77

580 51 3
                                    

"Demir iyi misin. Duydun mu beni?"

Karşısında ona konuşan adamın ismini söylemesiyle kendisine gelerek gözlerini ona çevirip "Ne dedin?" Diye sordu. Daha biraz önce dinlemeye başlamış ama proje kelimesinden başka bir şeyi duymamıştı. Aklı burada değildi ve toplayamıyordu.

"Yapabileceğim bir şey varsa söyle. Çok dalgın gibisin"

"Yok. Aslında var." Demir kafasındaki düşünce yüzünden günlerdir düşünüyordu ama bir türlü en iyisini bulamamıştı. Sevgilisine nasıl bir sürpriz yapacaktı bilmiyordu. Acaba pastaya mı koysaydı.
Filmler de hep öyle olurdu.

Ama bebeği iştahla yediği için boğazında kalırdı ve olmazdı. Hem özgün olmalıydı. Yeni bir şey bulmalıydı. Ellerini masasında birleştirip dirseklerini dayadığında merakla ona bakan adama gülümsedi. O belki yardım ederdi. Pek romantik görünmüyordu tipi ama belli de olmazdı.

"Berzan ve bana yüzük alacağım. Evlilik yüzüğü. Minik kuşumu herkes bekar zannediyor. Zaten beklemem hataydı ama nasıl vermem gerektiğini bulamıyorum"

Demir beklentiyle karşısında oturan adama baktığında onun sırıttığını görmüştü. Komik ne vardı söylediğinde anlamıyordu.

"Minik mi? Ona böyle mi diyorsun?"

"Takılman gereken konu bu mu Poyraz. Benim için minik o." Demir onunla dalga geçen adama çemkirirken o daha çok gülmeye başlamıştı. Sonunda o da kendilerine benzemeye başlamıştı işte.

"Kusura bakma. Komik geldi. Tam olarak istediğin ne?" Poyraz kendini toplamaya çalışırken geriye yaslanıp ofladı. Mükemmel olsun istedikçe işin içinden çıkamıyordu.

"Nasıl vermeliyim yüzüğü sence?"

"Onu en iyi tanıyan sensin. Nasıl bir şeyden hoşlandığını bilmelisin"

Demir zaten biliyordu ama özel bişeyler yapmak istiyordu. Bu bahaneyle sevgilisini gecenin sonunda yatağa götürüp orda sonlandırırdı. Aklına gelen şey bile sırıtmasına neden olurken ona sırıtarak bakan adam yüzünden kendisini topladı. Onunla yaptığı hayalleri anlamamalıydı.

"Berzan sade ve sessiz birisi. Yani öyle lüks şeyleri sevmiyor. Hiç özel bir isteği olmadı şimdiye kadar. Dışarı gitsek rahatsız olur biliyorum. Zaten kusması yeni yeni bitiyor. Onu yormadan bişeyler yapmalıyım"

"Kaç ay oldu ki?"

"Ne kaç ay oldu?" Demir onun sorusunu anlamamıştı.

"Hamileliği kaçıncı ayında?"

Onun yine alakasız konuşması ile şaşkınca yüzüne baksa da "iki buçuk" dedi. O kendisinden daha beterdi.

"Konumuzla ne alakası var?"

"Merak ettim sadece. Hiç hamile bir erkek görmedim daha önce, karnı şişince görmek isterim."

"Olur görürsün ama dokunamazsın şimdiden söyleyeyim alınma sonra."

"Neden dokunmak isteyeyim ki. Hem Berzan kızıyor mu dokununca?"

"Ben kızıyorum. Çünkü o göbekte bebekte bana ait. Kimse dokunamaz. O yüzden olmaz."

Demir kıskançlıkla ona söylediğinde Poyraz şaşkın şaşkın baksa da kahkaha atmıştı. Gerçekten şu an kahkaha atıyordu. Ama o kıskanç bir adamdı ve dokundurmazdı. Berzan dan bile kıskanırdı bazen bebeğini.

"Şu an çok saçma bir sohbetin içindeyiz. Ama merak etme dokunmam."

"Tamam o zaman. Ne öneriyorsun?"

SENSİZ ASLA (BxB) mpregHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin