H. 98

415 22 3
                                    

POV Lauren

Ik word wakker in de kamer van Adriana. Mahogany en Marit zijn al wakker. Adri zelf slaapt nog.

"Aha, ik heb geen school meer." Ik rek me uit en gaap. "Wij moeten nog drie dagen tot het weekend." Zucht Mahogany. "Hoelaat gaan jullie weg?" Vraagt Marit aan mij. "Rond half 8 komt de taxi. Dan brengt die ons naar het vliegveld."

"Jammer dat jullie dan prom missen. Maar ik snap ook dat je je familie wilt zien." Zegt Marit. Ik knik. Op dat moment word Adriana gewekt door haar wekker. "Goedemorgen girl." Grinnikt Mahogany.

"Bonjour." Mompeld ze. Opeens schiet Adriana omhoog en kijkt mij aan. "Laur ik ga naar Frankrijk!" Roept ze blij uit. "Ik naar Spanje!" Reageer ik enthousiast terug. "Shhtt, iedereen slaapt nog." Fluisterd Mahogany.

POV Cameron

Als ik in mijn eigen kamer wakker word hoor ik meteen She Bad door de muur dreunen uit Lauren haar kamer. Ik sta voorzichtig op en loop met een slaapface naar de gang waarna ik op haar deur klop. "Oh sorry. Heb ik je wakker gemaakt?" Vraagt Lauren die de deur opent. Ik schud mijn hoofd. Daarna lach ik.

"Waarom luister je She bad?"
"Het is een super lekkere beat en het is jouw nummer." Lacht ze. "Ik kan alles mee rappen."

"I wanna see that." Ik loop haar kamer in waar ze haar koffer inpakt. "Wat ga je doen?" Vraag ik geschrokken. "Naar Spanje." Zegt ze. Oja dat is waar ook.

"Ik ga in het weekend naar mijn moeder." Zeg ik. "Leuk!" Reageert Lauren. Ze speelt She bad nog een keer af.

[A/n ik kan serieus heel She bad meezingen.]

"Late nights no dress code, she stay fligh like jets go. Don't have no reasons, ain't got no MO."

Ik rap met haar mee. "See her lifestyle stay bankrolled, she work hard it ain't do. yeah she might get retchet, but she know she bad though.. She know she bad."

POV Lauren

Nadat we klaar zijn lach ik en zeg dat ik moet opschieten. "Ik ga me ook klaarmaken." Cameron loopt mijn kamer uit en ik ga verder met inpakken.

Om 7 uur ben ik beneden met Adriana. De rest hoeft pas om 8 uur weg dus die zijn waarschijnlijk nog bezig met zich klaarmaken voor school.

"Onze vliegtuigen vertekken om 9 uur. Ik moet acht uur vliegen."

"Ik zeven." Zegt Adriana. Ze blaast in haar chocomelk.

Ik hoor voetstappen in de hal. Johnson en Ashley komen beneden. "Hey." Zegt Ashley. "Hola." Reageer ik. Ik heb ook zin in chocomelk dus ik pak mijn thermosbeker en maak chocomelk met het apparaat. "Ik wil ook vrij." Zucht Johnson die tegen de bar leunt.

"ZIJN ZE AL WEG?" Schreeuwt Taylor van boven. "Nee." Zegt Adriana hard. "Jammer." Zegt Taylor. "Grapje."

Als de taxi er is pakken we onze koffers en leggen die in de achterbak. Iedereen staat buiten om ons uit te zwaaien. "Wanneer komen jullie terug?" Vraagt Sterre die me knuffelt. "Ik over anderhalfe week, na prom."
"Ik ook rond die tijd." Knikt Adriana. ''Dan ga ik alleen naar prom.'' Zegt Aaron tegen me. Carter, Taylor, Johnson en Gilinsky zeggen hetzelfde. ''We gaan gewoon samen, haha.'' Lacht Carter.

''Bye mejor amigo.'' Lachend knuffel ik Shawn. ''Ik ga je missen Laur. Veel plezier.'' ''We whatsappen. En ik ga vinen of course.''

De taxi chauffeur toetert dat we moeten gaan. Ik sta voor Aaron. Hij kijkt me verdrietig aan. ''Ik ben weer terug voordat je het weet.'' Zeg ik tegen hem. ''10 dagen is veel te lang.'' ''We skypen elke dag oke? Ook met het tijdsverschil. Ik word wel 's nachts wakker ofzo.'' Lach ik. Aaron grinnikt en neemt me in zijn armen. Deze knuffel hoeft nooit op te houden. Ik duw mijn gezicht in zijn warme nek en knuffel hem. 

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu