Pov Lucy
Ik kijk naar Sterre die aan het lachen is met Lauren. Mijn ogen glijden naar haar armen. Ik zucht diep en kijk nog een keer "ster mee komen nu" zeg ik streng. Iedereen valt stil en kijkt mij verbaasd aan. Sterre staat verbaast op en met ze twee lopen we naar binnen. Als we binnen zijn pak ik haar polsen en draai ze om. "Wanneer" vraag ik. Sterre kijkt me aan "wat" vraagt ze. "Waneer heb je jezelf weer gesneden" vraag ik. Sterre zucht diep "Luc deze zijn oud er is niks" snauwt ze en trekt haar armen los en loopt naar buiten en zegt dat we het park weer in gaan. Iedereen staat op en loopt langs mij naar voren. "Gaat het" vraagt Cameron en komt voor me staan. "Ja ik vroeg alleen naar haar sneeën en gelijk werd ze helemaal boos" zeg ik. "Ik zag het ook al anders vraag je Matt of hij er nog een keer naar wil vragen" zegt Cameron en slaat zijn armen om me heen en met ze tweeën lopen we naar buiten. "Dus waar gaan we als eerst in" vraagt Hayes en klapt enthousiast in zijn handen. Ik kijk naar ster en zie dat ze een jasje heeft aan getrokken ik zucht lichtjes. "We kunnen nog een keer in de houten gaan" zegt Lauren. Iedereen knikt en we lopen weer richting het park. "Cam kan jij Sterre effe stelen van Matt zodat ik met hem kan praten" vraag ik aan Cameron. Hij kijkt me aan en knikt en loopt richting Matt en Sterre en vraagt wat aan Sterre die knikt en blijven even staan. Ik loop snel naar Matt. "Hey" zeg ik en ga naast hem lopen. "Hey Lucy" zegt hij en kijkt me aan. "Weet jij wat Cameron nodig heeft van Ster" vraagt hij en kijkt me nieuwsgierig aan. "Niks ik moest namelijk even met jou praten" zeg ik. "Over dat van net met ster" vraagt hij. Ik knik "ik zag haar armen net toen ze met Lauren aan het lachen was en het viel me op dat ze een beetje rood waren, zo waren ze ook altijd een paar dagen nadat ze had gesneden. Toen we binnen waren vroeg ik er dus na en toen werd ze helemaal boos." Vertel ik. Matt knikt "ja het viel me gisteren ook op" zegt Matt. "Wil jij er straks nog een keer naar vragen" vraag ik. Matt knikt en glimlacht. Precies op dat moment komen Sterre en Cameron lachend aan gerent. "Cameron ging op zijn bek voor een groep fans" lacht Sterre. Ik grinnik zacht en ga naast Cameron lopen. "Wat heb je gevraagd" vraag ik. "Ik vroeg aan haar of ze met mij she's bad wilde gaan coveren wat we overigens nu ook gaan doen. En toen kwamen er dus fans lang en een van hun had een skateboard bij zich dus toen nadat we op de foto waren geweest zei ik zo van 'ik kan een trucje op een skateboard' ik wou het dus doen alleen het ging een soort van fout en ik pleurde op me bek" lacht Cameron. "Sukkel" grinnik ik.We zijn ondertussen al in 3 verschillende attracties geweest en zijn van plan om nu in een te gaan waar we met ze alle naast elkaar kunnen. "Vinden jullie het heel erg als ik deze oversla ben een beetje misselijk" zegt Matt die naast me staat. Hij kijkt me aan en geeft me een kleine knipoog. "Ik blijf wel bij hem" zegt Sterre. Iedereen knikt en met ze alle zonder Matt en Sterre lopen we wachtrij in. "Hoezo gaf Matt jou een knipoog" vraagt Carter verbaast. "Matt gaat praten over Sterre's armen volgens mij is ze weer begonnen" zegt Cameron. De rest knikt "ik dacht het ook al te zien" zegt Juul.
