H. 91

356 24 1
                                    

Adriana

Vandaag gaan we terug naar school. Grayson en Ethan zitten bij ons in de klas. Ik heb niet veel met ze gepraat, maar ze schijnen aardig te zijn.

"Kun je na school even praten?" vraagt Jack voordat ik de klas inloop. Ik knik en hij geeft me een kus op mijn wang.

"Wat was er aan de hand met Jack?" vraagt Lauren zodra ik naast Lauren ga zitten.

"Oh we gaan na school praten," antwoord ik.

"Waarover?"

Ik haal mijn schouders op, "Ik heb geen idee. Hopelijk niets ernstig."

"Vast niet," zegt Ashley, "Jullie zijn cute samen."

"Thanks jij en Nash ook."

Voordat Ashley kan antwoorden onderbreekt de docent ons. Hij wilt beginnen met de les. Ik pak mijn boeken.

"Uh meneer ik ben mijn boeken vergeten." zegt Grayson voorzichtig.

"Je mag mijn boeken wel lenen," stel ik voor. De docent wenkt me dat ik naast hem moet zetten en niet lang daarna zit ik naast Grayson.

"Sorry hiervoor." zegt Grayson.

"Oh nee joh! Maakt niet uit," zeg ik, "Heb ik ook heel vaak hoor."

Hij glimlacht en daarna concentreren we ons op de les.

---

"Eindelijk pauze!" zucht Ashley.

"Ja inderdaad!" zegt Lauren, "Meneer Rickson bleef maar praten. Ik werd er echt gek van."

"Klopt! Maar uiteindelijk heeft hij niets nuttigs verteld." lach ik. Ze knikken en we lopen naar onze pauzeplek.

"Hey!" zegt Jack Johnson zodra we aankomen.

"Hey!" antwoord ik en ik ga naast hem zitten. Iedereen begint gelijk een gesprek. Ik besluit om een gesprek te voeren met Johnson.

"Dus hoe gaat het nu met je?" vraag ik.

"Slecht, we zitten op school." lacht hij. Ik sla hem speels op zijn schouder en begin te lachen.

"Zullen we binnenkort weer wat leuks doen?" gooit Lucy in de groep.

"Ja! Ookal hebben we de afgelopen tijd al veel leuke dingen gedaan." lacht Juliëtte.

"Nou ja, maakt niet uit toch?" vraagt Cameron.

"Nee weet ik!" zegt Juliëtte.

"Ik ga binnenkort naar Frankrijk." mompel ik.

"Dat is te gek! Ga je familie opzoeken?" vraagt Marit.

"Ja! Eduoard had gevraagd of ik wilde komen." antwoord ik glimlachend.

"Super leuk!" zegt Sterre.

"Kom je even mee naar het muzieklokaal?" vraagt Johnson uit het niets.

Ik knik en volg hem naar het muzieklokaal.

"Jack vertelde me dat je goed kon zingen," zegt hij, "Of nou ja hij noemde je stem 'engelachtig'"

"Serieus?" vraag ik verbaasd. Hij knikt en ik besluit een gitaar te pakken.

"Wat wil je spelen?" vraag ik.

"Begin maar, ik volg je wel."

Ik denk na en ik besluit Like That van Jack & Jack te zingen. Zodra ik begin met rappen kijkt Johnson me verrast aan en rapt hij mee.

Zodra we klaar zijn gaat de bel en vlucht ik het lokaal uit. Maar zodra ik bij het lokaal aankom is er niemand. Hebben we een tussenuur waar ik niets vanaf weet?

"Alle klassen zijn uit. We hebben studiemiddag." hoor ik achter me.

Ik draai me om en ik zie Marit en Hayes staan.

"En jullie hebben een rit nodig?" vraag ik glimlachend.

Ze knikken en ik rol speels met mijn ogen.

"Kom maar mee." Samen lopen we naar de auto, samen gaan ze achterin zitten.

"Waar moeten jullie heen?" vraag ik.

"Naar het park," antwoord Hayes, "Nash haalt ons op."

"Oké, hebben jullie een date?" grijns ik.

"Ja." Ze kijken elkaar aan en beginnen te blozen. We komen aan bij het park, ze stappen uit en bedanken me. Daarna rijd ik door naar huis.

Zodra ik binnenkom, word ik ontvangen door Jack.

"Hey babygirl," zegt hij, daarna geeft hij me een kus op mijn wang.

"Hey Jack," zeg ik en ik geef hem nog een knuffel.

"Zullen we even gaan lopen?" vraagt hij. Ik knik en we lopen naar ons speciale plekje bij het meer.

"Je weet dat ik van je houd toch?" vraagt hij als we zitten.

"Ja?"

"Dus wat ik je nu ga vertellen gaat niets veranderen?"

"Nou dat ligt eraan."

"Oké, ik ga het gewoon zeggen," begint hij, "Ik heb iets voor je geregeld."

"Wat dan?" vraag ik nieuwsgierig.

"We gaan een liedje opnemen," zegt hij.

"Wat?" vraag ik. Hij maakt een grapje zeker.

"We gaan samen in de studio een liedje opnemen!"

"Jack ik houd zoveel van je." Ik geef hem een dikke knuffel.

"Johnson moest het nog horen. Maar in het muzieklokaal was hij meteen verkocht."

Hij vertelt me alles wat ik moet weten. Ik mag naar de tekst kijken die ze hebben geschreven en eventueel dingen aanpassen. Uiteindelijk stem ik voor de titel 'All For Love'.

Het begint avond te worden en Jack zegt dat hij een dekentje voor me haalt.

Ik besluit om te wachten, Jack heeft me de songtekst gegeven en ik bestuur nu de teksten.

Zodra hij terugkomt heeft hij een klein tentje meegenomen.

"Vanavond slapen we hier. En we slaan school een dagje over." grinnikt hij.

"Dat klinkt wel heel verleidelijk." giechel ik.

Uiteindelijk is het laatste wat ik hoor Jack's engelachtige stem. Daarna val ik langzaam in slaap.
¥¥¥
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Sorry dat het hoofdstuk zo laat online is gekomen :(. Trouwens ik weet dat veel mensen Madison haten, maar ik vind haar leuk dus ja.

gigiigeorgina mostlyjack

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu