"Vay be Demir sonun da evinin erkeği oldun ha. Valla bravo kardeşim. Ama sana değil Berzan'a. Harbi o nerde lan?"
Mete yanındaki Tunçla gıcık gıcık sırıtırken Demir koltuğunda geri yaslandı. Kendisine yaptığı çalışma odasında bile rahat bırakmıyordu bu iki şaşkın. Evden çalışacağını öğrenmiş ve hemen hayırlı olsuna gelmişlerdi.
"Oda da yatıyor biraz rahatsız da. Ama önemli bişeyi yok merak etmeyin."
Arkadaşları gülmeyi bırakıp ciddileştiklerinde Berzan'ı bu kadar sevdikleri için mutlu oluyordu. Onu hiç ayırt etmiyorlar ve dışlamıyorlardı.
"Nesi var lan çocuğun. Doktora götürseydin."
Tunç merakla ona bakarken başını sağa sola salladı. Bitimine yakın ağrım olacak demişti Berzan ve ağrı kesici atıp odaya geçmişti. Aslında o yatmak istemediğini söylese de Demir'in inadıyla baş edemediği için mecburen kabul etmişti. Ama onu düşünüyordu ve dinlensin istiyordu. Zaten durumunu öğrendiğinden beri garip hissediyordu. Berzan gerçekten özel bir adamdı ve onu bulduğu için çok mutluydu. Hastalık görmesi umrunda bile değildi aksine sevmişti bu durumu. Onun sayesinde hiç bilmediği bir şeyi keşfetmişti.
"Yok canım iyi. O kadar düşüncelisiniz arada bir eliniz dolu gelin aç köpekler. İnsan bi tatlı getirir"
Demir onlara çemkirdiğinde ikisi de gülmeye başladı. Adamlara hakaret ediyordu ama umurlarında değildi. Minik kuşu için istiyordu onu da yoksa kendisi tatlı yemezdi. Bir ara gidip tatlı almayı aklına not etti.
"Sen bizden daha zenginsin piç. Arada sen al da yiyelim. Ama madem istedin bir dahakine getiririz söz" Mete hem söylenip hem kabul ettiğinde Demir sırıtarak başını salladı.
"Anlat bakalım nasıl gidiyor Berzanla. Hala sıkılmadın ya, valla seni öpmek istiyorum Demir lan. İyi mi her şey?"
Demir Tunç'un sorusuyla sırıtarak başını aşağı yukarı salladı. Minik kuşu artık ona itiraz etmek yerine öpüşlerine dokunuşlarına istekle karşılık veriyordu ve onun da sevdiğini biliyordu. Eskiden sürekli kızan oğlan gitmiş ve yerine ılımlı bir Berzan gelmişti. Gerçi o her halini seviyordu. Ondan asla vazgeçemezdi. Hele ki sırrına ortak olduktan sonra bırakması imkansızdı.
"İyi canlarım. O da beni seviyor artık. Eğer eşcinsel evlilik yasal olsaydı evlenirdim minik kuşumla. Onu çok seviyorum. Bazen fazla utangaç oluyor ama olsun. Zamanla benim arsızlığıma alışacak."
"Ne bok olduğunu da biliyorsun yani. İyi iyi aferin. Çocuğu üzecek bişey yapma sakın." Mete ona gülerek nasihat verirken oturdukları odanın kapısı açıldığında hepsi oraya dönmüştü. Sırf ses yapmamak için Demir'in çalışma odasındalardı. Berzan yavaşça içeri girdiğinde Demir yüzündeki gülümseye engel olamayarak ona baktı. Çok güzeldi esmeri.
"Berzan gel bebeğim. Arkadaşlarım seni çok özlemiş görmeye gelmişler."
Ona elini uzattığında sevgilisi yine utanarak yanına gelip oturmuştu. Elini beline attığında ses çıkarmadan karşısına baktı sevgilisi. Tunç ve Mete sırıtarak onları izlerken Berzan sert duruşuyla "Hoşgeldiniz birader" demişti. Çok sert erkekti sevgilisi ve bu haline bayılıyordu.
"Hoş bulduk kardeşim. İyi misin. Demir rahatsız dedi."
Tunç ona sorduğunda Berzan utanarak kendisine dönüp bakmış ve sonra tekrar arkadaşlarına çevirmişti başını. Bu sır ikisinin özeliydi ve kimseye söylemezdi. Hele ki ailesi öğrenir diye o bile korkuyordu.
"Sağolasın. Önemli bişey değildi geçti gitti. Siz nasılsınız?"
"İyiyiz canım. Ama artık kalkalım biz sen de rahatça dinlen bir ara gelir dağıtırız he. Valla beraber içmeyi özledim oğlum." Mete coşkuyla konuştuğunda Demir başını sallayarak geçiştirdi. Kendisi içmek istemiyordu ve Berzan'ın içmesine de müsaade etmeyecekti. Hassastı o ve ne olacağı belli olmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİZ ASLA (BxB) mpreg
General FictionDemir ve Berzan'ın hikayesi. İsterseks konuludur..