Marit Pov.
Het was heel gezellig die avond, en we gingen laat weg. Daarom hoeven we vandaag niet naar school, waar ik best blij om ben want school is gewoon saai.Ik trek een grijze joggingbroek aan en een zwart tshirt aan en loop/ren de trap af naar beneden. De keukendeur staat al open, dus ik loop de keuken in en open een kastje. Ik pak er een glas uit en vul die met water. Ook smeer ik een broodje.
Daarna ga ik op de bank zitten en eet ik mijn ontbijt op. Terwijl ik aan het eten ben, en aan het kijken ben op mijn telefoon zie ik Nash langs rennen met Hayes achter hem aan. Hij mompelt iets wat ik niet kan horen dus ik zucht even en ga naar snapchat. Ik kijk wat verhalen en plaats dan een simpele zwarte snap waar ik Gmx 💖 in zet. Ik plaats hem in mijn verhaal en zie dan de tijd pas. 11:30.
Ik heb dus nog nooit zo lang uitgeslapen maar de anderen liggen volgens mij ook allemaal te slapen. Ik geef ze gelijk hoor! Ik kan zelf alleen niet meer slapen. Op Twitter is #kca2016 trending dus ik kijk wat er allemaal is getweet. Ook wat foto's van ons op de rode loper. Hahah dat is wel cool! Ik glimlach en like er een paar.
Daarna zet ik mijn glas en bord op het aanrecht en besluit ik wat huiswerk te maken, wat ik nog moest doen. Ik pak mijn oortjes om muziek te luisteren tijdens het maken maar raak telkens afgeleid, dus je raad het waarschijnlijk al, na een uur was ik nog niet begonnen.
Ondertussen moeten de meiden wel wakker zijn denk ik. Ik loop weer naar beneden en zie dan inderdaad een paar meiden, maar lang niet allemaal. Ik glimlach even naar Lucy, Sterre en Lauren. 'Gisteren was echt cool' Merkt Lucy enthousiast op. We knikken lachend. 'Jaaa zeker' Lach ik.
Ik loop weer naar mijn kamer en besluit iets te gaan tekenen. Ik pak mijn schetsblok en potloden en ga dan zitten aan mijn bureau, terwijl ik nadenk over wat ik kan tekenen. Ik besluit om een foto van mij en Luke na te schetsen, voor zijn verjaardag. Ik glimlach meteen bij de gedachte en begin met de schets.
Na een half uur begint de tekening al ergens op te lijken. Ik glimlach en maak een snap. Druk bezig 😀 Zet ik erbij. Ik plaats hem en ga weer verder.
Ongeveer een paar minuten later bedenk ik dat ik mijn haar in een staart kan dragen, dan los nu. Anders gaan mijn haren de hele tijd voor mijn ogen hangen en dat is best wel irritant. Dus ik graai in mijn la naar een elastiekje en vind er dan 1. Ik glimlach tevreden en bind mijn haar ineen staart.
Na nog een half uur later ben ik klaar met het tekenen van Luke's ogen en ben ik het zat. Ik loop naar beneden terwijl ik het elastiekje uit mijn haren haal. Bijna iedereen zit op de bank, TV te kijken. 'Wat kijken jullie?' Vraag ik in het algemeen. 'Een film, Pitch Perfect volgensmij' Antwoord Mellenie glimlachend, die mij als eerste ziet.
Ik knik even en ga dan bij ze op de bank zitten, best groot is onze bank eigenlijk als we er met zijn alle op kunnen zitten, nee grapje we hebben 2 banken en soms zitten er een paar bij elkaar op schoot. Zoals nu bijvoorbeeld, zit Lucy op Cameron's schoot.
Ik probeer me ook maar te focussen op de film, wat erg moeilijk gaat aangezien ik het begin gemist heb.
A/N Heii Marit hier! Ik hoop dat jullie dit een leuk hoofdstuk vinden, want ik was echt inspiratieloos. Laat maar even weten in de comments wat je ervan vond ☺
Xoxo Marit
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...