POV Juliette
~De Volgende dag~
Ik word wakker. Vandaag hebben we studiedag!! Yeaahhh!! Ik weet nog niet wat we gaan doen vandaag. Het is allemaal nog een mysterie maar ik wil sowieso naar de Starbucks!!Na mijn ochtendroutine maak ik ontbijt voor mezelf. Wacht iedereen slaapt nog.. Een mooie gelegenheid Lucy terug te pakken.
Als ik heb gegeten ren ik snel naar de kamer van Lucy en spring op haar bed 'Wakke worden Lucy!!' Roep ik 'Jaahhh' zegt ze zuchtend en Cameron die lacht alleen maar.
'Een nieuwe dag' zeg ik 'Het is geen school dus waarom slaap je niet uihuitt' zeurt Lucy en ik lach 'Omdat het kan' zeg ik 'Laat mij dan slapen' zucht ze 'Neejjj' zeg ik en spring nog steeds hyper op het bed. 'Ugh' mompelt ze en tackelt me waarna ik van het bed val.
'Doeeiii!!' Roep ik 'Ik krijg jou nog wel!!'
Roept ze lachend en ik ren de kamer uit de trap af naar de woonkamer waar ik op de bank neerplof.Na een tijdje komt iedereen aangekleed en wel de woonkamer binnengelopen 'Bedankt voor het wakker maken' zegt Ashley 'Graag gedaan' lach ik en ze schud haar hoofd en gaat lachend aan het ontbijt.
Na het ontbijt zit Lucy weer op haar MacBook en ik naast haar 'Kijk Sterre wilt weer Skype' zeg ik en wij naar het icoontje dat tevoorschijn komt.
'OEEHH!!' Roepen 2 stemmen en duiken vanachter de bank vandaan 'Shawn Cam jullie lieten me schrikken' zucht ik 'Mij ook' lacht Lucy en ze drukt op het groene icoontje.
Dan verschijnt Sterre in beeld en zwaaien we 'HAAII!!' Zeggen Lucy en ik tegelijk 'Waar?' Zegt ze 'achter je' zeg ik 'echt niet' zegt ze 'In de zee' zegt Lucy droog 'Dat kan' zegt Sterre droog terug en we lachen.
'Maar hoe is t girl' zeg ik 'Parijs is geweldig!! Het is zo mooi' zegt ze 'Show us pictures' zeg ik 'Staan allemaal op snapchat. Alleen de Eiffeltoren en Disney staat erop' zegt ze 'We kijken wel' zegt Lucy en pakt haar gsm waarna ze snapchat opstart.
'Ik zie het' zegt Lucy 'Kijk het Disney kasteel' zeg ik 'Ja en de Eiffeltoren' zegt Cameron 'Die is zo mooi in de avond. Die lichtjes' zegt ze 'Ja dat kan ik wel zien' zeg ik en ze knikt glimlachend
Foto's👇
'Zo mooi die lichtjes knipperen ook hea' zegt Lucy 'Ja inderdaad hoe weet je dat?' Vraagt Sterre 'Ik ben er zelf ook eens geweest' zegt ze 'Oh dat wist is niet' zegt ze 'Het Disney paleis is mooi in de avond' zeg ik en ze knikt 'er was ook een show en volgens mij was het per ongeluk maar Elsa stak d'r middelvinger op. Ik heb de foto en het was zo lachwekkend' lacht ze 'Snap ik' lacht Lucy en ik knik
(A/N ik heb hebt zo'n foto echt zo hilarisch😂😂) 'Maar ik ga' zegt ze 'Is goed bye' zeg ik en zwaai naar haar met als Shawn en Cameron waarna Lucy ophangt.
'Wie wil met me Starbucks gaan halen?' Vraag ik 'Ook voor mij!! Je weet wat ik wil!!' Roept Lucy vanuit de keuken en komt naar me toe gelopen 'Japp Frappuchino Caramel' zeg ik 'Japp' zegt ze 'Ik ga wel mee' zegt Shawn en ik glimlach en knik.
'Ik ga even naar Cam doeii' zegt ze en loopt weg. Ik grinnik 'ze is echt gek' zegt Shawn 'Japp maar ze is wel een grappige gek' zeg ik en hij knikt.
Samen met Shawn hand in hand vertrek ik samen met hek de deur uit.
Aangekomen bij de Starbucks geef ik de namen door "Ehh.. Juliette, Lucy, Shawn en.. Geven we er ook 1 aan Cam?' Vraag ik 'Ja en Nash en Hayes de 2 Whitegurls' zegt Shawn lachend en ik knik 'Nash, Hayes en Cameron' zeg ik en ze knikt.
Nadat we onze koffie hebben gekregen lopen we weer naar huis en als we thuis zijn hoor ik dat er al mensen aan het komen zijn. 'We zijn terug!!' Roep ik 'Yeey!!' Roept Lucy en ik geef haar haar Frappuchino en die van Cameron die ze meeneemt 'Thanks!!' Roept ze nog.
'Hey Whitegurls' zeg ik tegen Nash en Hayes 'Wha?' Vragen ze 'Starbucks' zeg ik en meteen rennen ze op me af en pakken hun Starbucks 'Thanks Juul' lachen ze en ik grinnik.
Na het eten wassen Marit en Ashley af. (A/N Idunno of hun aan de beurt zijn😂🙄) en zitten we weer op de bank te kletsen. 'Wat zullen we nog even doen?' Vraag ik 'We kunnen even buiten zitten met een kampvuurtje' stelt Taylor voor en ik knik.
Aaron en Shawn maken het vuur en wij pakken wat dekens en kussens zodat we op de stoelen en bankjes kunnen zitten. 'Marshmallows!!' Roept Lucy 'YES!!' Roepen we blij en ze grinnikt en raapt bij de boom wat takken op en prikt er een marshmallow aan.
Ik grinnik als ik Lucy Cameron een marshmallow aan een stokje zie geven. Wat niet helemaal goed gaat omdat Cameron steeds moet lachen waardoor Lucy ook moet lachen dus de gesmolten marshmallow op Cameron's neus belandde.
Na een tijdje zo gezeten te hebben vinden we het laat worden en ruimen alles op waarna we naar binnen gaan en iedereen meteen naar zijn of haar kamer vertrekt.
Na mijn avondroutine kruip ik mijn warme bed weer in met Shawn's lichaam tegen de mijne en glimlach. 'Welterusten Shawn' zeg ik zacht 'Welterusten babe' zegt hij en geeft me een kus op mijn voorhoofd voordat ik in slaap val.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hoofdstukje van vandaag!! Zie jullie de volgende keer weer!! Xx943 woorden!!
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...