H. 24

720 38 3
                                    

Pov Lucy
Ik zit een beetje op mijn telefoon als een gestrest als taylor de kamer in rent. "Haal Sterre Matthew en Brook staan op straat tegen elkaar te schreeuwen" zegt hij. Ik knik en spring op en ren naar sterre's kamer. Als ik op haar kamer ben ligt ze ondersteboven op haar bed en doet haar wenkbrauwen. "Wtf ben jij aan het doen" vraag ik. "Mijn wenkbrauwen" zegt ze meer vragend ik schiet in de lach en bedenk me dan weer waarom ik hier was "uh ik moest je van Taylor halen want Brook en Matt staan Schreeuwt op straat" zeg ik. Sterre schiet om hoog en legt haar spullen naast zich neer "en dan ben je wel snel" vraag ik haar. Ze knikt en lacht samen lopen we naar benden als we bij de deur komen staat iedereen daar "jammer dat we geen popcorn hebben" zegt Hayes lachend. Iedereen kijkt hem raar aan "ja wat ik heb ook mijn ideeën" zegt hij. Ik schiet in de lach en geef hem een high-five de rest kijkt ons raar aan en halen hun schouders op. "Hoelang staan ze al te schreeuwen" vraag ik "twee minuten ofzo" zegt Lauren "als we niet snel die twee uit elkaar halen dan kommen er fans en dan is hij de lul" zeg Sterre. Iedereen stemt in Nash en Cameron lopen naar Matthew en pakken hem bij zijn armen en treken hem naar binnen. Eenmaal in de woonkamer is Matthew nog steeds aan het schreeuwen Nash en Cameron duwen hem op de bank iedereen gaat verspreidt zitten of staan. Matt stopt met schreeuwen en kijkt sterre aan "het is jou schuld" schreeuw hij "ALLES NU EN ZELFS VROEGER IS JOU SHULD" Schreeuwt hij naar Sterre ze krijgt tranen in haar ogen en trekt haar mauwen veder naar benden "WAAROM WAREN WE VRIENDEN" roept hij Sterre draait zich om en rent naar boven. Juul en ik kijken elkaar aan en rennen achter haar aan naar boven we lopen sterre's kamer op waar ze op de bed zit met haar armen over haar benen heen geslagen. "Hey" zegt Juliëtte zacht waneer ze naast Sterre op bed ploft "waneer was de laatste keer dat je het deed" vraag ik meteen. Sterre kijkt op met traan ogen "gister" zegt ze bijna om hoorbaar. "En waar zijn de mesjes?" Vraagt Juul "badkamer kastje 2de laatje" zucht ze. Juul staat op en loopt naar onze badkamer om denk ik haat mesjes weg te gooien. "Matt was boos hij meende het niet" zeg ik Sterre kijkt me aan en haalt haar schouders op "dat weet je niet" zegt ze "dat weet ik wel"zeg ik "wil je mij alleen laten" vraag ze. Ik knik en druk een kus op haar wang en loop de kamer uit dit gaat moeilijker dan gedacht.

*paar uur later*

Cameron heeft net een gesprek gehad met Matthew waar uit bleek dat Matthew het riep omdat hij boos was. "Maar probeer Sterre naar Matt te krijgen zodat ze kunne praten" zegt hij. Ik knik en sta op van uit zijn kamer en loop naar die van Sterre ik klop op haar deur en ze zegt dat ik binnen mag komen. Ik loop haar kamer op "hey" zeg ik "jo ik was onze video die we gister hadden gemaakt aan het editen" zegt ze. Ik grinnik en spring bij haar op bed "weet je wat ik vind je moet is gaan praten met Matt" zeg ik. Ze kijkt me aan en haalt haar schouders op "weet niet hoor" zegt ze. "Doe het gewoon en anders alleen voor mij" zeg ik ze zucht en knikt "als jij dan stopt met zeuren." Zegt ze Ik knik wilt mijn hoofd ze zucht en staat op en loopt de kamer uit stap 2 van het plan vol bracht.

Pov Sterre
Ik loop naar de kamer van Matt en klop op de deur "binnen" hoor ik zijn stem roepen. Ik zucht en duw de deur klink naar benden en loop zijn kamer op. "Hey" fluister ik Matt kijkt verbaast op en glimlacht als hij mij zit "ga zitten" zegt hij terwijl die naast hem op zijn bed klopt ik loop maar zijn bed en ga voor hem zitten. Op zijn bed liggen overal foto's van ons vroeger "je hebt ze nog" vraag ik verbaast. Hij knikt en pakt een foto waar we volgens mij 6 waren. "Die heeft Sam gemaakt dat weet ik nog" zeg ik Matt knikt. "Ik mis het" zegt Matthew verbaast kijk ik zijn kant op. "Je mist het?" Vraag ik hij knikt en kijkt me aan "ik mis ons, ik mis jou, en je knuffels" zegt Matt ik bloos en kijk naar benden Matt pakt mijn kin en kijkt mij aan "jij mist het ook geef toe" zegt hij ik knik ligt met mij hoofd. Matt komt dichter bij en kust mijn lippen ik ga mee in zijn zoen en ga op zijn schoot zitten. Matt's handen glijden naar mij heupen en drukken me dichter tegen hem aan. Dan komt het besef van waar ik mee bezig ben ik duw Matt van mij af en ren zijn kamer uit.

Pov Lucy
Sterre komt huilend mijn kamer binnen rennen "wat is er" vraag ik verbaast "we hebben gezoend" zeg ze. "ECHT DAT IS GEWELDIG"roep ik ze kijkt me aan met een wtf gezicht "nee dat is het niet" roept ze boos "jawel ik zei toch dat hij je leuk vond" zeg ik. Sterre kijkt me boos aan en rent de kamer uit na een paar minuten komen Juul, cam en taylor binnen lopen "en" vraagt Juul waneer ze op mijn bed ploft "gezoend" zeg ik. Taylor en cam geven elkaar een high- five "ons plan werkt gewoon" zegt Cameron. "Jupp en het word elke dag beter" zegt Taylor. "Maar hup mijn kamer uit ik wil slapen" zeg ik terwijl ik iedereen mijn kamer uit duw.
----------------------
Hey gurlss
Ik ben het weer Sterre met een hoofdstukje
Matt en ik hebben gezoend😂
Dat moest gewoon.
MAAR NU KAN JE SLAPEN LUCY
Dit is ook de eerste kus in dit boek😂
doei zie jullie zaterdag weer. X

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu