"Biz niye burdayız. Berzan zaten rahatsız görmüyor musunuz?"
"Sıkıntı yok. Temiz hava iyi geliyor kızma çocuklara"
Demir öne doğru yayılarak oturan sevgilisine bakıp derince soludu. Madem o rahattı önemli değildi. Ama kendisi rahat değildi. Berzan karnı yüzünden geriye yaslanmış ve bir eliyle göbeğini tutuyordu. Bacakları ise açılmıştı. Onun bu haline gülmek istiyordu. Giydiği bol tişörtten bile belli oluyordu karnı
artık. Ayına göre daha büyük demişti doktor. Ve daha çok büyüyecekti."Valla deniz kenarı iyi geliyor lan. Yavrucaklar şimdiden deniz havası alsın işte fena mı. İlerde beraber denize gideceğiz daha."
Hepsi yan yana dizilmiş denize karşı otururken Tunç konuştuğunda Mete sırıtarak Berzan'ın göbeğine bakıyordu. Demir onun hala garipsediğini görebiliyordu ama gerçekti işte.
"Berzan göbeğine dokunabilir miyim yavrum? Çok merak ediyorum"
Mete elini uzattığında sevgilisi bir
kaç saniye arkadaşına boş boş bakıp elini çekerek başını sallamıştı. Onlar içinde alışması zor oluyordu. Bulundukları yerde insan çok olmadığı için rahatlardı. Arkadaşı elini sert göbeğine atıp gözlerini büyütürken Demir tepkisini görmek için yüzüne bakıyordu. Arkadaşı karnını okşarken şaşkındı. Sanki yeni yeni fark ediyor gibiydi."Oğlum niye bu kadar sert ki. Ağrımıyor mu kardeşim ya. İçim bi garip oldu"
Berzan gözünü denizden ayırmadan başını sağa sola salladı. "Ağrı yok. Gerildi ya ondan heralde bende bilmiyorum"
"Çok garip ya valla. Tunç sen de dokun lan."Mete arkadaşının elini zorla göbeğine koyarken artık sabrı kalmamıştı. Onun göbeğine fazla dokunsunlar istemiyordu.
"Mete bırak artık çocuklarımı rahatsız etme. Yeter hadi." Demir içinde oluşan kıskançlıkla arkadaşına bakarken o kaşlarını çatmıştı. Ama bebeklerini kıskanıyordu yapacak bir şeyi yoktu. Berzandan bile kıskanıyordu bazen. Hatta Berzan'ı da onlardan kıskanıyordu.
"Ulan piç. Benden mi kıskanıyorsun. Amına ko..." Mete sonunu getiremeden Demir hızla ayağa kalktı.
"Çocuklarımın yanında küfür etmesene sikik. Sana bin kere söyledim" Onun ağzından da istemsizce küfür çıktığında Berzan ve Tunç gülmeye başlamıştı. Mete ise korkudan kalkıp Tunç'un arkasına saklanmıştı. Demir küfrettiği için daha da sinirleniyordu. İyi örnek olmak istiyordu.
"Berzan bu komik mi niye gülüyorsun. Çocuklarımız var bizim. Küfür güzel bişey mi?." Demir yaşadığı sinirle sevgilisine çıkıştığında bir anda onun da kaşları çatılmıştı.
"Bana ne bağırıyorsun lan. Küfür eden sizsiniz. Sanki birşey dedik."
Berzan sinirle önüne dönerken yine gözleri dolmuştu. Hemen üzülüyordu bebeği. Demir anında pişman olurken arkadaşları kahkaha atıyordu.
"Gülmeyin lan valla denize atarım sizi. Berzan özür dilerim bağırmak istememiştim."
İçindeki pişmanlıkla yanına otururken sevgilisi sinirle yerinden kalkmaya çalışmıştı ama fazla yayıldığı için göbeği engel oluyordu. Demir onun kıvranan haline gülmemek için direnirken Tunç ve Mete kıs kıs gülüyordu.
"Yardım etsene lan. Kalkacağım ben"
"Nereye gideceksin bebeğim söyle bana" Demir tekrar ayağa kalkıp onu kolundan tutarak yavaşça kaldırırken sevgilisi asık suratıyla ona bakıp "tuvalete. Nereye gideyim bu halde." diye bağırdı. Şu an
çok sevimli görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİZ ASLA (BxB) mpreg
Fiksi UmumDemir ve Berzan'ın hikayesi. İsterseks konuludur..