvalete. İçmeyi de bilmiyor" demişti.

O şimdi kusmanın verdiği rahatlıkla tekrar yerine otururken elinin tersiyle ağzını silip derin bir nefes aldı. "Bi susun lan. Dır dır. Ölüyordum götler"

"Lan siktir. Körmü içmeseydin. Tutturdun Barış Barış diye. Onunda ağzına sıçayım. Zaten yarın başkasına bakacaksın bilmiyoruz sanki" arkadaşları gerçekten onu iyi tanıyordu. Aşk acısı çekmezdi o maksat içmekti.

Demir şimdi kusmanın rahatlığıyla yavaşça yerinden kalktı. Gidip elini yüzünü yıkayıp kendine gelmesi gerekiyordu. Ve bir daha bu kadar içmeyecekti, tabi şimdilik böyle düşünüyordu. "Ben tuvalete gidiyorum beyler siz de bir zahmet ortalığı toplayın"

O zorlukla yürürken arkasından ona küfür eden arkadaşlarını duyup sırıtmasına engel olamadı. Madem dostlarıydı bir zahmet bokunu da temizletsinlerdi. Rahatsız edici müzik sesinden çıkıp kendini tuvalete attığında sessizlikle derin bir nefes aldı.

Aynanın karşısına geçip kusmaktan yaşarmış mavi gözlerini silerken burnunu çekti. Gerçekten şuan iğrenç görünüyordu. Kravatı sağa doğru kaymış sarı saçları darmadağındı. Suyu açıp hızla yüzünü yıkadıktan sonra saçlarını da ıslatıp geriye yatırdı.

"Öff babam yine ağzıma sıçacak" Kendi kendine söylenirken suyu kapatıp aynaya bakarak dudaklarını büzdü. Kendini ağlamaya zorlarken "babacığım valla arkadaşım çok kötüydü o yüzden" dediğinde yaptığı role kendini kaptırırken sırıtmaya başladı. Sesini bile titretiyordu. Babasını hep bu şekilde kandırıyordu ve yine aynı şeyi yapacaktı. Ama o kanıyormuydu orası tartışılırdı.

SENSİZ ASLA (BxB) mpregHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin