ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Όταν την είδα να πλησιάζει πάνω στο άλογο μου κόπηκαν τα πόδια, αναρωτιόμουν τι θα έκανα αν δεν ένιωθε για εμένα το ίδιο που ένιωθα και εγώ, αν το έβαζε στα πόδια? Φτάνει σχεδόν δίπλα μου και τη βοηθάω να κατέβει πιάνοντας τη από τη μέση, παραμερίζω τις κακές σκέψεις και την φιλάω γλυκά στο στόμα.. το φόρεμα δείχνει θεϊκό πάνω της, το ντεκολτέ της με ξεσηκώνει και προσπαθώ να ηρεμήσω, είναι νωρίς ακόμα, πρέπει να ακολουθήσω το πρόγραμμα. Της δίνω ένα κόκκινο τριαντάφυλλο και την καλωσορίζω. Ξεκινάμε να περπατάμε και είμαστε και οι δύο σιωπηλοί, από τη στάση της καταλαβαίνω ότι έχει άγχος όπως και εγώ, της χαϊδεύω το χέρι για να την ηρεμήσω.
Φτάνουμε κοντά στην πλατφόρμα και βλέπω το πρόσωπο της να λάμπει. Ανακουφίζομαι που της αρέσει. Με αγκαλιάζει και με φιλάει, τις λέω ότι αν μπορούσα θα την ξάπλωνα κάτω και θα της έκανα έρωτα εκεί τη στιγμή. Ο ανδρισμός μου πάλλεται και την απομακρύνω από την αγκαλιά μου για να μπορέσω να ηρεμήσω και να ακολουθήσω το πρόγραμμα. Την βοηθάω να ανέβει στην εξέδρα και καθόμαστε. Λίγα λεπτά μετά ακούω τη βάρκα και βλέπω τους σερβιτόρους μας να καταφθάνουν, μας σερβίρουν και εξαφανίζονται. Σκέφτομαι ότι θα περιμένουν μέσα στη βάρκα στα ανοιχτά μέχρι να τους κάνω σήμα για να ρίξουν τα πυροτεχνήματα και χαμογελάω, πάντα ήμασταν δεμένα αδέλφια και σε κάθε ευκαιρία το δείχνουμε ο ένας στον άλλο. Συζητάμε κατά τη διάρκια του δείπνου μας και συνέχεια σκέφτομαι πόσο όμορφη είναι, είμαι ερωτευμένος μαζί της, την αγαπώ και σήμερα θα της το πω.
Τελειώνουμε το φαγητό μας και είμαι έτοιμος για τη συνέχεια. Τη βοηθάω να κατέβει στην αμμουδιά και πάνω στην ώρα ακούγεται το τραγούδι που έχω επιλέξει. Της ζητάω να χορέψουμε και την αγκαλιάζω, ακουμπάει το κεφάλι της στον ώμο μου και νιώθω υπέροχα, της σιγομουρμουρίζω τους στίχους και σκέφτομαι για ακόμα μια φορά πόσο ερωτευμένος είμαι μαζί της. Το τραγούδι έχει τελειώσει αλλά εμείς είμαστε ακόμα αγκαλιά. Μένω ακίνητος, βάζω τα χέρια μου στο πρόσωπο της και της δίνω ένα βαθύ φιλί, ανοίγει για εμένα και βρίσκω τη γλώσσα της, νιώθω να σκληραίνω και δε ξέρω πόσο θα αντέξω, την θέλω πολύ και την θέλω τώρα. Σταματάω το φιλί μας με δυσκολία και με κοιτάζει σαστισμένη, την τραβάω σχεδόν και της λέω "πάμε", την πιάνω από το χέρι και εκείνη τρέχει για να με προλάβει. Θέλω τόσο πολύ να της κάνω έρωτα, να μπω μέσα της και να μείνω εκεί, αυτά σκέφτομαι όσο ψάχνω το τηλεχειριστήριο στην τσέπη μου. Το βρίσκω και ανάβω το χαμηλό φωτισμό γύρω από το κιόσκι, την ρωτάω πως της φαίνετε και μου απαντάει ότι "πρέπει να το δοκιμάσει", η απάντηση της με φτάνει στα άκρα και ανάβει μέσα μου φωτιά.
YOU ARE READING
Κρασί...Θάλασσα...έρωτας
RomanceΗ Άννα πρέπει οπωσδήποτε να φύγει από την Αθήνα και να βρει μια δουλειά χωρίς να μάθει ο πρώην της τίποτα. Η κολλητή της φίλη, η Ελπίδα, της βρίσκει δουλειά στο νησί της κοντά στα τρία ξαδέρφια της. Θα γίνει νταντά της μικρής Λίζας και θα προσπαθήσε...