Pov Matthew
Ik pak sterre bij der heupen vast en trek haar dichter naar mij toe. We zijn iets verderop gaan staan tegen een muurtje. Ze legt der hand op mijn voorhoofd. "Wat doe je" vraag ik. "Ik wou kijken misschien had je koorts ofzo" zegt ze. "Sukkeltje" fluistert ik en drukt mijn lippen op der haren. "Maar Matt wat is nou de echte reden waarom je er niet in wou normaal kan je 10 keer in dezelfde achtbaan zonder misselijk te worden" zegt ze .En haal haar lippen van de mijne af. Ikzucht en laat mijn handen naar haar armen glijden en gaat met mijn duimen onder haar jasje en wrijft over haar polsen heen. "Je hebt met Lucy gesproken" zucht ze. Ik knikt "we maken ons gewoon zorgen over je dat mag toch" fluister ik. Ze knikt en kijkt weg. "Babe we worden niet boos we willen alleen we willen dat je het ons vertelt" zeg ik. Sterre zucht en kijkt me weer aan. "Ik heb hier echt geen zin in Matt" zegt ze geïrriteerd en trekt zich zelf uit mijn greep en rent richting de huisje. Ik zucht diep en zak naar beneden op de grond en pak me telefoon. En app Lucy.Pov Lucy
Lachend stappen we met ze alle de achtbaan uit ik voel me telefoon trillen en pak hem.MatthewEspinosa: ster is boos/verdrietig richting de huisje gerent ik loop nu ook terug zeg maar tegen de rest dat ik me echt niet lekker voelde ik probeer nog een keer met haar te praten.
Ik zucht diep en stop me telefoon weer weg. "Ster is boos terug gerent naar het huisje Matt is achter haar aan wij kunnen nog wel een beetje hier rond hangen" zeg ik. De rest knikt "laten we anders gewoon gaan zwemen dan wachten we wel op Ster en Matt" zegt Carter. Iedereen knikt instemmend en we lopen weer naar het zwembad waar we gaan zwemen.
MaginerxLucy: i don't now why but I love the way friends make me feel
Ik post de foto op insta en leg me telefoon weg. We zijn zo 2 uur veder en Sterre en Matt zijn nog steeds niet terug. Ik zie in de verte iemand aan komen lopen. Matthew. "Jongens we moeten onze spullen pakken we moeten naar huis" moppelt hij. Iedereen knikt en stapt het zwembad uit. Nadat ik me heb omgekleed loop ik naar Matt. "Wat is er" vraag ik. "Ster wil niet meer praten" zucht ik. "Wat hebben jullie dan de afgelopen 2 uur gedaan" vraagt Cameron die er bij is komen staan. "Ik heb eerst een half uur tegen haar lopen praten en toen heb ik het op gegeven en ben naast haar op bed gaan liggen ze kroop tegen me aan en toen is gaan slapen" zegt hij. Cam en ik knikken met ze alle lopen we weer terug naar het huisje.In de bus is Sterre naast Juul gaan zitten en heeft voor de rest iedereen genegeerd. Ik sta op en loop naar de buschauffeur en vraag of hij straks wil stoppen. Hij knikt en rijd een stukje veder en stopt dan. "Wat gaan we doen" vraag Adriana verbaast. "Gewoon nog effe chillen hier" zeg ik en haal me schouders op en loop de bus uit. Ik loop naar het stukje water en schop me schoenen uit en ga met me benen in het water. Ik hoor iemand het zelfde doen en naast me komen zitten. Ik kijk op zij en zie Sterre zitten. "Drie dagen terug" zegt ze. "Wat" vraag ik. "Drie dagen terug is de laatste keer" fluistert ze. Ik sla me armen om haar heen en druk haar dichter naar me toe. "We gaan je helpen" fluister ik. Ze knikt en staat op en loopt naar Matt ze zeggen wat tegen elkaar en geven elkaar een kus. Ik glimlach en sta op en loop naar Cameron die boven op een berg was gaan staan ik spring op zijn rug en druk en kus op zijn wang. "Kijk daar is ons huis" zeg ik en wijs naar een huis. "OMG STER DIE IS FACKIG GOED GELUKT"hoor ik Ashley schreeuwen ik kijk verbaasd op en zie Sterre met haar camera staan en de rest achter haar. "Deed niks" zegt ze en glimlacht als een idioot. Ik spring van Camerons rug en pak de camera van ster af. "OMG ster die is facking mooi" zeg ik en geef haar en knuffel. Ik druk op het knopje dat hij naar me telefoon stuurt en ik post hem op insta.
MaginerxLucy: ❤️// credit naar Sterre voor het maken van de foto
Na een tijdje besluiten we met ze alle weer terug te gaan in de bus en naar huis te gaan. Want ja morgen maandag dat betekent school...
-----------------------
dus ja dat was hem voor vandaag hopelijk vonden jullie hem leukXx twingii
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...