ANNA
Εδώ μέσα θα συναντούσα τον Στέφανο?
«Φτάσαμε!» κατεβαίνει από το αμάξι και έρχεται να μου ανοίξει την πόρτα, κατεβαίνω και κοιτάζω καλύτερα το κτήριο. Δίπλα στην μεγάλη ξύλινη πόρτα έχει μια πλακέτα, από εδώ που είμαι δε μπορώ να διαβάσω τι λέει και ζητάω επιβεβαίωση από τον Πέτρο.
«Θέλεις να μπω εδώ μέσα?» κουνάει το κεφάλι του καταφατικά, αναστενάζω και αρχίζω να ανεβαίνω τα σκαλοπάτια. Ακούω το αμάξι να παίρνει μπροστά, γυρίζω το κεφάλι μου και έχει εξαφανιστεί. Εδώ που είμαι μπορώ να διαβάσω τι γράφει, " ΘΕΡΜΑ spa". Μάλιστα, τουλάχιστον θα περάσουμε ωραία!
Προχωράω στο διάδρομο που βρίσκεται μπροστά μου και φτάνω σε ένα, σχετικά μικρό χώρο, που εκτελεί χρέη ρεσεψιόν. Μια κυρία κοντά στα σαράντα πέντε με βλέπει και έρχεται να με προϋπαντήσει..
«Καλημέρα! Εσείς θα πρέπει να είστε η δεσποινίς Άννα!» η φωνή της είναι σα το γάργαρο ρυάκι, σε κερδίζει αμέσως!
«Καλημέρα! Μάλιστα εγώ είμαι...»
«Σας περιμέναμε, είναι όλα έτοιμα για εσάς, αλλά πριν, θα ήθελα να σας ενημερώσω για τις υπηρεσίες μας!» προχωράει λίγο «ακολουθήστε με παρακαλώ!» στη διαδρομή με ενημερώνει ότι τα νερά της ιαματικής πηγής είναι μεσόθερμα 39-43 βαθμούς κελσίου, οκ λέω μέσα μου, όταν βλέπει ότι δεν αντιδρώ όπως θα ήθελε συνεχίζει εξηγώντας μου ότι στις περισσότερες θερμές πηγές, δεν μπορείς να μπεις στο νερό αμέσως μόλις βγει από την πηγή, ενώ εδώ γίνετε. Φτάνουμε σε ένα δωμάτιο και μου δείχνει που μπορώ να αφήσω τα πράγματα μου, μου δίνει μία συσκευασία με τα απαραίτητα που θα χρειαστώ και μου δείχνει ένα χώρο στα πλάγια που μοιάζει με τεράστιο παραβάν. Όση ώρα αλλάζω εκείνη μου λέει τις θεραπείες που κάνουν, Λουτροθεραπεία, Πηλοθεραπεία Αρωματοθεραπεία, Χαλαρωτικό μασάζ, Σιάτσου, Μασάζ με ζεστές πέτρες, Μασάζ με ζεστή σοκολάτα, Ρεφλεξολογία, Βεντούζες Μπα Κουαν και πολλά άλλα που δε μπόρεσα να τα συγκρατήσω. Ειδικά αυτό το τελευταίο ντράπηκα να τη ρωτήσω τι είναι.
Όταν πια ήμουν έτοιμη, βγαίνουμε από το δωμάτιο και προχωράμε μερικές πόρτες παρά κάτω. Μου κάνει νόημα να περάσω, εκείνη μένει έξω. Το δωμάτιο αυτό είναι αρκετά μεγάλο και φωτεινό, από κάπου ακούγεται να κυλάει νερό και μερικά πουλιά να κελαηδούν. Μπροστά μου στέκεται μια γυναίκα με την πλάτη γυρισμένη προς το μέρος μου, τυλιγμένη και εκείνη με μια πετσέτα.
YOU ARE READING
Κρασί...Θάλασσα...έρωτας
RomanceΗ Άννα πρέπει οπωσδήποτε να φύγει από την Αθήνα και να βρει μια δουλειά χωρίς να μάθει ο πρώην της τίποτα. Η κολλητή της φίλη, η Ελπίδα, της βρίσκει δουλειά στο νησί της κοντά στα τρία ξαδέρφια της. Θα γίνει νταντά της μικρής Λίζας και θα προσπαθήσε...