"Demir siz gidin yatın biraz göz altlarınız morarmış çocuğum ya hadi. Biz Asiye ile bakarız"
Annesi zorla onları odadan çıkarmaya çalışırken ikisi de yorgunluktan sesini çıkaramıyordu. İlk günlerden fazla abarttıkları için aşırı uykusuzlardı ama bebekleri yalnız kalsın istemiyordu ikisi de. Şimdi biraz daha iyilerdi ve Demir rahatça tutabiliyordu. Zorlansa da alışıyordu.
"Anne elinizi yıkamadan dokunmayın valla kavga çıkarırım"
"Öff bu da çok bilmiş. Berzan hadi oğlum gidin siz merak etmeyin" Annesi sevgilisini de oturduğu koltuktan zorla kaldırırken sessizce itaat etmişti. Gözleri kızarmıştı uykusuzluktan.
"Olur bir şey olursa seslenirsiniz o zaman. Sağolun"
Berzan bebeklerinin uyuyan bedenlerine bakıp dışarı çıktığında o da arkasından yürüdü. Üç bebeğe aynı anda bakmak gerçekten çok zor oluyordu, fazla yorgunlardı ve sevgilisine daha doğru dürüst dokunamamıştı bile. Eve gelirken bir sürü hayal kurmuştu oysa.
Her ona yaklaşmak istediğinde bebeklerinden birisi ağlıyordu mutlaka ve artık patlamak üzereydi. Onunla birlikte odaya girdiklerinde bebeği kendini yatağa bıraktı."Çok yorgunum lan gerçekten. Neyse ki biraz büyüdüler. Rahatım"
Berzan yüz üstü yatıp kollarını ve bacaklarını açarak yattığında Demir içinde kabaran istek yüzünden sertçe yutkunarak onun vücudunu süzdü. Kalçaları eşofmandan belli oluyordu ve dokunmak için yanıp tutuşuyordu.
Dikildiği kapının önünde öylece ona bakarken Berzan yastıktan başını kaldırıp yüzüne baktı."Noldu.. gelsene hadi. Annen bizden daha iyi bakıyor korkma. Hem çağırır o"
Demir gözünden akan uykuyu es geçip kapıyı kilitleyerek yanına yaklaştığında üstünden atlayıp arkasına uzanarak beline sarıldı.
"Berzan.. uyuma"
Onun ensesine doğru dudaklarını yaklaştırıp öptüğünde sevgilisi derin bir nefes alarak ona doğru döndü. İçerde annesi vardı ama sessiz olurlarsa kimse duymazdı. zaten onlar bebeklerin yanındaydı.
"Patlayacağım artık dayanamıyorum."
Dirseğinden destek alıp yüzüne bakarken sevgilisi uykulu gözleriyle ona başını sallamıştı. Onun da istediğini biliyordu çünkü uzun zaman olmuştu. İçindeki istekle Onun güzel dudaklarına atıldığında sevgilisi açlıkla karşılık verdi. Özlediği dudaklarını sertçe emmeye başladığında üstüne çıkıp bacak
arasına yerleşti.Berzan bir elini saçlarına attığında diğer eliyle belinden tutup tişörtünü sıkmıştı. Açlıkla bir birlerini öperken dilini dudaklarına sürttüğünde sevgilisi ona izin vererek dilini kabuk etti. İkisinin de kalbi deli gibi çarpıyordu. Demir altındaki iri bedenin heyecandan kasıldığını hissediyordu.
Diliyle ağzını talan ederken aletini sürtmeye başladığında isteği yüzünden deli olacağını hissetmişti. Eskiden bir günü boş geçirmeyen adam şimdi günlerce bekliyordu. Ama sabrı kalmamıştı. İstekle dolup taşıyordu.
Sevgilisinin eli saçlarını tutup çekiştirirken daha da baskı uyguladı aletine. Altı şimdiden patlayacak gibiydi. Ve zamanları kısıtlı olduğu için acele etmesi gerekiyordu. Dilini biraz daha onunkine sürtüp geri çekildiğinde sevgilisi nefes nefese yüzüne bakmıştı. Çok heyecanlanıyordu biliyordu.
"Seni çok özledim bebeğim"
Dudaklarına doğru fısıldadığında Berzan yutkunup "Ben de seni" dedi. "Çabuk olalım hadi. Annenler duymadan"Demir ondan onayı aldığında üstünden kalkıp yan tarafına geçti. Ona arkadan sarılmayı çok seviyordu o yüzden öyle yapacaktı. Berzan anlamış gibi ona sırtını döndüğünde soluk soluğa aletini güzel kalçalarına dayadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİZ ASLA (BxB) mpreg
Fiksi UmumDemir ve Berzan'ın hikayesi. İsterseks konuludur..