POV Lucy
~Midden in de nacht~
Ik voel dat ik door elkaar geschud word en mompel wat 'Luc? Ben je wakker?' Vraagt een stem 'Hm?.. Ja' zeg ik en open langzaam mijn ogen.'Hey' zegt Sterre 'Ster? Wat doe jij hier om.. 2 uur midden in de nacht' zeg ik en kijk op mijn wekker. 'Ik heb honger' zegt ze en ik lach 'Nu ikke ook..' Zeg ik en ze lacht zacht 'Kom' zegt ze en loopt de kamer uit.
Ik zucht en ik pak Cameron's arm en sla die langzaam van me af. Ik leg voorzichtig zijn arm neer en stap weg. Ik hoor hem wat mompelen en dan slaapt hij verder en zucht ik opgelucht 'Kom je nog?' Vraagt Sterre en ik knik. Ik trek de dekens over Cameron heen en druk een kus op zijn voorhoofd. Hij mompelt weer wat en ik grinnik.
'Koohoommmm' zeurt Sterre en loopt dan weg. Ik grinnik en druk nog een kus op Cameron's lippen waarna ik de kamer uitloop.
'Yes' zegt Sterre en we lopen naar de woonkamer. 'Okay wat wil je eten?' Vraagt Sterre en ik haal mijn schouders op. 'Hebben we überhaupt wel iets te eten thuis?' Vraag ik lachend 'EHHH... Nope' zegt Sterre en ik lach 'We gaan naar de winkel' zegt ze 'In onze pyjama?' Zeg ik vragend en ze knikt enthousiast 'Okay dan' zeg ik en ze klapt blij in haar handen.
'Maar de winkels zijn toch gesloten?' Vraagt ze meer aan zichzelf dan aan mij 'Er is hier in de buurt een winkel die 24 uur per dag open is. Daar kunnen we heen' zeg ik en ze knikt.
We trekken onze schoenen en jas aan en lopen het huis zachtjes uit en lopen langzaam richting de supermarkt.
Als we daar aankomen pakken we chips, snoep, chocolade, milka en van alles uit de schappen en zetten het in de winkelwagen.
Als we alles hebben lopen we maar de kassa en leggen alles op de band. De vrouw achter de kassa rekent alles af en kijkt ons raar aan als ze ziet dat we zo in pyjama bij lopen.
Nadat we hebben afgerekend lopen we met zware zakken de winkel uit. Als we buiten zijn schiet ik in de lach 'Dat gezicht van die vrouw' lach ik en Sterre lacht gezellig mee en knikt.
'Zij dacht echt "Wat hebben die kinderen? Midden in de nacht eten komen halen in pyjama"' zegt Sterre lachend en ik knik.
Als we thuis zijn kom ik erachter dat ik geen sleutels heb meegenomen. Oops... 'Ster.. Ik heb geen sleutels mee' zeg ik lachend 'Wat?' Vraagt ze 'Oops' zeg ik 'Oh My god ik ook niet' zegt ze zuchtend en ik grinnik.
'Kijk daar is een raam open' zegt Sterre en wijst naar de eerste etage. 'Volgens mij is dat de kamer van Cam en mij' zeg ik zacht 'Kan je klimmen?' Vraagt ze 'Ehh... Ja ik weet al een manier wacht maar voor de deur ik kom eraan' zeg ik zacht en ze knikt.
Ik klim via een boom omhoog en klim voorzichtig het raam in. Ik zucht opgelucht en loop de kamer zachtjes weer uit. Ik loop zachtjes maar snel de trap af en open de voordeur voor Sterre waarna ik help met de boodschappen.
In de keuken leggen we sommige dingen in kastjes maar de rest pakken we en gaan in de woonkamer zitten 'Yess eten' juicht Sterre en ik grinnik. Ik start Netflix op de tv op en start Pretty Little Liars.
'OMG dat had ik niet verwacht' zeg ik oplettend naar het scherm. 'Ik ook niet' zegt Sterre en pakt wat chips. Ik zit op de vloer en Sterre zit op een best rare houding op de bank. Haar ene voet over de bank en de andere op de bank met haar hoofd bijna ondersteboven. Ja best raar om te beschrijven.
