H. 74

545 32 8
                                    

Pov Sterre
"Wat doen jullie" vraagt JackJ als hij de keuken in komt lopen. "De route voor Funtime opzoeken" zegt Marit. "Was dat vandaag" vraagt hij verbaasd. "Nee gisteren" zeg ik. Jack loopt meteen de keuken uit terug naar boven. "Sukkel" grinnik ik. "Hier staat hij" zegt Marit en wijst hem aan.

Route voor Funtime pretpark en waterpark.

Ik klik op de link en krijg meteen het adres Marit pakt de TomTom en tikt hem in. "Wij zijn klaar om te gaan" zegt Marit die het laatste stukje pizza in der mond stopt. "Heb je echt pizza als ontbijt"vraag ik. Ze knikt en haalt haar schouders op. "Jij hebt het bijna elke dag" grinnikt ze. Ik grinnik ook en sluit mijn MacBook af.

"ZIJN WE ER BIJNA" Roept Juul door de bus heen. "God damm Juul ik schrok"zegt Lucy. "Jupp nog 5 minuten" roept Taylor die voor in de bus zat. "Waarom hebben we altijd bus reizen" vraag ik. "Omdat het kan" zegt Juul. Na 5 minuten rijden we een parkeerplaats op. Ik sta op van achter uit de bus en ren naar voren. "Ik meld dat we er zijn" zeg ik. Iedereen knikt en gaat wat op hun telefoon doen. Ik loop de bus uit naar de receptie. "Haai" zeg ik tegen de vrouw die er zit. Ze kijkt op en glimlacht. "Haai kan ik je helpen" vraagt ze. "Ja we hadden een huisje gereserveerd" zeg ik. "Naam" vraagt ze. "Volgens mij magcon" zeg ik. De vrouw knikt "een huisje voor 20 personen" vraagt ze. Ik knik ookal zijn we met ze 17 meer ruimten is altijd fijn. Ze loopt naar achter en pakt 5 sleutels. "Deze is voor het huisje en deze vier voor de golfkarretje" zegt ze. Ik knik en pak ze aan en loop naar de bus. "Serieus golfkarretjes" vraag ik en kijk Cameron en Matt aan die knikken. "Sukkels" grinnik ik. "We hebben huisje 2754" zeg ik als ik op de sleutel kijk. Iedereen knikt en stapt uit en pakt zijn bagage. Ik geef twee sleutels aan Matt. "Voor jullie golfkarretje sloop hem niet" zeg ik en kijk de jongens. Ze knikken braaf en lopen naar hun golfkarretje. Ik draai me om naar de meiden en geef Lauren ook een sleutel. Die samen met Marit, Ashley en Adriana op een karretje stapt en weg rijdt. "Een heel weekend niks doen" zegt Lucy en springt op ons golfkarretje. Ik ga achter het stuur zitten en Juul gaat achter ons zitten met de bagage. "Wel jammer dat LOX er niet bij is" zegt Juul. Ik knik "maar ja vriendjes gaan voor" grinnikt Lucy.

"Oke het is nu 10 uur als iedereen zich omkleed dan kunnen we gaan" zegt Aaron die op tafel is gaan staan van ons huisje. Iedereen knikt en loopt terug naar hun kamer. Ik loop samen met Matt naar onze kamer.

Nadat iedereen zich heeft omgekleed gaan we het park in

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Nadat iedereen zich heeft omgekleed gaan we het park in. "Waar gaan we als eerst in" vraagt Adriana als we in het attractie gedeelte staan. "In die houten achtbaan" zegt Carter en wijst naar een grote achtbaan. Iedereen knikt en met de hele groep lopen we richting de achtbaan. "10 minuten wachten" zegt Shawn en gaat op het hek zitten als we ons hebben aangesloten. Iedereen knikt en Matt gaat ook op het hek zitten en ik ga tussen zijn benen in staan en leun tegen hem aan. "Hoe warm is het eigelijk" vraagt Ashley aan niemand bijzonder. "Het word iets van 30 graden volgens mij" zegt Taylor. Iedereen knikt. Ik pak me telefoon en check twitter snel.

Nadat we in een paar achtbanen zijn geweest gaan we nu naar het water gedeelten om af te koelen. "Ik heb water nodig" zegt Johnson overdreven en begint te rennen naar het zwembad en trekt zijn shirt uit en springt het water in. De rest van de jongens volgen zijn voorbeeld en doen het zelfde. "Ster is dat een eenhoorn" vraagt Lucy en wijst naar het drijvende eenhoorn die in het zwembad ligt. Ik knik "jupp" grinnik ik. "OMG ik ga hem pakken" zegt ze en rent er naar toe en haalt hem uit het zwembad. Ondertussen trek ik me kleding uit tot me bikini en wacht op Lucy. Ze geeft de eenhoorn aan mij over en trekt ook snel haar kleding uit. We leggen de eenhoorn in het water en gaan er op zitten. "Ashley wil je een foto maken met mijn telefoon" vraag ik aan haar. Ze knikt en pakt mijn telefoon en maakt een foto van mij en Lucy en geeft dan de telefoon aan mij. Ik open insta en plaats hem.

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu