Point of view Juliëtte nora Grier
School wie heeft het bedacht. Ik heb er een hekel aan. Mijn klas is wel heel erg leuk. De leraren gaan gek worden van ons. Dat weet ik nu al. Ik heb heel de bank geclaimd. Nou een stuk ervan en ben erg op gaan liggen. Ik ben dood. Wanneer is het weer vakantie? Hayes komt de kamer binnen lopen. Kijkt me vreemd aan. 'Wat nou ik ben schooldood' zeg ik tegen hem. 'Ik snap je' zegt hij en volgt mijn voorbeeld. Taylor komt de kamer binnen lopen. Er is nog een kleine plek over op de bank. Hayes en ik liggen nog al breed. oepss. Taylor kijkt ons daarmee bedoel ik mij grijzend aan. 'Stop met grijnzen, je bent eng' zeg ik tegen hem. 'Maar ik wil ook zitten' zegt hij. 'Dat is jammer, dat mag je niet' zeg ik terug. Hij loopt naar mij toe en gaat op me zitten. 'Taylor haal je dikke kont van me af' schreeuw ik en duw hem weg hij valt op de grond. Ik stap op en loop weg. Ik verveel me. Het is al laat en ik ben moe, maar ik heb geen zin om te slapen. Ik wil naar mijn bed. Ik loop naar boven en kleed me om. Ik laat me vallen op mijn bed. Voor mijn gevoel viel ik langzaam in slaap. Op weg naar dromenland.
'Wakker worden' schreeuwt iemand in mijn oor. Fantastisch begin van de dag. Het sarcasme druipt ervan af. 'Neeuh' schreeuwt ik terug. De gene waarvan ik nog steeds niet weet wie het is gaat op mijn bed springen. Oké ik heb nu twee opties. Optie 1 uit bed gaan. Optie 2 hem een trap geven. Ik denk na. Ik ga voor optie 2 de trap. No way dat ik uit bed ga. Ik trap niet zo hard tegen hem aan. Domme keuze. Ik trap hem vol in zijn knie holte en hij valt boven op mij. Ik duw de gene weg en valt op de grond. Iedereen in mijn buurt valt op de grond ofzo. Ik open mijn ogen. hayes. 'Waar was dat goed voor?' vraagt haas terwijl hij van mijn bed klimt. 'Wat deed ik fout jij begon hoor?' zeg eigenwijs. 'helemaal niet' zegt hij. 'het moest namelijk van lucy' zegt hij. 'waarom dan?' vraag ik. 'omdat je te langzaam bent zei ze' beantwoord hij mijn vraag. ja oké dat klopt. Te veel denkwerk voor in de friking ochtend.Ik stap mijn bed uit en loop naar mijn kast. Ik loop naar binnen. ik kijk rond wat zal ik aantrekken en krab achter op mijn hoofd. Ik pak een zwarte highwasted shortje met een croptop de groen is en bedekt met bloemen. Ik hou daar wel van. Ik loop naar de badkamer en trek aan de deur. Op slot. Ik heb geen zin om te wachten. Ik loop naar Nash, Hayes en Cameron hun badkamer. Er is niemand binnen. Snel loop ik naar binnen en draai de deur op slot. ik douch en kleed me aan. Ik pak mij pyjama en loop terug naar mijn kamer. Ik kam mijn haar en maakt een haringvlecht. Ik houd mijn make-up basic vandaag. Dat houd in een beetje babylips zonder dat spul kan ik niet leven en een beetje mascara.
Ik loop naar beneden. Ik ben nog steeds schooldood. Ik gaap en pak een Appel om te eten. Nog snel ren ik naar boven om mijn wit met gouden Prada tas te pakken. We gaan met ze allen naar school. het is niet zo ver dus we kunnen lopend gaan.
ewaa mensen
sorry voor het niet zo spannende stukje ik heb namelijk toetsweek en ik heb daardoor veel leerwerl
bye
618 woorden
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...