H.93

389 19 0
                                    

Pov Ashley

We hebben vandaag weer een schooldag. Aaron is weer beter en over een paar weken is het valentijnsprom alweer. Ik heb er zo veel zin in want ik ga met Nash, we zouden samen matchende outfits halen maar omdat het pas over een paar weken is, wachten we nog even. Mijn wekker gaat, ja ik ben heel vaak voor mijn wekker wakker (a/n ook gwn zo maar sta ongeveer 50 minuten later pas op). Ik sta op, doe mijn dagelijkse ochtendroutine, maak mijn tas klaar en maak beneden ontbijt klaar. Het Is pas 7:00 maar mijn wekker gaat al om 6:00 omdat ik dan 's ochtends nog een rondje kan gaan hardlopen. Als ik terug ben, maak ik ontbijt voor de anderen en help ook nog met afruimen. Ik rij met Marit, LOX, Hayes en Nash naar school in mijn auto met Canadese vlag, ja ik had eerst een mini maar heb nu een andere (zie media, die maar dan met Canadese vlag). Ik kijk op ons rooster en zie dat de klas waarin ik zit een tussen uur heeft dus ik ga samen met Nash, Lauren, Cameron en Adriana in de kantine zitten en omdat ik zoals bijna altijd weer honger heb, haal ik Bueno's uit de snoepautomaat. Ik ga weer bij de rest zitten en We praten over van alles, ik deel mijn bueno samen met Nash. Na het tussenuur hebben We muziek en krijgen We de opdracht om in groepjes van 7 een liedje te gaan coveren met een paar mensen die instrumenten bespelen, een klein koortje en een lead zanger(es). Ik zit met de Dolan twins en Nash, Lauren, Cam en Adri. We gaan het liedje Superheroes doen en de jongens doen de instrumenten en met de zang wisselen We steeds tussen Adri, Lauren en mij. Omdat wij als enige al verdeling hebben en We de partijen al hebben mogen We in de "studio" aan de slag. 'Wie begint met zingen, ik sowieso niet' vraagt/zegt Adri. 'Ik begin wel' zeg ik. En uit eindelijk hebben We besloten dat ik het eerste couplet doe, Adri het tweede, met z'n allen het refrein, Lauren het derde couplet dus dat Is geregeld. We zijn klaar met beslissen als de bel gaat en We lopen naar de kantine om daar te gaan eten met de rest, vandaag Is pizza dag dus ik ga 2 stukken pizza halen omdat ik altijd van de kantinejuffrouw extra krijg, net als de rest van Maginer en iedereen van Magcon. We gaan aan onze tafel zitten en eten terwijl We wachten op de rest.

Als de bel gaat ruimen We alles op en gaan weer naar de les, wiskunde VRRSELIJK maar handig. Ik leer heel erg goed voor alle vakken maar ik vind biologie het leukste en mijn droom Is om neurologie te gaan studeren en dan neuroloog te worden want ik kan niet voor eeuwig viner blijven. Ik zit te kletsen met Adri en Laur als ik in eens de beurt krijg. Ik zeg eerlijk dat ik niet op zat te Letten en ik word voor aan neergezet naar iemand van M&g die roept dat ze niet naast me wil zitten. Ik kijk de docent smekend aan en hij laat me op mijn plaats zitten.

Terug thuis staan Mahogany en Marit al te koken want zij hadden maar 5 uur en wij hadden er 8. We eten het eten op en ik ga huiswerk maken en daarna meteen slapen.

~~~~~
Sorry voor dit mega korte hoofdstuk maar ik heb geen inspiratie en ik heb vandaag bijna de hele dag buiten in de zon gelegen want het was hier in midden Limburg 28,7 graden. Ik hoop dat jullie een leuke vakantie hebben gehad, ik wel in ieder geval. Maar helaas aan ieder boek komt een einde en dus komt er ook bijna een einde aan dit boek, het Is misschien jammer maar onze inspiratie Is gewoon op. We gaan wel weer een heel nieuw boek schrijven als We hiermee klaar zijn. Ik ben trouwens dinsdag alweer jarig. Tot volgende week

Doegh
Danique

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu