(A/N We maken tijdsprongen, inderdaad. Voor de duidelijkheid; Het is halloween geweest, en nu is het de dag vóór kerst. Er was ook was verwarring met Sterre haar hoofdstuk omdat het daar warm leek, maar is winter en er ligt dus nu met de kerstdagen sneeuw.. Oja en het is vakantiee)
POV Lauren
Ik word wakker van de zon die mijn kamer binnen schijnt. Mijn wekker geeft half tien aan, dus tijd om op te staan. Ik kies een simpele outfit uit en trek het aan..
We gaan de kerstboom ophalen en optuigen vandaag en gewoon gezellig thuis zitten. Ik hoor gerommel in de kamer naast me. ''Shawn!'' Lachend loop ik de gang op naar zijn kamer. Bezweet staat hij in zijn kamer. ''Wat ben je aan het doen?'' Vraag ik hem. ''Work out..'' Hij laat zijn gewichten zakken en ploft op het bed. ''He, je hebt geen make-up op..'' Hij glimlacht en kijkt me aan. ''Oh nee..'' Ik sla mijn handen voor mijn gezicht.
Ja, ik woon al heel lang met iedereen hier, maar geen enkele jongen heeft mijn hoofd make-up loos gezien, omdat ik mezelf dan heel lelijk vind. ''Lauren, even serieus, je bent echt heel knap zonder make-up.'' Shawn trekt mijn handen weg. ''Dankje, maar nee. Ik ben zo terug...'' Ik loop terug naar mijn kamer om make up op te doen.
POV Aaron
''Goedemorgen..'' Ik begroet diegene die beneden zijn en ga voor Lauren staan. Ik pak haar hand en trek haar naar me toe. Ze glimlacht en we kijken elkaar in de ogen. Ik kus haar.
''Het gaat zo snel... Het voelt als gisteren dat we in Spanje zaten.'' Lucy ruimt haar bord op en gaat verder met een tijdschrift lezen. ''Inderdaad. Wie gaat trouwens allemaal mee boodschappen halen voor het gourmetten vanavond?'' Vraagt Johnson. Ik steek mijn hand op. Lauren, Shawn, Cameron, Ashley en Adriana ook. ''Oke. Zullen we zo gaan dan?'' Iedereen knikt. ''De rest doet de kerstboom!'' Lacht Ashley. Lucy zucht.
POV Lauren
Als we target inlopen rent Cameron meteen naar de starbucks. ''Of course.'' Grinnik ik. Uiteindelijk heeft iedereen iets genomen. Als ik aan mijn vanille frappuchino slurp stelt Johnson voor om een selfie te maken. [MEDIA, de foto ziet er niet uit sorry]
''Oke, Juul had een lijstje gemaakt.'' Shawn haalt een papier tevoorschijn. ''Daar hebben we wel twee karren voor nodig..'' Zegt Jack. Shawn knikt, lacht en haalt nog een kar. ''Zullen we een wedstrijd doen wie het snelst de helft van de lijst kan vinden?'' Lach ik. Iedereen is enthousiast en vind het goed.
''Ik ga bij Aaron.'' Ik spring op zijn rug. Hij lacht en houd mijn benen vast. ''Ik ga met Ashley en Cameron.'' Zegt Adriana. ''Oke, Jack en ik gaan bij jullie. Lauren, jij gaat in de kar zitten.'' Lacht Shawn. Ik ga erin zitten en Aaron duwt me naar de 'start'. Ashley duwt Adriana in de kar en Cameron en Shawn rennen met ons mee om de spullen te pakken. ''Sowieso worden we gepakt hiervoor, haha.'' Lacht Cameron.
''We don't care!'' Zeg ik. ''Ready? GO!'' Ashley duwt Adriana hard naar voren. Aaron duwt mij. Ik begin te lachen. Dit is te grappig. ''Shawn we need chickennn!'' Ik wijs naar kipfilet in de koeling. Snel pakt Shawn het pakje en gooit het bij mij in de kar. ''NAAR HET BROOD!'' Roept Aaron. Hij duwt de kar snel naar voren. ''Pas op!'' Lachend zet ik me af tegen een rek. Johnson gooit 3 stokbroden tegen me aan en rent verder.
Als wij alles hebben rekenen we af. We zien Adri, Ashley en Cameron nergens dus gaan we bij het busje wachten. Er ligt een flinke laag sneeuw, en het is super koud dus ik ga alvast in de auto zitten. ''Shit..'' Cameron staat voor ons. Adriana en Ashley lopen met tassen achter hem aan. ''Jezus man, help is.'' Lachend geeft Adriana een tas aan Cameron. ''Ha, wij hebben gewonnen.'' Grinnik ik.
