POV Lauren
"Aaron, doe normaal!" ik lach en gooi het stukje cracker terug. Het raakt zijn hoofd en hij kijkt me nep boos aan. "Hey." Johnson loopt de keuken in. "Ziet er goed uit." Hij knikt en kijkt naar de cupcakes, crackertjes, en andere snacks. "Kunnen wij wel." Zegt Aaron grijnsend. Er gaat een warm gevoel door mijn buik als hij lacht. Perfecte tanden. Perfecte lippen. Oke, Laur doe normaal. "Kan je het zien?" Hij knijpt een oog een beetje dicht en haalt zijn hand door zijn haar. Omg. "Ja." Glimlach ik. Jack kijkt ons aan en lacht.
"Versiering service." Cameron rent naar binnen met een slinger. Lucy rent erachter aan en gooit wat confetti op de bar.
Een tijdje later loop ik naar boven om met Shawn te oefenen voor het optreden vanavond.
POV Shawn
Overmorgen moeten we naar school. East Coast High. Een hele grote highschool met een sportteam, cheerleaders en al die dingen. Vet leuk. Kuch, sarcasme.
Ik zucht en Lauren vraagt wat er is. We zitten samen op haar kamer gitaar te spelen."Ik denk aan school." Antwoord ik verveeld. "Niet doen, wordt je depressief van."
Ik grinnik. Vanavond is het feest. Justin Bieber komt optreden. Had Adriana geregeld.. Ook komen nog wat andere celebs en we hadden allemaal nog wat mensen uitgenodigd. Ik ga ook zingen, samen met Lauren.
"Het thema is wel leuk. Met het zwembad." Zeg ik. Ik begin wat akkoorden te spelen en ze doet me na. "Ja. Ik ga me zo omkleden. Ze komen al over 3 uur."
"Dat duurt nog vet lang."
"Make-up, douchen, omkleden, opruimen." Zegt ze.
Ik snap vrouwen niet. Alsof 3 uur niet genoeg is. Ik loop haar kamer uit en zwaai nog even sarcastisch.POV Lauren
Het feest gaat bijna beginnen. De crew van de muziek is nog wat dingen aan het instellen en de echte vrienden en gasten komen ook zo.
Ik kijk in de spiegel. Ik draag mijn witte allstars met een highwaisted short, een bloemen croptop en mijn haar heb ik ingevlecht en losjes opgestoken. Juliëtte had me geholpen.
Nash en Hayes nemen een video op en laten de versiering, belichting en alle dingen zien. Lucy, Mahogany, Sterre en Marit zitten alvast buiten en zetten nog wat dingen goed. Matthew en Cameron vinen nog wat.
Een kwartier nadat alle mensen binnen mogen komen, staan Shawn en ik op het podium. "One two three," telt Shawn af. Ik sluit mijn ogen en begin;
"And i know that we just met, and maybe this is dumb but i feel like there is something from te moment that we touched cause it's alright, it's alright, wanna make you mine."
Ik hoor de gitaar muziek en zing verder.
" The way you're lightin' up the room
Caught the corner of my eye
We can both sneak out the back door
We don't have to say goodbye
'Cause, it's alright, it's alright
To waste time tonight"Samen zingen we het refrein
"Maybe I'm just a kid in love
Maybe I'm just a kid in love
Oh, baby
If this is what it's like falling in love
Then I don't ever wanna grow up
Maybe I'm just a kid in love
Maybe i'm just a kid in love, oh baby."Zo gaan we door tot 'Kid in love' is afgelopen. Er wordt geklapt en als ik het podium afloop zie ik pas hoe druk het is. Ik begroet wat mensen en wordt nat gespetterd. Cameron plenst water tegen me aan. "Ja? Gaan we het zo doen?" Ik lach, gooi mijn kleren op de bank en duik het zwembad in. Mijn triangl bikini weerkaatst het onderwater licht. Ik spring op Cameron zijn rug en probeer hem onderwater te duwen. "Lukt je niet kleintje." hij grinnikt. Ik kijk naar de rand van het zwembad waar Lucy zit. Ze kijkt lichtelijk jaloers naar hoe ik Cameron probeer onderwater te duwen.
Na een tijdje in het water hebben gezeten ga ik het water uit omdat het te druk werd. Er wordt muziek opgezet en er wordt aangekondigd dat Justin over een paar minuten gaat zingen. Ik ril en sla snel een handoek om me heen.
"Sorry. Vond je het niet leuk?" Vraag ik aan Lucy. Ze haalt haar schouders op. "Hij heeft me gefriendzoned volgens mij," zegt ze. "Cam ziet me niet zoals ik hem zie."
"Ik ga jullie wel helpen." ik glimlach, sta op en loop naar een lange rij met allemaal ligbanken. Taylor, Aaron, Jack G, Nash, Matthew, Adriana, Mellenie en Ashley liggen erop. Ik doe mijn handoek om mijn lichaam en ga tussen Mel en Aaron liggen op de ligbanken.
"Hey." Taylor zwaait en gooit een tijdschrift naar me toe. Ik vang het en lees de cover:
'Maginer's Lauren en Magcon's Taylor een relatie?'"Waah, wij waren toen in de stad aan het kutten." reageer ik droog, wetend dat dit gewoon roddels zijn.
Ik ga liggen en luister naar de stem van Justin bieber die live What do you mean zingt. Het gaat wat moeilijk, het is heel druk en allemaal mensen praten."Kom selfie." Aaron ligt met zijn arm tegen mijne en ik voel zijn warmte. Het liefst wil ik nu tegen hem aan gaan liggen en zeggen hoe damn knap en leuk hij is. Hij haalt zijn arm weg, klikt instagram aan en in een seconde staat de camera aan. Beter dat ik waterproof fixing spray op mijn make-up heb gespoten, anders zag ik er nu niet uit.
Ik doe een duckface en lig wat dichter bij Aaron, zodat ik op de foto pas. Aaron kijkt de camera in en knijpt zoals gewoonlijk zijn ogen weer een beetje dicht. KLIK
"Met deze leukerd chillen bij poolparty." zegt hij hardop, terwijl hij het intypt bij de biografie.
Leukerd. Hij noemde me leukerd.
Als hij zijn mobiel weglegt lig ik nog steeds dicht tegen hem aan. Zal ik terug gaan? Er valt een awkward stilte en Aaron kijkt omhoog, naar de donkere sterrennacht.
Ik voel zijn arm bewegen en langzaam doet hij hem om mij heen. Hij trekt me dichter naar zich toe en ik ga met mijn hoofd tegen zijn borst aanliggen. Ik sluit mijn ogen. Ik lig veilig in Aaron's warme armen. Voordat ik het doorheb wordt er gevloten.
"Ooeeh Aaron en Lauren!" Hoor ik Nash zeggen. Hij lacht samen met Cameron en ik voel dat mensen naar ons kijken. Aaron trapt tegen Hayes aan die over ons heen gebogen staat. "Je bent gewoon jaloers, grier." Zegt hij kalm.
Hij laat me niet los, en trekt zich er niks van aan.---
Ziek romantisch dit, omygad.
Deze week zal ik een keer invallen, maar dat zien jullie dan wel
X loonahWoorden: 1114
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...