Demir sinirle elini masaya vururken gelmesini beklediği haber daha eline ulaşmamıştı. Bir insanın öz geçmişini araştırmak ne kadar zor olabilirdi ki. Sabah kalktığında herkese sorup onun parasını almadan gittiğini öğrendiğinde sevinse de canı sıkılmıştı. Çünkü fazlasıyla alacaksın demişti ona. Sözünde durması gerekiyordu.
Evdeki güvenliklerden en yakın olan Erkan'ı ise onu araştırmakla görevlendirmişti. Berzan kimdi neciydi bilmiyordu. Hayatında ilk defa görmüştü onu ve muhtemelen de bir daha göremezdi. Çünkü farklı ortamların insanları olduklarını anlamıştı. Bir kere o kürtçe konuşmuştu ve kendisi o dili hiç bilmiyordu.
Bir eli çenesinde diğeri masadayken derince ofladı. O bir insanın peşinde koşacak biri değildi ve hiç olmamıştı. Görüp beğendiği herkes o istemeden ona gelirdi ve bu durum onun için çok yeniydi. O yüzden ne yapması gerektiğini de bilmiyordu. Tek bildiği onu deli gibi istediğiydi. Esmer yüzü çok güzeldi ve vücudu tam onun ağzına layıktı.
Ama tek istediği onun vücudu değildi daha fazlasını istiyordu. Aşık olsun hatta peşinde koşsun istiyordu. Terslenmek alışık olmadığı bir durumdu ve aşırı canı sıkılıyordu. Masasında geriye yaslandığında çalan kapıyla bir anda dikleşerek "gelebilirsin" diye bağırdı. Şimdi içini saran heyecanla içeri giren Erkan'ı gördüğünde sırıtmıştı.
"İstediğiniz bütün bilgiler burada. Ev adresine kadar buldum."
Oğlan ona dosyayı uzatırken aç kurt gibi saldırmak istese de yavaşça aldı. Şuan içinde aşırı heyecan vardı.
"Saol Erko. Bunun karşılığında bu ayki maaşını zamlı alacaksın. Bu arada aramızda kalacak ona göre" Oğlana tebessümle bakarken o da dudaklarını bir birine bastırmış ve başını sallayıp kapıya yürümüştü.
"Şüpheniz olmasın. Sağolun Demir bey"
O gidene kadar tebessüm ettiğinde kapı kapandığı an dosyayı açmıştı. Bir insan için düştüğü durumu umursayacak hali bile yoktu. İçindeki yazıları okumaya başladığında şaşkınlığını gizleyememişti.
"Berzan Kara, 25 yaşında, Mardin doğumlu"
Okurken bir anda gözleri büyüyüp şaşkınca ağzını kapatmıştı.
"8 kardeş mi? Vay be. Babam bunu duysa utançtan ölürdü. Bir çocuğu zor yaptım diye."
Kendi kendine gülüp konuşurken okumaya devam etti. Öğrendiği bilgilere göre ailesiyle burada yaşıyordu ve sadece 2 küçük kardeşi ile gelmişlerdi. Diğerleri ondan büyük ve evlilerdi. Kendisi bir restoran da garsonluk yaparak geçimini sağlıyordu ve babası hastaydı. Yani anladığına göre ailesine o bakıyordu demek ki.
Çalıştığı restoranın adresini aldığında dosyayı kapatıp arkasına yaslandı tekrar. Belki de o paraya gerçekten ihtiyacı vardı o yüzden bugün gidip vermeliydi. Bu sayede onu görür belki daha da yakınlaşma fırsatı bulurdu. Ama şimdi çıkarsa babası ona laf söylerdi o yüzden biraz beklemesi gerekiyordu.
Kendini dakikalarca işe verip önündeki projeyle ilgilenirken aslında tek amacı saatleri öldürmekti ama baya yol kat etmişti. Hatta babasına yapılması gerekenler hakkında bir sunum bile çıkarıp yollamıştı.
"Demir bey babanız sizi çağırıyor"
Odasına gelen kadın ona seslendiğinde yerinden kalkıp babasının yanına yürüdü. Şimdi ondan alacağı övgü ile biraz kendini şımartabilirdi. Onun kapısına gelene kadar gören herkese göz kırpıp gülümserken kadınların hayran bakışlarıyla daha çok gülüyordu. Herkes onun eşcinsel olduğunu bildiği için rahattı ve kadınlara karşı daha samimi davranırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİZ ASLA (BxB) mpreg
General FictionDemir ve Berzan'ın hikayesi. İsterseks konuludur..