'Ik zit vol' zeg ik zuchtend en Sterre knikt lachend. 'Ik ben moe' zucht Sterre en ik grinnik. 'Oke nu heb ik weer honger' zegt ze lachend en ik knik en beginnen weer wat te eten.
Langzaam word ik moe en zucht.. Mijn oogleden voelen zwaar en langzaam vallen ze dicht en val ik weer in slaap...
POV Cameron
Ik zucht en word wakker.. Hm.. Ik voel een leegte naast en open mijn ogen. Huh?.. Waar is Lucy heen?..Ik sla de dekens van me af en sta op. Ik loop naar de deur en open hem. Ik zie de deur van Matt en Sterre ook open staan en loop er naartoe.
Ik zie Matt ook langzaam wakker worden 'Hey bro' zeg ik 'Hey' zegt hij slaperig 'Waar is Sterre?' Vraagt hij en ik haal mijn schouders op. 'Ik wou kijken of Sterre wist waar Lucy is' zeg ik en hij haalt ook zijn schouders op.
Hij staat op en we lopen samen naar de woonkamer waar we geluiden horen. Lachen.. 'Hoe krijgen ze dit voor elkaar?' Lacht de stem van Juliette 'Geen idee maak snel foto' zegt de stem van Ashley lachend.
We lopen de woonkamer in 'Hey' zeg ik 'Goodmorning' zegt Juul 'Hebben jullie Sterre en Lucy gezien?' Vraagt Matt en ze wijzen naar de 2 lichamen op de bank met overal eten. God wat hebben die gedaan?!
'God wat hebben die gedaan?' Lach ik 'Geen flauw idee' zegt Ashley lachend en we lachen.
Ik zie Lucy wakker worden en ze kijkt om zich heen 'Hai' zegt ze droog en we lachen. Ze kijkt naar Sterre en stoot haar aan. 'Ey Ster' zegt Lucy en schud haar door elkaar 'Laat me slapen' mompelt Sterre en we lachen nog harder 'Sukkel word een wakker' zegt Lucy en geeft haar een zachte tik.
'Auw' mompelt Sterre en opent haar ogen 'Waahaatt' zeurt ze 'Oh haha was gezellig gister' lacht ze als ze alle rommel ziet. 'Hoe?' Lacht Juliette 'Gewoon midden in de nacht honger krijgen en Lucy dan wakker maken' zegt Sterre droog en Lucy zucht.
'Ik hoorde midden in de nacht ook iets' zeg ik nadenkend en ze lachen 'Dat waren wij' lacht Lucy en ik knik lachend. Het doet me smelten om haar te zien.. Ze is zo mooi... Het klinkt zo cliché... Haha..
'Wat gaan we vandaag doen?' Vraagt Lauren als we helemaal omgekleed en gegeten en alles hebben. 'Geen idee ik denk gewoon thuis blijven' zeg ik 'Gewoon wat bankhangen' zegt Ashley en ik knik lachend 'We kunnen ook even wat gaan lopen ofzow het is best mooi weer en ik weet niks te bedenken om te doen' lacht Marit en iedereen knikt instemmend.
POV Lucy
'Oké is goed' zegt Juul en ik knik. Na een hele dag van pret en films kijken en spelletjes doen en zwemmen is het weer avond en zucht ik..Morgen weer school.. Morgen weer de hell... Oh god.. *Zucht*.. Ik doe mijn avondroutine en kruip mijn bed in. Als Cameron naast me kruipt doet hij de lamp uit en slaat een arm om me heen. Hij geeft me nog een kus en mompelt 'Goodnight' en ik glimlach en zeg 'Goodnight' terug waarna mijn oogleden dichtvallen en ik in slaap val...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Okay saai hoofdstukje maar ik wist niks. Oops.. Morgen weer school.. Nee... UGHH... Ik haat school.. Ik wou dat het niet bestond.. Zucht.. Tot volgende week!!XxMeh😈❤️ - ikbenlucy
1215 woorden!!
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...