Adriana
De maandag ging ontzettend snel voorbij. Ik had een aantal proefwerken deze week, dus dat wordt stampen. Lauren, Ashley en ik hebben nu besloten om te gaan koken. We weten nog niet wat, dus Pinterest kan heel behulpzaam zijn. Uiteindelijk hadden we besloten om Wraps te maken. Niet super gezond maar goed.
Het avondeten ging snel voorbij, maar ik merkte dat ik mij erg onaangenaam voelde. Er waren echt groepjes ontstaan, en ik keek maar een beetje toe langs de zijlijn. Na het eten ging ik ook zo snel mogelijk naar boven.
Ik zette mijn telefoon in een Doc en de muziek galmde door mijn kamer.
You are to me
A part of me just like anatomy
You're pulling me
You're pulling me in like you're gravity
I'm notorious for thinking you're full of beautiful
Instead of hollow
Sugar on your lips, it's hard to kill
Jagged like a pill, so hard to swallow
Am I in love with you?
(am I in love with you?)
Or am I in love with the feeling?
Trying to find the truth,
(trying to find the truth)
Sometimes the heart is deceiving
Can't get out of my head, and I need you to save me
If I am delusional then maybe I'm crazy
In love with you. Am I in love with you?
Or am I in love with the feeling?
You give to me
Everything, anything that I could dream
And at least that's what it seems
Could it be I don't know what's good for me?
I'm notorious for thinking you're full of beautiful
Instead of hollow
Sugar on your lips, it's hard to kill
Jagged like a pill, so hard to swallow
Am I in love with you?
(am I in love with you?)
Or am I in love with the feeling?
Trying to find the truth,
(trying to find the truth)
Sometimes the heart is deceiving
Can't get out of my head, and I need you to save me
If I am delusional then maybe I'm crazy
In love with you. Am I in love with you?
Or am I in love with the feeling?
I'm sinking faster and faster
Between heaven and disaster
Sorry if I made you feel like
I'm standing on the borderline
Am I in love with you?
(am I in love with you?)
Or am I in love with the feeling?
Trying to find the truth,
(trying to find the truth)
Sometimes the heart is deceiving
Can't get out of my head, and I need you to save me
If I am delusional then maybe I'm crazy
In love with you. Am I in love with you?
Or am I in love with the feeling?Zodra het lied is afgelopen denk ik na over de tekst. Maar een lange tijd om er over na te denken heb ik niet. Jack komt mijn kamer binnenstormen. "Adri, je moet echt komen." zegt hij hijgend, "Cameron en Shawn zijn aan het stoeien."
Zodra hij mijn gezicht ziet verandert zijn gezicht's uitdrukking van blij naar bezorgd. "Wat is er babe?"
Ik verstijf een beetje bij het woord 'Babe'. Wat zijn Jack en ik eigenlijk? Zijn we vrienden, of zijn we meer?
"Weet ik niet, gewoon een dipje." zeg ik met een klein glimlachje.
"Maar mijn meisje hoeft dat niet te hebben." zegt hij en hij geeft me een kus op mijn voorhoofd.
"Jack?" vraag ik zachtjes.
"Ja Adriana."
"Wat zijn we eigenlijk?" vraag ik.
"Wij zijn wat jij wilt dat we zijn." antwoordt hij.
"Maar wat wil jij zeggen?" vraag ik terwijl ik in zijn ogen kijk.
"Ik wil meer zijn, maar wat wil jij?" vraagt hij onzeker. Ik beantwoord zijn vraag met een kus.
"Dat heeft je vraag denk ik wel beantwoord?" vraag ik lachend, "Kom we gaan naar beneden."
We komen beneden aan en Cameron zit op Shawn, de rest staat er een beetje omheen. Iedereen is aan het lachen en sommigen filmen het.
Ik ga naast Lauren staan, maar ze trekt me weg zodra ze het merkt.
"Hey." zegt ze grijnzend. Ik schiet in de lach.
"Wat is er Laur?" vraag ik lachend.
"Hoe zit het nu met jou en Mr. Gilinsky?" vraagt ze en ze wiebelt met haar wenkbrauwen.
"We zijn officieel." fluister ik in haar oor. Ze wilt gillen maar ik druk mijn hand op haar mond.
"Moet jij mij iets uitleggen? Over jou en Aaron?" vraag ik met dezelfde grijns.
We worden onderbroken door Lucy, die vraagt of we een foto willen maken van haar, Juliëtte en Sterre.
We maken de foto, "Wacht maar Laur. We hebben het er nog over." zeg ik lachend.
We zitten nog een beetje met z'n allen te klieren, voordat iedereen naar bed gaat. Iedereen gaat vroeg slapen, aangezien we allemaal een beetje moe zijn.
"Welterusten Babygirl." fluistert Jack in mijn oor voordat ik mijn kamer binnenloop.
Ik begin te blozen en ik loop naar uiteindelijk naar de badkamer. Marit komt er net uitlopen.
"Hey!" zegt ze enthousiast.
"Hii!" begroet ik haar terug. We kletsen wat over school en Vine. Daarna gaan we beide onze eigen weg. Ik neem een snelle warme douche en daarna loop ik naar mijn kamer om te leren.
Ik heb alle stof in mijn hoofd gestampt en ik hoor geklop op mijn deur. Ik open de deur en ik zie Mellenie staan.
"Hey, supp?" vraag ik. Wat er aan de hand zijn?
"Adriana, ik heb je advies nodig..." zegt ze onzeker.
"Shoot." zeg ik en ik gebaar haar om bij me op bed te komen zitten.
"Ik denk dat ik iemand leuk vind. Maar hoe weet je dat zeker?" vraagt ze bevreesd.
"Je merkt het over de dag zelf. Als diegene niet bij je is dan denk je toch steeds aan hem of haar. Als je naar diegene kijkt wil je voor altijd blijven staren. Als je aan diegene denkt dan voel je iets in je buik. En zo zijn er nog veel meer dingen." antwoord ik dromerig.
"Ah oké! Bedankt, in ieder geval." zegt ze en voordat ik kan antwoorden loopt ze de deur uit.
Ik haal mijn schouders op en ik klim mijn bed in. Ik val bijna in slaap tot er op de deur wordt geklopt. Een beetje geïrriteerd doe ik de deur open, maar zodra ik Jack zie staan, glimlach ik.
"Mag ik bij jou slapen?" vraagt hij.
"Uhhh, dat weet ik nog niet." zeg ik speels.
"Je ne peux pas vivre sans toi." zegt hij.
"Pourquoi?'' vraag ik.
"Ne me demande pas pourquoi je t'aime, care je devrais te raconter pourquoi je vie."
"Je t'aime Jack."
"Je t'aime Adriana."
Daarna kruipen we in mijn bed en val ik in zijn armen in slaap.
"Reste toujours près de moi"
1049 woorden,
Hallo lieve mensen. Sorry dat mijn hoofdstuk zo laat online kwam! Ik was nogal druk vandaag. Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk! Vertalingen staan trouwens hieronder.
Liefs,
Je ne peux pas vivre sans toi; Ik kan niet leven zonder jou
Pourquoi; Waarom
Ne me demande pas pourquoi je t'aime, care je devrais te raconter pourquoi je vie; Vraag me niet waarom ik van je houd, want dan zou ik je moeten vertellen waarom ik leef
Je t'aime; Ik houd van je
Reste toujours près de moi; Blijf voor altijd bij me
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...