H. 86

455 26 0
                                    

POV Lauren

Ik word wakker in een vreemde kamer. Suf staar ik voor me uit. Als ik me omdraai zie ik Ashley naast me liggen. Ik schiet omhoog. ''We zijn in het hotel.'' Lacht Adriana die haar haar aan het krullen is. Oja, dat is waar ook.

Met mijn warme sokken stap ik het bed uit. Marit en Ashley slapen nog. Sterre, Juliette en Lucy zijn op de andere kamer. ''Ik heb echt zin in de meeting.'' Zeg ik. Adriana knikt. Ik slof naar mijn koffer en haal de outfit voor vandaag eruit. [MEDIA]

Dan begin ik aan mijn make-up. Ik doe een smokey eye look en een bordeaux lipstick op. Adriana doet ook haar make-up. Uiteindelijk zijn Marit en Ashley ook wakker. Er word op de deur geklopt en ik doe hem open.

''Hey Cameron.'' Begroet ik hem. Hij lacht. ''Je ziet er nice uit.'' Ik grinnik. ''Thanks. Wat is er?'' Vraag ik hem. ''We gaan zo ontbijten en daarna naar de zaal.'' Zegt Cameron. Ik knik en zeg: ''We komen er zo aan.''


Als we beneden zijn aangekomen zit iedereen er al. Dit word de laatste meeting van het jaar. Over drie dagen is het oudjaarsdag. Gister heb ik een super cute jurk gekocht en cat ears. ''Morning babe.'' Aaron kust me. Ik glimlach. ''Hola.''

Onze managers komen en een paar gast viners zitten er ook bij. Waaronder de Dolan twins en Brent Rivera. ''Ethan, mag ik ook koffie?'' Johnson wijst naar het apparaat. Ik sta vooraan bij het lopend buffet. We zitten buiten op een terras, en onder aan het hotel staan allemaal fans. ''Ik ook!'' Lachend loop ik naar Ethan toe die 3 koppen koffie zet.

Met de hele crew zitten we aan een lange tafel. Als we klaar zijn met brunchen leek het  me een leuk idee om over de reling te hangen en dat te vinen. Met Shawn hang ik over de reling en meteen barst het los. Iedereen gilt. Ik film het en zo doet Shawn op snapchat. ''Ik zie jullie straks!'' Roep ik naar beneden waar duizenden fans staan.

Rond half 1 gaan we beginnen op het podium. Mahogany heeft haar draaitafel en speelt muziek af. Jack & Jack zijn nu aan het optreden en Lucy en ik maken foto's bij de dranghekken. ''Lauren! Mag ik een handtekening?'' Een meisje van ongeveer onze leeftijd steekt haar hand uit met een stift. ''Of course.'' Ik glimlach, pak haar stift aan en zet een handtekening op haar Maginer shirt. Ik knuffel het meisje en we maken nog een foto op snapchat.

Na de optredens van J&J en Shawn is het nu tijd voor de meet en greets. Ik sta met Adriana en Sterre. Twee meiden komen aanlopen en knuffelen ons met tranen in hun ogen. ''Hey. Hoe gaat het?'' Lachend knuffel ik haar terug. Ze knikt. ''Nu gaat het super!'' 

''Aaron en jij zijn echt super cute.'' Zegt een jongen, voor de verandering. ''Haha, thanks.'' Lach ik. Ik geef hem een handtekening en we maken een foto.

Ik loop vanaf onze meeting stand naar de overkant waar Shawn en Aaron staan. ''Hola chica.'' Aaron tilt me op en knuffelt me. ''Hello.'' Grinnik ik. ''It's me...'' Zingt Shawn. Ik geef hem lachend een duwtje. De volgende meiden zijn aan de beurt en alle drie knuffelen ze ons. 

Een van hun houd een grote poster vast met alle stelletjes. ''Dat is leuk gemaakt.'' Zegt Shawn. Ik knik. We staan er allemaal op. Behalve Johnson, Carter en Taylor. Maar gelukkig heeft het meisje een kopje gemaakt met: 'Happy singles,' waar zij bij staan. ''Mag ik een foto maken van jou met de poster en die op mijn insta zetten?'' Vraag ik haar. Glunderend knikt ze. Ik neem een foto en zet erbij: ''This girl made a super cute poster. Love the fans :)''

''Vanavond nog een nacht in het hotel en morgen rond negen uur is de bus er.'' Zegt Bart, de Manager van Magcon. We staan nu met zijn alle backstage waar we even pauze houden. Straks hebben we nog de family pictures met Magcon, Maginer en samen met de hele squad. Als laatst gaan we met zijn alle nog dansen en lol maken op het podium.

Moe lig ik op de bank met LOX. ''busy day.'' Grinnikt ze append. Ik knik en sluit mijn ogen. Dan voel ik natte spetters in mijn gezicht. Ik hoor Nash hard lachen. ''Rot kind.'' Lachend gooi ik een kussen tegen zijn hoofd, maak een handgreep en haal het flesje uit zijn hand waarna ik het leeggiet op zijn hoofd. ''Karma.'' joelt Carter.

''Guys, klaar voor de family foto's?'' Onze manager wijst een deur die openstaat. Ik knik en met alle meiden lopen we naar achter waar rijen zijn opgesteld. Iedereen mag een foto met ons maken. Ik neem plaats op een stoel naast de lege stoel waar de fans op mogen zitten.

Na een tijdje foto's hebben gemaakt rent Magcon vanaf de andere kant naar onze photospace toe. ''MAGCON/MAGINER PHOTO TIME!'' Roept Taylor. De jongens gaan bij ons staan. De meesten zitten bij hun vriendin, of course. Aaron gaat naast mij op de stoel zitten. ''Je ass is te groot.'' Lach ik. ''Nou.'' Hij stoot me bijna van de stoel af. ''Dat past niet hoor. Haha.'' Zeg ik. Aaron haalt zijn schouders op en tilt me op zijn schoot. ''Beter...'' Glimlach ik. De volgende fan komt en gaat op de stoel zitten.

________

Dat was mijn kortste hoofdstuk in de geschiedenis van vtte, wow.

Ik had geen inspiratie meer, dus Danique mag de meeting en de dag afmaken :)

Hasta la vista, 


xloonah

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu