43

1.4K 118 5
                                    

Vücudunda hissettiği ellerle gördüğü rüyanın güzelliği yüzünden gülümsemeye başladı. Gerçekte de
güldüğünün farkında değildi. Sevgilisi yumuşak dokunuşlarıyla ona dokunurken gözlerini açmamak için direniyordu.Sadece onu istiyordu.

Aleti şimdiden hareketlenmeye başlamış rüyadan uyanmak istemiyordu. Kulağına gelen sesle gerçekliğe dönmek üzereydi. "Demir" diye fısıldıyordu sevgilisi. Dokunuşları hoşuna gittiği için uyanmak istemese de tekrar "Demir uyansana" dediğini duydu. Canı sıkılsa da zorlukla gerçekliğe çekilirken gözlerini açmaya çalıştı.

Rüyasında bile rahatça sonuna gelemiyordu. O an bedeninde hissettiği el ile gerçek olduğunu anlayarak bir anda gözlerini açtığında hemen yanında ona istekle bakan sevgilisini gördü. Şaşkınca yüzüne bakıp yutkunurken "Berzan" dediğinde başını aşağı indirip kalkmış aletiyle karşılaştı.

"Ulan iki saattir seni uyandırmaya çalışıyorum. Sırıtıp duruyorsun"

Demir ilk defa utandığını hissederek dudağını ısırdı. "Ben güzel bir rüya görüyordum da uyanmak istemedim."

Berzan o an gülerek yanağına doğru zorlukla eğilip öpücük bıraktı. "Rüya değildi. O kadar dokundum sana."

Demir ondan duyduklarıyla daha çok şaşırarak sertçe yutkundu. Bu oğlan böyle şeyler yapmazdı. Değişmişti iyice.

"Kendim yapacaktım ama göbeğimden elimi rahat kullanamadım. İçimde garip bir istek var"

Demir'in gözleri o an heyecanla büyürken yerinde doğruldu. Eğer sevgilisi istiyorsa yapardı tabii. Uykusu şimdiden dağılmıştı. Onun göbeğine baktı önce sonra gözü aşağı kaydı ama şişlikten dolayı görememişti. Yine de içindeki istekle dolup taşıyordu.

"Berzan daha göremiyorum bile" Elini onun aletine attığında sertliği avuçlarına geldi. Sevgilisi sabırsızca inlediğinde Demir arkasına geçmek için hamle yapmıştı ama Berzan kolundan tutup engel oldu.

"Ağzını kullansan. Bu defalık.. dayanamıyorum"

Demir o an daha çok afallayarak göbeğine baktı. Bu oğlan gerçekten istekliydi. Ama bunu yapamazdı olmazdı. Utanırdı.

"Berzan özür dilerim ama çocuklarıma baka baka yapamam ben. Beni öyle
görmesinler olmaz yok."

Berzan gülmeye başlayarak başını salladı. En azından ısrar etmiyordu bebeği. Ama doğumdan sonra ona istediği kadar ağız işi yapacaktı. "Ulan iyice delirdik. Geç o zaman arkama."
Demir bir hamlede arkasına geçerken aklına gelen düşünceler yüzünden çarşafın bir kısmını tutup yan yatan sevgilisinin üstüne örtmeye çalıştı.

"Gözlerini kapatalım görmesinler."

"Lan güldürme valla inecek şimdi ya." Sevgilisi önünde kahkaha atarken Demir inmemesi için beline sarılıp elini attığında eşofmanın üstünden okşadı önce. Sevgilisi anında sustuğunda elini içine soktu ve aletini tuttu. Bebeği zevkle inlerken kendisi de tutmakta zorlanmıştı, göbeği aşağı doğru indiği için hareket ettirmesi zor olacaktı.

"Berzan elimi nasıl hareket ettireceğim. Aşağı doğru yapmam lazım"

Berzan önünde yatmış elini yüzüne kapatırken derin bir nefes almıştı. "Kıracak mısın lan. Olmaz öyle."

"Berzan ama ne yapabilirim ki başka. Ben elimi hareket ettirsem karnına çarpıp duracak."

Demir aklına başka çözüm gelmediği için ne yapacağını bilmiyordu. gerçekten zor olacaktı ve bebekleri zarar görsün istemiyordu. Berzan o an bunalmış gibi çarşafı üstünden attığında debelenerek kalkmaya çalıştı.

SENSİZ ASLA (BxB) mpregHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin