35

2K 137 17
                                    

"Berzan hadi ama ya kalk lütfen. Seni bekliyorum"

Yatakta uyanmaya çalışan sevgilisini yavaşça omzundan tutup sallarken çoktan kendisi hazırlanmış ve sabırsızca bekliyordu. Ona önce kahvaltı yaptırması gerekiyordu ve ardından doktora gideceklerdi. Bebeğin durumunu öğrenmek için sabırsızlanıyordu.

Tek isteği sağlıklı bir bebekleri olmasıydı. Tabii sevgilisi gibi esmer olmasını da istiyordu. Berzan başını daha çok yastığa gömdüğünde seslice ofladı. Niye gitmek istemediğini anlamıyordu bir türlü. Sadece kendisi mi heyecanlıydı. Böyle yapması üzüyordu.

"Berzan istemiyor musun? Niye böyle yapıyorsun?"

Artık kırılmaya başlayan kalbi yüzünden sesi titrek çıkarken sevgilisi gözlerini açıp ona baktı. Uyumuyordu işte biliyordu.

"Ulan utanıyorum işte anlamıyon mu. Ben kadın doktoruna gitmem Demir. Erkeğim ben erkek ya."

Demir onun derdini öğrendiğinde rahatlayarak derin bir nefes aldı. En azından bebekle ilgili bir sorunu yoktu. Ama gitmek zorundalardı. O yüzden kalkması şarttı.

"Berzan sana kadın diyen mi var. Bak gelirsen sana çikolata alırım" aklına gelen ilk şeyi söylediğinde sevgilisi yüzünü yastığa gömdüğünde boğuk kahkahasını duymuştu.

"Lan ben çocuk muyum. Valla kafayı sıyıracağım artık. Tamam sen git hadi ben gelirim"

Demir yine onu güldürmenin mutluluğuyla yataktan kalkıp başında dikildi. Sevgilisi yatakta doğrulup
gözlerini ovuştururken Demir onun hafif kalkmış tişörtünden esmer tenini görerek başını hızla kapıya doğru çevirdi. Bu oğlan onun aklını bulandırıyordu. Eğer doktor yapamazsınız derse ne olacaktı bilmiyordu.

"Sen giyin gel mutfakta bekliyorum"
Sevgilisi ona başını sallarken hızla dışarı çıkıp derin derin nefesler aldı. Ona karşı bu kadar istekli olduğu için suçluluk duyuyordu ama elinde değildi işte. Belki de başka bir yolunu bulmalıydı. Mutfağa
girdiğinde Asiye ablasının kahvaltı hazırladığını gördüğünde hala içindeki isteği bastırmaya çalışarak masaya oturdu. Kadının ona baktığından bile haberi yoktu.

"Noldu çocuğum sana. Selam sabah yok mu?"

Demir onun sesini duyduğu anda başını ona çevirip omuz silkti. "Canım sıkkın Asiye anamız. Ama geçer merak etme. Yine döktürmüşsün ellerine sağlık. Ballı sütü unutmadın değil mi?"

Kadın onun değişen ani duyguları yüzünden gülerek başını salladı. "Unutur muyum hiç, hani Berzan nerde? Gelsin ona yumurta yaptım."

Demir tam ona cevap vereceği sırada yanlarına gelen sevgilisiyle açık ağzını kapatıp ona döndü. Yine giydiği mavi kotu ve beyaz tişörtüyle yakışıklı görünüyordu sevgilisi. Uzun boyu ve iri vücudu çok güzeldi. İstemsizce onun vücudunu süzerken sevgilisinin öksürük sesini duyarak bakışlarını yüzüne
çevirdi. Onun baktığını görmüş ve çatık kaşlarıyla uyarıyordu. Ama dayanamıyordu ona.

"Günaydın abla iyisin inşallah?"
Berzan sert sesiyle kadına konuşurken yerine geçip oturduğunda Demir içinden kendisini sakin tutmaya çalışarak onları dinledi.

"İyiyim oğlum. Al bak sana yumurta yaptım. Seviyorsun gördüm ben"

Berzan önüne konan tabakla kadına utançla teşekkür ettiğinde yumurtayı gördüğü anda yüz ifadesi değişmişti. Sanki kusacak gibi görünüyordu. Eliyle ağzını ve burnunu kapatırken Demir hızla önündeki tabağı çekip tezgaha bıraktı. Bebeği kussun istemiyordu.

"Bir süre yumurta yasak bu evde. Berzan başka şey ye sen olur mu minik kuşum. Zaten her şey var gibi."

Sevgilisi ona başını sallarken elini ağzından çekip derin bir nefes almıştı. Onun neye karşı duyarlı olduğunu çözmesi gerekecekti yoksa bebeği sürekli kusacaktı. Önünde duran başka şeyleri iştahla yediğini gördüğünde keyfi yerine gelirken artık sabırsızlığı yüzünden önündeki bardağı kafasına dikip
ayaklandı.

SENSİZ ASLA (BxB) mpregHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin