Adriana
Vandaag gaan we weer naar het centrum voor oud en nieuw. Maar dit keer gaan de jongens mee. Als het goed is hebben de jongens al een pak.
"Ik heb er zo'n zin in!" zegt Sterre enthousiast.
"Ik ook! Gaan we naar dezelfde winkel?" vraagt Lucy.
"Ja kan, maar we kunnen ook ergens anders naartoe gaan." stelt Marit voor.
"Ja mee eens!" zeg ik.
"Weet jullie zeker dat jullie meegaan?" vraagt Lauren lachend.
"Ja! Ik wil mijn meisje wel zien in die prachtige jurk." grijnst Nash en hij geeft Ashley een kus op haar wang.
"Awe." zwijmel ik met de andere meiden.
"Oké, zullen we over een halfuur vertrekken?" stelt Juliëtte voor.
Iedereen stemt in en we gaan naar boven om ons klaar te maken. Ik neem een snelle douche en kleed me om in iets makkelijks. Zodra ik mijn haar wil doen gaat de deur open.
"Hey babygirl." zegt hij als hij binnenkomt.
"Hey Jack." zeg en ik geef hem een zoen.
"Ik denk niet dat ik naar het winkelcentrum." mompelt hij zacht tegen mijn lippen.
"Waarom niet?" vraag ik verbaasd.
"Ik moet andere dingen doen." zegt hij simpel.
"Oké." antwoord ik zacht.
"Hey, er is niets aan de hand." zegt hij.
Ik geef hem een klein glimlachje. Ik moet hem vertrouwen.
"Kun je even mijn stijltang pakken?" vraag ik aan hem.
"Ja! Waar ligt je stijltang?" vraagt hij vertederd.
"In mijn ladekast." antwoord ik.
Ik begin mijn haar te borstellen en Jack steekt de stijltang in het stopcontact. Zodra ik het piepje hoor wil ik de stijltang pakken. Maar Jack is me voor en begint mijn haar te stijlen.
"Ah, ik wist helemaal niet dat je dit kon." giechel ik.
"Je weer nog zoveel niet van me." zegt hij en hij gaat stilletjes door.
Het maakt me realiseren dat ik inderdaad weinig van hem weet. Misschien wel iets te weinig. Langzaam ontstaat er een een brok in mijn keel.
"Adriana ben je klaar?" roept Lauren van beneden.
"Ja! Ik kom eraan!" roep ik terug. Gelukkig is Jack net klaar, ik mompel nog een bedankje voordat ik de kamer uitloop. Misschien was het een beetje gemeen, maar ik kon het niet laten.
"Supp?" vraagt Lauren bezorgd zodra ze me ziet.
"Niets bijzonders." mompel ik.
"We hebben het er later over." En met dat loopt ze naar de auto.
-
In het winkelcentrum aangekomen is het ontzettend rustig. Gelukkig maar! Anders is het zo stressend.
"Zien we elkaar weer over een uurtje?" vraagt Lucy.
Iedereen stemt weer in en we gaan onze eigen weg. Aangezien alleen de koppels zijn gegaan voel ik me alleen. Ik zucht en ga een ander winkeltje in.
"Hey, heb je hulp nodig?" vraagt Jack Johnson voordat ik de winkel binnenstap.
"Ja graag." glimlach ik naar hem.
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...