H. 4

1.3K 74 23
                                    

Adriana

"Nou, wij zijn klaar voor vandaag," zeg ik zuchtend, ik ga op de grond zitten. Het was echt een leuke dag, maar wel vermoeiend.

De meiden gaan ook zitten en we praten nog wat voor we weggaan. Zodra we al onze spullen hebben en het gebouw uitlopen, houden een aantal jongens ons aan. Ik geloof dat het ook Viners zijn. Sommigen komen me erg bekend voor.

"Hebben jullie misschien mee om een hapje met ons te eten?" vraagt een jongen met bruin haar, "Ik ben trouwens Cameron."

Hij heeft het tegen de hele groep, maar zijn ogen blijven hangen bij Lucy. Lucy begint te blozen en stelt ons allemaal voor.

"Zullen we maar gaan dan?" vraagt een jongen genaamd Shawn.

"Let's go!" zegt Juliette.

We besluiten om naar een restaurantje in de buurt te gaan. We gaan allemaal aan tafel zitten, Cameron claimt gelijk een plek naast Lucy. Subtiel Cameron, heel subtiel. Ik zit uiteindelijk naast Juul en ene Jack Gilinsky.

Zijn naam komt me bekend voor, maar ik kan mijn vinger er niet opleggen. Ik moet zeggen dat hij erg knap is, en met erg knap bedoel ik dat hij goddelijk is.

Iedereen begint met degene naast zich te praten. Ik kijk om me heen te kijken waarmee ik kan praten. Maar iedereen voert een gesprek. Een beetje teleurgesteld laat ik me achterover vallen.

"Je mag ook wel met mij praten," zegt Jack G lachend.

Ik rol lachend met mijn ogen. "Oh wat een eer, dat ik met DE Jack Gilinsky mag praten."

"Ah lief! Wat een eer dat ik mag praten met..." begint hij.

"Adriana," vul ik hem aan.

"En wat is je volledige naam Adriana?"

"Adriana Katherina Argent. Ik weet het het is een mond vol, ik ben er ook niet trots op, maar-" ratel ik, maar ik stop zodra ik zijn grijns zie.

"Wat?!" vraag ik verontwaardigd.

"Niets hoor! Je bent gewoon best cute als je ratelt," zegt hij.

Voordat ik kan antwoorden komt het eten aan. Stomverbaasd staar ik naar mijn eten. Voordat ik een slok neem van mijn drinken, fluistert Jack Gilinsky iets in mijn oor. "Je naam is trouwens prachtig." Ik voel de warmte naar mijn wangen stijgen en ik kijk naar Marit voor hulp. Maar ze begrijpt mijn signalen niet.

Nou ja, maakt niet uit. Gewoon rustig eten. Food is good. Ik krijg een trap van Mellenie vanonder de tafel. Ze wenkt me even dat ik mee moet naar het toilet. In het toilet aangekomen vraagt ze wat er aan de hand is.

"Jack," zeg ik simpel.

Er ontstaat een grote denkrimpel in haar gezicht. Ze gebaart me om verder te gaan.

"Hij maakt me zo nerveus! Ik weet echt niet wat ik moet doen. Hij zegt zulke lieve dingen en ik begin te ratelen. Dat doe ik normaal dus nooit! Maar ik weet niet, het voelt zo vertrouwd. Alsof ik hem al jarenlang ken."

"Aaaah! Je vindt hem leuk!" roept Mellanie blij uit.

Ik schud mijn hoofd, "Ik ken hem net, en ik geloof dus niet in liefde op het eerste gezicht. Trouwens jij moet niets zeggen! Jij loopt te flirten met zijn beste vriend."

We kijken elkaar aan en we beginnen keihard te lachen. "Kom we gaan naar binnen, mensen vragen zich vast af waar we blijven."

We lopen nog steeds lachend naar de tafel. "Waar zijn jullie geweest?" vraagt Carter.

"Naar het toilet, heb je ons gemist?" zegt Mellanie. Ik schiet in de lach door haar opmerking.

"Waarom gaan meisjes altijd met z'n tweeën naar het toilet?" vraagt Jack J.

"Dan kunnen we een rapbattle beginnen." zeg ik doodserieus.

"Echt waar?" vraagt Jack G verbaasd.

"Nee natuurlijk niet!" zegt Sterre lachend.

Iedereen schiet in de lach, en we eten ons eten op. Ondertussen ontstaat er een groot groepsgesprek waarin we elkaar leren kennen.

635 woorden
Geschreven door rand0mcuts ❤️ Hopelijk vinden jullie het wat!

Liefs,

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu