ΑΝΝΑ
Ανοίγω τα μάτια μου και νιώθω έναν τρομερό πονοκέφαλο , δεν έπρεπε να πιω τόσο. Στο μυαλό μου, έρχονται σκόρπιες σκηνές από το χθεσινό βράδυ. Καλά πόσο ήπια? Το απόγευμα που πήρα τηλέφωνο τον Στρατή για να τον ρωτήσω που μπορώ να πάω για φαγητό και ύστερα για ένα ποτάκι δεν περίμενα ότι θα γίνονταν όλα αυτά. Όταν έφυγε ο Στέφανος με την μικρή μίλησα με την Ελπίδα στο τηλέφωνο και της είπα ότι από σήμερα μέχρι την Κυριακή θα έχω ρεπό!
«Ρεπό? Επιτέλους!! Να ξέρεις σκεφτόμουν να πάρω τον Στέφανο τηλέφωνο και να του πω ότι σε κουράζει πολύ.» αυτό μου έλειπε τώρα.
«Μη τολμήσεις!!»
«Καλά, καλά. Για πες τι άλλα νέα?»
«Τι εννοείς? Χτες δε μιλήσαμε? Εσύ αν μου πεις τι γίνεται εκεί?»
«Ο Δημήτρης συνεχίζει να με παίρνει στη δουλειά για να μάθει που είσαι, ευτυχώς ήταν κοντά ένας συνάδελφος και του είπε να μη ξανά πάρει τηλέφωνο στο γραφείο. Δεν μπορώ να καταλάβω το θράσος του! Σε χρέωσε για τα καλά και τώρα ζητάει και τα ρέστα.» Ναι μόνο είκοσι χιλιάρικα..
«Άφησε τα αυτά, μόνο εσύ ξέρεις που είμαι... δεν πρόκειται να με ενοχλήσει.»
«Καλά, για πες που θα πας σήμερα το βράδυ?»
«Δεν ξέρω... μπορεί να πάμε κάπου μαζί με το Στέφανο...»
«Με τον Στέφανο? Από πού και ώσπου?» τι εννοεί?
«Τι εννοείς? Για να πείσει τη μικρή να πάει χωρίς εμένα στη γιαγιά της είπε ότι θα με βγάλει έξω.»
«Α! Καλά, για τη μικρή θα το είπε.»
«Δε καταλαβαίνω...»
« Ποτέ μα ποτέ δεν έχει βγει με κοπέλα που εργάζεται για εκείνον. Γενικά δε μπλέκει τη δουλειά με τη διασκέδαση. Το πιθανότερο είναι να το είπε για να το ακούσει η Λίζα.» μάλιστα «Άκου να δεις, το ξέρω ότι δεν περνάει απαρατήρητος και ας μου λες εσύ ότι δε σου αρέσει και ότι δεν είναι ο τύπος σου. Ο Στέφανος μπορεί να γίνει ο τύπος κάθε γυναίκας, εκτός από όμορφος, είναι έξυπνος και πλούσιος!»
«Θα στο ξανά πω δε μου αρέσει, δε μου κάνει κλικ πως το λένε.» εννοείτε πως μου αρέσει.
«Τέλος πάντων εγώ για εσένα το λέω, καλύτερα να μη βγεις με το Στέφανο, δε θέλω να πληγωθείς βρε φιλενάδα, τον ξέρω τον ξάδερφο μου καλά. Μετά το διαζύγιο άλλαξε...»
YOU ARE READING
Κρασί...Θάλασσα...έρωτας
RomanceΗ Άννα πρέπει οπωσδήποτε να φύγει από την Αθήνα και να βρει μια δουλειά χωρίς να μάθει ο πρώην της τίποτα. Η κολλητή της φίλη, η Ελπίδα, της βρίσκει δουλειά στο νησί της κοντά στα τρία ξαδέρφια της. Θα γίνει νταντά της μικρής Λίζας και θα προσπαθήσε...