"Berzan ne yapıyorsun odada iki saattir. Benden ne gizliyorsun?"
Demir kapatılmış kapının ardından bağırdığında içerden onun panik yaptığını anlayabiliyordu. Berzan tam yarım saattir odadaydı ve sözde eşyalarını topluyordu. Hayır yani bütün kıyafetlerini de görmüştü gizleyecek neyi vardı anlamıyordu. Artık merak ve sinir yüzünden sabırsızlanırken yumruk yaptığı elini kapıya sertçe vururken aniden açılmasıyla boşluğa gitmişti.
"Ulan ne var. Eşyamı aldım işte bitti" Berzan yüzüne bakmadan konuşurken yanından geçip elindeki çantayı koltuğa götürmüştü. Onun bu hali fazla garip geliyordu ve rahatsız oluyordu.
"Benden ne saklıyorsun sen Berzan. Neden gizli saklı iş yapıyorsun lütfen söyle."
Berzan hala yüzüne bakmazken önüne geçip kollarından tuttu. Şimdiden böyle yaparsa kıskançlık ve sinirden kudururdu. Berzan yavaşça gözlerine bakıp sertçe yutkunmuştu. Biliyordu işte sakladığı bişey vardı.
"Sakladığım bişey yok. Ne olabilir. Donumuzu da gözüne mi sokalım. Sabır ya"
Berzan gözlerini sürekli kaçırarak konuştuğunda Demir onun söylediği şeye gülmek istemişti ama şuan sinirliydi ve yumuşamak istemiyordu. Onun hakkında herşeyi bilmeliydi. Çünkü o sadece ona ait olacaktı. Yüzündeki utancı bir kaç saniye izlerken onun daha çok gerildiğini ve heyecanlandığını görüyordu. Öpecek diye utanıyor olmalıydı. Ama bu haline dayanması zordu.
"Bakma bana şöyle." Berzan heyecanla konuştuğunda dudaklarını birbirine bastırdı.
"Nasıl? Ne var ki bakışımda?" Onu daha çok utandırmak istiyordu.
"Böyle işte"
"Böyle mi? " Onun yüzüne yaklaşıp yiyecek gibi baktığına emindi ve şimdi çileden çıkacak gibi duruyordu.
"Sikecem artık ha. Öpeceksen öp yoksa çekil" onun ani patlamasıyla Demir dayanamayıp kahkaha atarken Berzan kaşlarını çatarak yüzüne bakmıştı. Bu çocuk böyle tatlı olursa nasıl duyabilecekti bilmiyordu.
"Bunu senden duymakta varmış." Onun isteğine tabi ki hayır diyemezdi. Ellerini beline sararken o kasılmaya başlamış ve put gibi duruyordu. Yavaşça kendine çekerken dudaklarına doğru eğildi. Berzan derin bir nefes alıp nefesini tuttuğunda "Berzan denize dalacakmış gibi niye nefesini tutuyorsun rahat olsana" diyerek biraz daha yaklaştı.
O duymamış gibi gözlerini yumduğunda dudaklarına kendininkileri bastırırken yine elleri tişörtünü tutmuş ve sıkmıştı. Oda böyle güç alıyordu demek ki. Acaba ilerde sevişirken ne yapacaktı çok merak etmişti. Dudakları hareket etmeden öylece dururken biraz daha baskı uyguladı. Onun başlatmasını istiyordu ama heyecanı yüzünden yapmıyordu biliyordu.
Yavaşça alt dudağını dudaklarının arasına aldığında alt tarafında oluşan hareketlenme yüzünden kendisi de fazlaca heyecanlıydı. Artık daha fazlasını istiyordu. Dudağını emerken Berzan tişörtüne daha sıkı yapıştı. O da hareket etmeye başladığında dilini dudağına sürttü. Kendisini ona biraz daha yaklaştırıp aletini hissetmesi için vücudunu birleştirdi. Yavaş yavaş buna da alışması gerekiyordu.
Boyları neredeyse aynı olduğu için aleti direkt onunkine değdiğinde onunda sertleştiğini hissederek daha da yapıştı. O da istiyordu biliyordu. Dilini dudaklarından içeri yollarken Berzan burnundan soluyarak kollarını onun beline sardı. Sonunda istediği duruma geliyordu. Dilini onun diline sürterken kalbi çarpmaya başlamıştı.
Bir kaç saniye diliyle oyalanıp tekrar dudağını emdiğinde dişlerini geçirerek hafifçe ısırdı. Acı çeksin istemiyordu. Aletini ona sürttüğünde onun ağzından duyduğu çok kısık inleme ile sabrının taşmasından korkarak yavaşça dudaklarını ayırdı. Eğer devam ederse odaya götürüp üstüne atlamaktan korkuyordu. Burnunu onun burnuna sürterken kısık sesiyle "Berzan" dedi. Onun hala gözleri kapalıydı ve tişörtünü sıkmış nefeslenmeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİZ ASLA (BxB) mpreg
Ficção GeralDemir ve Berzan'ın hikayesi. İsterseks konuludur..