ΑΝΝΑ
Τα μάτια μου είναι κλειστά αλλά το μυαλό μου δουλεύει με χίλιες στροφές. Δεν έχω ιδέα τι θα του πω, δε θα φύγω σα κυνηγημένη. Μάλλον θα του πω ότι προέκυψε ένα οικογενειακό ζήτημα. Νιώθω την Λίζα να ξυπνάει και αρχίζω να την φιλάω στα χεράκια της, ξέρω ότι της αρέσει. Κουνιέται ολόκληρη για να με αποφύγει, την γαργαλάω και ξεκαρδίζεται.
«Άννα...» γελάει «άσε με, άσε με!» συνεχίζω το γαργαλητό για λίγο ακόμα και μετά σταματάω κάνοντας ότι κοιμάμαι. «Άννα κοιμάσαι?» με σκουντάει «Άννα? Ξύπνα!» πλησιάζει το πρόσωπο της πολύ κοντά στο δικό μου για να δει αν κοιμάμαι στα αλήθεια, ανοίγω απότομα τα μάτια μου και αρχίζω πάλι το γαργαλητό, γελάει και ξεκαρδίζεται...
«Τι φωνές είναι αυτές καλέ?» η φιλενάδα μου μπαίνει μέσα και μας κοιτάει ερωτηματικά, όσο και αν με πλήγωσε με τη συμπεριφορά της δεν παύει να είναι η καλύτερη μου φίλη
«Γαργαλάμε το Λιζάκι!! Έλα και εσύ!» τρέχει προς το μέρος μας, ορμάει και αυτή στην μικρή με φιλάκια και αγκαλιές
«Βοήθεια!! Θα με σκάσετε!!» την αφήνουμε να ξεφύγει και τρέχει έξω από το δωμάτιο, κοιταζόμαστε και σκάμε στα γέλια.
«Ρε Άννα συγνώμη... είμαι πολύ ηλίθια, δεν ξέρω πως την πίστεψα... μου τα παρουσίασε τόσο τραγικά τα πράγματα,» μοιάζει μετανοιωμένη και εμένα αυτό μου αρκεί «Το ξέρω ότι με τον Στρατή κάνατε παρέα, δεν θα έπρεπε να μου φανεί περίεργο να έρθει να σε βρει. Συγνώμη.»
«Σε έχω συγχωρήσει ήδη.» ναι την είχα.
«Ξέρω ότι ούτε με τον Στέφανο παίζει κάτι, τώρα μιλούσαμε κάτω και τον ρώτησα, μου είπε ότι δεν έχετε καμία σχέση παρά μόνο επαγγελματική... συγνώμη για όλα!» ώστε ο Στέφανος είπε ότι δεν έχουμε καμία σχέση, μόνο επαγγελματική? Δηλαδή αυτό που κάναμε ήταν δουλειά? Να μη ξεχάσω να του πω να μου κολλήσει ένσημα βαρέα και ανθυγιεινά! Καλύτερα έτσι, θα μου είναι πιο εύκολο όταν φύγω.
«Μόνο επαγγελματική και αυτή για λίγο ακόμα...»
«Μη φύγεις. Σε παρακαλώ... όχι εξαιτίας μου.»
«Μη στεναχωριέσαι και δε φεύγω εξαιτίας σου, το σκέφτηκα και το αποφάσισα. Έχω βρει ήδη τι θα κάνω!» δεν έχω ιδέα
«Όπως νομίζεις..» χτυπάει το κινητό της και μου το δείχνει, στην οθόνη βλέπω το όνομα Δημήτρης. Χτυπάει μερικές φορές και μετά σταματάει.
YOU ARE READING
Κρασί...Θάλασσα...έρωτας
RomanceΗ Άννα πρέπει οπωσδήποτε να φύγει από την Αθήνα και να βρει μια δουλειά χωρίς να μάθει ο πρώην της τίποτα. Η κολλητή της φίλη, η Ελπίδα, της βρίσκει δουλειά στο νησί της κοντά στα τρία ξαδέρφια της. Θα γίνει νταντά της μικρής Λίζας και θα προσπαθήσε...