Als we weer thuis zijn gekomen staat een reusachtige kersboom in de hal. (a/n denk daar op de plek van de tafel een kerstboom, haha.)
''Top. Wie gaat hem versieren?'' Taylor gaat op de pouf zitten. Niemand zegt iets. ''Ik wil wel.'' Zegt Sterre. Matthew steekt ook zijn hand op. Juliëtte gaat ze helpen. ''Om 5 uur gaan wij beginnen met de tafel dekken en alles klaarzetten.'' Zegt Adriana. Ik knik. ''Nu gaan we chillen.'' Jack en Jack lopen naar boven om een cover op te nemen. Hayes gaat oefenen achter de piano, en wat de rest gaat doen weet ik niet.
Ik haal mijn macbook van boven en ga op de bank liggen. ''Teen wolf en popcorn, yass.'' Mompel ik in mezelf. Aaron gaat bij me liggen en samen kijken we teen wolf. ''Stydia of Stalia?'' Vraag ik hem na een tijdje. ''Stalia. Malia en Stiles zijn cute..'' zegt Aaron. Ik knik. ''Derek is knap.'' Grinnik ik nadat derek in een weerwolf is veranderd. Aaron kijkt me beledigend aan. ''Jij bent knapper, gekkerd.'' Ik geef hem een kus.
Om 5 uur ga ik met Adriana het eten klaarmaken. Nash komt drinken halen. "Hoeveel stokbroden denk je dat we nodig hebbem, Grier?" Vraag ik. "Alle 3. Wij zijn stokbrood vreters." Grinnikt hij. Ik knik en snijd ze in stukjes. "Kalkoen zit al in de oven toch?" Vraagt Adriana aan me. "Ja."
"Carter, zou jij het gourmet stel op tafel willen zetten?" Vraagt Mahogany aan hem die de tafel aan het dekken is. Ik ren naar boven om te douchen en me klaar te maken voor kerst avond.
Als ik beneden kom is iedereen omgekleed. Het is zo goed als donker buiten en uiteindelijk zitten we om half 7 aan tafel. Soort van. Een paar zijn nog bezig met dingen. Ik besluit om mijn familie even te bellen.
We zitten allemaal aan tafel. "Op twee geweldige kerstdagen." Lucy heft haar glas. Iedereen tikt de glazen tegen elkaar aan. De rest van de avond praten we gezellig, eten we en doen spelletjes. "Ik ben blij dat we samen wonen, echt waar. Het is super leuk altijd en ik hoop dat we nog voor een tijdje hier wonen." Zegt Marit. Ik glimlach en knik.
Het is half 3 's avond nu. Officieel 1e kerstdag dus. Ik lig in bed met Aaron. We praten nu al anderhalf uur lang. Op een of andere manier kunnen wij heel goed praten, en ook heel lang.
"Heb jij al kleren voor oud en nieuw?" Vraagt Aaron. Ik knik. "Jij?" Aaron schud zijn hoofd. "Ik ga volgende week met Cam kijken."
"Sinds wanneer werd je eigenlijk verliefd op me?" Hij kijkt me aan. Ik lig dicht tegen Aaron, in zijn armen. "Toen ik je zag bij de Vine meeting vond ik je echt héél cute, leuk en knap." Ik ga verder. "Nou toen praatte we, hadden urenlange gesprekken op whatsapp. En nu ben ik zoo verliefd op je."
"Weet je nog toen ik je nummer vroeg?" grinnikt Aaron. Ik lach en knik. "Dat was schattig." "Nee, ik zag er vreselijk uit. Ik was zo zenuwachtig." Hij lacht. "Hoezo dan?" Vraag ik hem. "Ik vond je toen al leuk. Ik dacht echt dat ik domme dingen ging zeggen."
"I'm happy dat we nu geen ruzie en issues meer hebben." Zeg ik terwijl ik mijn hoofd op zijn borst leg. "Ik ook. Ik heb nog steeds spijt van.." Aaron zijn stem trilt. "Aar. I know. Het geeft niet. Ik reageerde overdreven en die ruzie was mijn schuld."
"Zullen we gaan slapen?" Vraag ik. Hij knikt en trekt me tegen zich aan. "Te amo." Grinnikt hij. "Te amo." Ik zoen hem en daarna liggen we in elkaars armen totdat we in slaap vallen.
--
Xx Loonah
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...