Sorry dat mijn hoofdstuk vandaag pas is gekomen maar toen ik gisteren wilde publiceren had ik geen wifi en toen was bijna alles weg
~~~~~~~~~~~~
Pov Ashley
Het is vrijdagavond en ik zit in mijn kast te kijken wat ik aan ga doen want de jongens kwamen met het idee uit te gaan. Eerst had ik daar helemaal geen zin in maar Shawn en Nash deden puppy oogjes en pruillipjes en daar kan ik totaal niet tegen. O ja Nash en ik zijn op een date geweest afgelopen woensdag en daarna hebben we nog een Harry Potter marathon gedaan op de slaapkamer van Nash.
~Flashback naar die dinsdag~
Dinsdagmiddag na school. Nash vraagt of we samen naar huis lopen, ik zeg ja en we lopen een omweg door het park. Bij een bankje tussen twee bomen stopt Nash opeens met lopen, ik draai me om en hij gaat op zijn knie. Hij vraagt Lieve schattige mooie Ashley, wil je met mij op een date? Ik begin te blozen en zeg ja.
~Einde flashback naar dinsdag~
Ik heb toen lang zitten twijfelen over mijn outfit maar de meiden hadden een prachtige jurk (zie media) met hakken uitgezocht en hadden mijn make-up en haar gedaan.
~Flashback naar woendag~
Ik riep hysterisch de meiden en ze kwamen met z'n allen binnengerend. Wat is er? vraagt Lauren. Ik weet niet wat ik aan moet doen voor mijn date met Nash vanavond en meteen gingen de meiden mijn kast doorzoeken. Lucy haalt mijn galajurkje van vorig jaar (zie media) tevoorschijn en Juliette bijpassende hakken. Ik ga me douchen en doe zo'n witte badjas aan net zoals bij die modeshows. Ik loop mijn kamer weer in en al mijn make-up en nagellak en alle haarspullen van alle meiden liggen op mijn bureau en nachtkastjes en over de grond verspreid. ik ga in de stoel zitten en Lauren begint met mijn haar, Lucy en Juliette met mijn nagels en Marit en Adriana doen mijn make-up. Als ze klaar zijn trek ik mijn jurk en hakken aan en kijk ik in de spiegel. Wow ik zie er uit als een prinses zeg ik en Lauren haalt een zilveren kroontje tevoorschijn en zet die nog in mijn haar. Lauren heeft een watervalvlecht gemaakt en daarna mijn haar gekruld, Lucy en Juliette hadden toevallig dezelfde mintgroene nagellak en hebben die bij me op gedaan. En Marit en Adriana hebben echt mooi mijn make-up gedaan: smokey eyes, licht roze blush en mooie roze ombre lippen. Ik loop naar onder waar alle jongens behalve Nash zitten en Shawn staat op, loopt naar me toe en vraagt aan Gilinsky om een foto te maken. Taylor en Carter zitten naar me te staren. 'Kunnen jullie het zien' roep ik naar ze. Shawn pleurt de foto op al zijn social media met de tekst: Wat word je toch groot zusje, zo heb je een date. En als iemand je breekt, breek ik zijn/haar botten. Toen kwam Nash me halen en zijn we op onze date gegaan, we zijn afgezet door een limousine en zijn nu dus bij een heel chique restaurant. Daar heeft hij me als zijn prinses gevraagd door middel van een ring in mijn toetje, omdat ik altijd crème brulee bestel. Natuurlijk heb ik ja gezegd. Na het etentje zijn we door het park naar huis gelopen maar in het par zijn we eerst gestopt bij het bankje waar hij me op date vroeg en daar heb ik mijn eerste kus gehad.Het was een magisch moment want het was aan een meer tussen bloesembomen op een bankje in het park. We zijn naar huis gegaan en zijn gelijk naar Nash zijn kamer gegaan en hebben toen een Harry Potter film marathon met z'n tweetjes gedaan. Ik zal deze dag nooit vergeten en met die gedachte viel ik in Nash zijn armen in slaap.
~Einde flashback~
Gisteren hebben we niet veel gedaan, gewoon de dagelijkse dingen op een donderdag. Maar weer terug naar nu. Ik sta te twijfelen tussen twee tanktops, een knalroze met in het zwart Gek geboren Gek gebleven Gek mijn hele leven of een zwarte met in het knalroze Gek geboren Gek gebleven Gek mijn hele leven. 'Lauren welke zal ik aan doen?' roep ik naar Lauren die op mijn bed ligt met haar telefoon. 'Doe de roze met je zwarte korte broekje en je knalroze allstars, dat heb ik ook aan' roept lauren terug . Ja als Lauren en ik samen gaan shoppen hebben we vaak dezelfde kleding en dat was nu dus ook het geval. Ik kleed me om en loop mijn kamer binnen, ik ga in mijn stoel zitten en Lauren doet haar ding.
Pov Shawn (ja hij is er ook weer)
We zitten allemaal beneden te wachten op Lauren en Ashley want Ashley wist weer eens niet wat ze aan moest doen en Lauren wilde Ashleys make-up doen. We hoorden iets van de trap af komen en toen kwamen Lauren en Ashley tegelijk binnen in precies dezelfde outfit met precies hetzelfde kapsel en precies dezelfde make-up. 'Zullen we gaan want wij zijn klaar' zeggen ze tegelijk. 'Beautytwinnies!'roepen ze weer tegelijk en iedereen barst in lachen uit omdat dit normaal bij Juliette en Lucy gebeurt.
pov Ashley
Ik stop als eerste met lachen en vraag of we kunnen gaan zodat we nog kunnen feesten want wij meiden moeten morgen vroeg opstaan omdat we een bespreking over een aankomende tour hebben. 'Meiden hebben jullie je wekkers gezet voor morgen?' vraag ik nog voor de zekerheid en de jongens vragen gelijk waarom 'Om jullie te pranken' zegt Sterre voor de grap. En we lopen naar het busje waarmee we altijd met z'n allen gaan.Ik ga op schoot zitten bij Nash omdat er toch altijd nog te weinig plaatsen zijn maar we te lui zijn om met meerdere auto's te gaan.
~~~~~~~
Dit was mijn hoofdstuk sorry dat hij op zaterdag is gekomen in plaats van op vrijdag maar dat heb ik al van te voren gezegd en de rest weet het dus die hebben er geen grote problemen mee.
Ik heb straks het verjaardagsfeest van een van mijn beste vriendinnen maar ik ben ook wel benieuwd naar wat jullie vandaag en morgen gaan doen
groetjes Danique
In totaal met alles bij elkaar opgeteld heeft dit hoofdstuk 1046/1059 woorden verschilt op telefoon en laptop
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...