H. 104

326 16 3
                                    

Adriana

Frankrijk. Oh wat houd ik toch van Frankrijk. Het is heerlijk om weer bij mijn familie te zijn. En het dringt nu pas tot me door hoe erg ik ze heb gemist. 

"Bonjour Adriana," zegt Eduoard zodra hij mijn kamer binnenkomt lopen. 

"Bonne matinée," zeg ik tegen hem. Ik ben echt blij dat Eduoard bij mijn moeder is ingetrokken. Ze heeft Eduoard altijd als haar eigen kind gezien. Ik vind het natuurlijk wel vervelend dat hij zelf geen ouders meer heeft, maar dit doet hem goed! En daar ben ik ontzettend blij om.

"J'ai une suprise!" zegt hij heel enthousiast. 

"Quoi?" vraag ik nieuwsgierig. 

"J'ai arrangé un photoshoot!" Ik vlieg hem om zijn hals.

"Eduoard! Je t'aime!" lach ik. 

"Je sais! Je t'aime! Préparer vous-même!" zegt hij gehaast.

Snel spring ik onder de douche en trek iets makkelijks maar leuks aan. Ik ren naar beneden en pak een appel. Vervolgens volg ik hem naar de auto. In de auto verteld hij me dat het voor IMG Models is. Ze hadden kunnen regelen dat ik alsnog een shoot zou kunnen doen in Frankrijk. Super gaaf!

We komen aan bij een prachtig gebouw. We gaan naarbinnen en we worden naar een speciale kamer geleid. Onderweg kom ik allemaal bekende modellen tegen, ze glimlachen vriendelijk naar me. 

De fotograaf geeft me een stapeltje en verteld me dat ik moet om gaan kleden. We gaan shooten voor een lingerielijn. Gelukkig hoef ik nog niet in mijn ondergoed en mag ik een schattig hemdje aanhouden. 

Uiteindelijk zijn we bij het einde aangekomen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Uiteindelijk zijn we bij het einde aangekomen. Ze laten me de foto's zien en vertellen me dat ze erg enthousiast zijn. 

"Normaal zijn we niet zo'n fan van Instagram modellen, maar jij. Wauw Adriana! Dit is echt verbazingwekkend goed. Je gaat het ver schoppen, je hoort nog van ons!" roept de manager voordat ze ons uit het gebouw laat.

Met blosjes stap ik in de taxi met Eduaord. 

"A Paris, s'il vous plaît!" zegt hij zodra we zitten. 

"Paris?" vraag ik verbaasd. Hij knikt en geeft me een knipoog. Ik rol met mijn ogen en pak mijn telefoon. 

Gelijk krijg ik een facetime-oproep van Lauren. 

"Hey gurlll!" roep ik uit als ze opneemt.

"Hey Adri! Hoe ging je shoot?" vraagt ze.

"Super! Ik vond het echt heel spannend, en ik wist helemaal niet dat ik een shoot had!" lach ik. 

"Aw! Heb je foto's?" vraagt ze nieuwsgierig.

"Ja! Ik heb een foto gemaakt van het scherm. Zal ik hem op Insta gooien of niet?" vraag ik een beetje onzeker. 

"Ja doe! Je staat er vast weer perfect op. Maar ik moet hangen doei!" 

"Zegt mevrouwtje Perfect. Doei!" Lachend hang ik op. 

Ik besluit de foto toch op Insta te zetten, met de caption 'I did something really cool today!'

Gelijk stromen er allerlei reacties binnen en na een paar minuten heeft Jack de foto gerepost. 

jackgilinsky; I love her, look how gorgeous she is. damn I'm a lucky man

Ik reageer erop en ik sluit mijn telefoon af. Als we in de auto zitten vind ik het namelijk geweldig om naar buiten te kijken. Vooral als we door de bergen rijden, dan is het landschap gewoon adembenemend. 

Langzaam val ik slaap, en ik word pas wakker als we in vlakbij de eiffeltoren zijn. 

"Fermez les yeux," zegt Eduoard met een verschrikkelijke grijns. Ik rol met mijn ogen, maar ik doe ze daarna toch maar dicht. 

"Je conduis toi," zegt hij. Ik knik en ik besluit hem maar te vertrouwen. 

Na een paar minuten lopen stopt hij, waardoor ik bijna struikel. Typisch weer.

"Maintenant, ouvrez vos yeux!" zegt hij enthousiast. Langzaam open ik mijn ogen. Ik zie niets. Wat is dit voor stomme grap? Ik draai me om en ik zie Jack staan. 

"Jack?!" vraag ik met tranen in mijn ogen, "Hoe, en wanneer, waarom, wat?"

"Oh ik heb je zo gemist. Sorry maar ik kon echt niet langer zonder je," zegt hij. Hij geeft me een lange zoen, zodra we stoppen kucht Eduoard. 

"Je vais de suite. Amusez-vous!" Met dat loopt hij weg. 

"Oh Jack je hebt geen idee hoe lief ik dit vind."

"Je t'aime," zegt hij. 

"Je t'aime Jack."

---

Na een heerlijk diner komen we weer aan bij het huis. Jack heeft me van alles verteld en ik heb hem alles verteld. 

En elke keer wanneer ik naar hem kijk, merk ik hoe hard ik voor hem ben gevallen. 

akargent; tu es mon monde jackgilinsky

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

akargent; tu es mon monde jackgilinsky



Sorry dat het hoofdstuk zo laat is! Mijn hele hoofdstuk was verwijderd :(. Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden!

gigiigeorgina mostlyjack

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu