κεφάλαιο 31

15.8K 1.1K 22
                                    

ΑΝΝΑ

Τρεις μέρες έμεινα στη Θεσσαλονίκη και πέρασα υπέροχα με τα παιδιά. Ευτυχώς περνούσαμε πολλές ώρες μαζί και δε χρειάστηκε να ζω στην αυτό λύπηση μόνη μου. Με τις πολλές συζητήσεις που κάναμε κάποια στιγμή ένιωσα την ανάγκη να τους εκμυστηρευτώ όλη την ιστορία που έζησα τους τελευταίους μήνες, τι έγινε με τον Δημήτρη και έφυγα από την Αθήνα, πως εξελίχθηκε η σχέση μου με τον Στέφανο και πως ξανά εμφανίστηκε ο Δημήτρης για να μου καταστρέψει τη ζωή. Τους είπα τα πάντα, όταν τελείωσα ήθελαν και οι δύο να κάνουν τον "αρραβωνιαστικό" μου να πληρώσει αλλά τους είπα ότι δε θα χρειαστεί. Είχα σκοπό σε λίγες μέρες που θα πήγαινα στο ραντεβού, που είχα στο σπίτι του, να τον ξεμπρόστιαζα μπροστά στους γονείς του και να του έλεγα ότι θα πήγαινα αμέσως στην αστυνομία αν πάθαινε κάτι η Λίζα ή κάποιος άλλος από την οικογένεια της. Εκείνοι, για την ώρα συμφωνήσανε, βάζοντας με να τους υποσχεθώ πως οποιαδήποτε στιγμή χρειαζόμουν κάτι θα τους τηλεφωνούσα αμέσως. Κανονίσαμε να ξανά συναντηθούμε σύντομα στην Αθήνα και φυσικά να πάρω και την Ελπίδα μαζί. Σχεδόν κάθε μέρα επικοινωνούσα με την κυρία Ελισάβετ και μιλούσα για λίγη ώρα με τη Λίζα. Δεν μπορούσα απλά να εξαφανιστώ από την ζωή της. Δεν ήμουν τέτοιος άνθρωπος. Όταν της είπα να μη πει στο μπαμπά της ότι μιλάμε, το πήρε λίγο σα παιχνίδι, δεν ήξερα αν θα το έκανε αλλά δε με ένοιαζε κι'όλας. Στο κάτω κάτω εκείνος μου είχε πει να προσέξω να μη πληγωθεί η μικρή... έ! Αυτό έκανα! 

Ερχόμενη στην Αθήνα, και πίσω στο σπίτι της μητέρας μου, η μαμά μου σχεδόν πέταξε από την χαρά της. Δε με άφηνε ούτε ανάσα να πάρω, τόση ήταν η χαρά της. Με ρώτησε για τα νέα μου και εγώ για τα δικά της. Της είπα μονάχα ότι μπορούσα, δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να την στεναχωρήσω.. η μητέρα μου βέβαια με ήξερε τόσο καλά που κατάλαβε ότι κάτι τρέχει, περίμενε απλά πότε θα ήμουν έτοιμη για να το μοιραστώ μαζί της, πάντα έτσι έκανε γι'αυτό και η σχέση μας ήταν άψογη.

Οι μέρες περνούσαν και αγωνιούσα για το αυριανό ραντεβού, ήλπιζα όλα να πάνε καλά. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση που ο Δημήτρης, μετά τα τελευταία μηνύματα που μου έστειλε, την μέρα που το έσκασα, δεν είχε προσπαθήσει να επικοινωνήσει μαζί μου για να σιγουρευτεί ότι θα είμαι εκεί, για να παραστήσω την ευτυχισμένη αρραβωνιαστικιά! Έχω σηκωθεί από νωρίς το πρωί και πηγαινοέρχομαι μέσα στο δωμάτιο μου, η πόρτα ανοίγει και μπαίνει μέσα η μητέρα μου με μια αγκαλιά ρούχα.

Κρασί...Θάλασσα...έρωταςWhere stories live. Discover now