H. 72

539 27 22
                                    

POV Lauren

Het is dinsdag ochtend. Gapend sta ik op uit mijn bed. Als ik naar de badkamer loop denk ik aan gisteren. Ethan en Grayson zijn in onze klas gekomen. De pauzes hebben we met ze doorgebracht. Natuurlijk kenden we ze al, maar niet allemaal persoonlijk. Aaron en Cameron zijn het best bevriend met ze, dus we hebben ze vaker gezien. ''Goedemorgen.'' Zegt Marit tegen me. Ze borstelt haar haar. ''Raar opeens. Badkamer voor ons tweeën, haha.'' Lachend poets ik mijn tanden.

Terug op mijn kamer doe ik mijn make-up

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Terug op mijn kamer doe ik mijn make-up. Ik trek een warmere outfit aan, nu het oktober is word het aardig koud. Er word op de deur geklopt. ''Binnen.'' Zeg ik. ''Lauren, heb jij mijn schooltas gezien?'' Carter staat ongeduldig in de deur opening. ''Nee. Vast een prank van iemand ofzo.'''Hij sluit de deur weer en door de houten vloer op de overloop hoor ik hem verder rennen. Als ik klaar ben met alles pak ik mijn tas, strik snel mijn veters en loop mijn kamer uit. Op de gang kom ik Nash tegen. ''Verslapen...'' Moe sloft hij naar de badkamer. Ik hoor hem nog wat vloeken.

Voor verandering ben ik als een van de laatste beneden. ''Laur zullen we een video opnemen vandaag?'' Aaron knuffelt me, tilt me op en zet me op het keuken eiland. Ik knik en geef hem een kus. ''AHHW.'' Lucy lacht. ''Get a room...'' Zegt Matthew zacht. Ik grinnik en maak ontbijt klaar.

-

''Wie gaat mee shoppen voor Halloween volgende week?'' Juliette, Sterre en ik staan bij de automaten omdat Sterre AA wou halen. ''Ik wel. Kan ik een kostuum kopen.'' Zegt Sterre enthousiast. ''Ik ga ook mee.'' Zeg ik. Met zijn drieën lopen we naar de aula. Het is te koud om nu buiten te zitten. ''Waar is de rest?'' Vraagt Juliette aan Ashley als we bij de tafel zijn aangekomen. Alle jongens zijn weg. ''Ik weet het niet. Volgens mij hadden ze weer ruzie met M&G, over Mellenie. Het is dus officieel dat ze bij hun zit nu.'' Zucht Adriana. Ik ga naast haar zitten en haal een pak koekjes uit mijn tas. ''Allemaal mee eten graag.'' Ik zet het in het midden van de tafel. Het is weer even fijn om met alle meiden te zijn.

Na de eerste pauze zijn Ashley ik samen naar boven gelopen. ''What about Nash? El amor..'' Vraag ik haar. ''Het gaat super. Met iedereen nu, gelukkig. Alleen sneu voor Johnson.. Volgens mij vond hij Mell wel leuk.'' Antwoord ze. Ik knik. We lopen het engels lokaal in.

-

''Did you guys bring your quote?'' Mr. Colten slaat het bord open en houd een stift omhoog. ''Wie wilt?'' Hij loopt de klas rond en stopt bij Grayson. ''Did the new boy made his homework?'' Vragend geeft Colten de stift aan Grayson die naar voren loopt.

'The greatest gift our parents gave us was each other..'

Als hij klaar is mag hij de stift doorgeven. ''Omdat ik lief ben..'' Lachend geeft hij hem aan mij. Ik loop naar voren en schrijf de mijne onder die van Grayson.

'I'm not giving up, i'm just starting over.'

''Short but powerfull, thank you Lauren.'' Ik loop terug en ga naast Ashley zitten. Zo schrijven nog een paar hun quote op.

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu