Adriana
"Zullen we er niet even tussenuit gaan? Lauren en ik hebben het er al over gehad." zeg ik.
Sommigen vinden het een leuk idee andere zijn er niet helemaal enthousiast over.
"Nou, laat maar weten wat jullie er van vinden. Ik ga lekker slapen." zegt Lauren.
De rest gaat ook naar boven en ik besluit ook naar boven te gaan. Aangezien ik helemaal alleen was.
Zodra ik in mijn kamer aankom gaat mijn telefoon af.
"Hallo?" zeg ik in de telefoon.
"Bonjour Adriana! Ça va bien?" hoor ik Eduoard door de telefoon zeggen.
"Oui! Ça va très bien! Ça va?" vraag ik aan hem.
"Tu dois entendu! Ma mère a eu un accident. Elle est au hôpital." ratelt hij.
Mijn ogen gaan wijd en ik laat bijna mijn telefoon vallen.
"Qu'est-ce qui s'est passé?" vraag ik ongelovig.
Daarna vertelt hij me dat ze gedronken had en achter het stuur zat. Ze is uit de bocht gevlogen en verongelukt, ze is er slecht aan toe.
"Ne t'inquiète pas pour la mère." zeg ik.
"D'accord, salut Adriana!" zegt hij al iets relaxter.
"Salut Eduoard!"
Ik hang op en probeer het even te verwerken. Zijn moeder Nathalie was echt een schat.
Ik voel langzaam de tranen komen maar ik probeer er tegen te vechten. Mijn eerste snik komt eruit, maar die wordt onderbroken door de deur die openzwaait. Lauren staat in de deuropening.
"Hey, wat is er aan de hand?" vraagt ze bezorgd.
"Een dierbaar persoon ligt in het ziekenhuis." snik ik.
"Zal ik Jack halen?" vraagt ze.
"Nope, popcorn en Teen Wolf wordt het vanavond." glimlach ik voorzichtig.
"Oeh ik join je!" zegt ze lachend.
En zo ging onze avond. We aten veel popcorn en keken de hele nacht Teen Wolf.
-
"Wordt wakker Adriana." hoor ik iemand ver weg zeggen."Nog 1 minuutje mam." mompel ik gapend.
De persoon verlaat mijn kamer. Maar niet lang daarna komt er weer iemand binnen.
"Nog heel even." mompel ik nog. Maar ik voel zijn handen al in mijn zij. Voordat ik stop kan zeggen, word ik al dood gekieteld. Het is Jack.
"Jack! Stop!!" roep ik lachend uit.
Juliëtte, Sterre en Lucy komen langslopen en zodra ze ons zien beginnen ze te lachen en foto's te maken. Jack stopt en ik spring op zijn rug. Samen gaan we naar beneden naar de ontbijttafel, waar de rest al zit te wachten.
"Dus. Wat gaan we vandaag doen?" vraagt Ashley.
"We kunnen gaan karten?" stelt Nash voor.
"Nahh. Daar heb ik nu geen zin in." zegt Cameron.
"We kunnen gaan filmen?" stelt Danique voor.
"Voor wat?" vraagt Mellenie niet begrijpend.
"Voor YouTube denk ik?" zegt Marit.
Danique knikt en we besluiten video's op te nemen. Niet met iedereen natuurlijk, dat zijn er teveel. Ik zou niet eens weten hoe dat in het beeld zou kunnen passen.
Ik besluit om een foto op instagram te plaatsen.
@.adrianakargent; "👄"
Daarna sluit ik m'n telefoon af en ga ik naar beneden. De rest is nog bezig met filmen maar Johnson zit er in z'n eentje."Hey!" zeg ik vrolijk.
"Hey! Moet je niet filmen?" vraagt hij.
"Ja! Maar ik heb geen zin meer." zeg ik lachend.
"Same." zegt hij glimlachend.
"Dus hoe zit het met de liefde?" vraag ik aan hem.
"Stroefjes, maar dat komt vanzelf wel." zegt hij met een knipoog. Ik knik en geef hem een klein glimlachje.
"Maar jij en Gilinsky, hé." zegt hij grijnzend.
Ik begin gelijk te blozen en ik draai mijn hoofd weg.
"Hij houdt zijn kop niet over je." grinnikt hij, "Maar ik ship jullie wel hoor! #jadriana"
Ik lach om zijn shipname en ik vraag hem naar zijn crush. Hij vertelt me wie hij leuk vindt en hij is aan het blozen als een gek.
"Heb je zin om een liedje te spelen?" vraagt hij.
"Ik weet het niet J, ik ben niet zo zeker over mijn stem." zeg ik zenuwachtig.
Mijn stem is altijd iets wat ik voor mezelf heb gehouden. Hij knikt gelukkig begrijpelijk en maakt er geen punt van.
"Kom laten we maar gaan kijken bij de anderen." stel ik voor.
We lopen naar de kamer waar ze aan het filmen zijn en we schrikken als we naar binnen lopen.
712 woorden,
Sorry ik kon het niet laten haha! Maar hier komen even de vertalingen. Tot volgende week x
Bonjour Adriana! Ça va bien?
Hallo Adriana! Gaat het goed?
Oui! Ça va très bien! Ça va?
Ja! Het gaat heel goed! Hoe gaat het?
Tu dois entendu! Ma mère a eu un accident. Elle est au hôpital.
Je moet even luisteren! Mijn moeder heeft een ongeluk gehad. Ze is in het ziekenhuis
Qu'est-ce qui s'est passé?
Wat is er gebeurd?
Ne t'inquiète pas pour la mère.
Je hoeft je geen zorgen te maken om je moeder.
D'accord, salut Adriana!
Oké, doei Adriana!
Salut Eduoard!
Doei Eduoard!
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...