H. 101

356 21 0
                                    

POV Lucy
Om 10 uur word ik al wakker van mijn telefoon. En zucht.. Sterre is weg naar Disney dus Ehh.. Die kan ik nu niet wakker maken.. Awhheehh... Dan maar Juul.

Ik sta op uit bed en druk nog een kus op Cam's voorhoofd 'Hm.. Babe?' Vraagt hij en ik glimlach. 'Oh sorry het was niet mijn bedoeling je wakker te maken Cam' zeg ik zacht 'Ga maar weer slapen' zeg ik 'Wat ga je doen?' Vraagt hij zacht 'Naar Juul' zeg ik en hij knikt 'Ik kan nu toch al niet meer slapen dus ik ga me omkleden' zegt Cam.

'Oké en let niet op het gegil of wat er ook komt oké?' Zeg ik en hij knikt en drukt een kus op mijn lippen en ik grinnik.

Ik ren de kamer uit en laat de deur open. Ik ren door de gang en zie dat Shawn al wakker is. 'Haay' zeg ik en ren snel verder en hij komt lachend achter me aanlopen.

Ik ren de kamer in en spring op het bed van Juul 'Wakker worden Juultje!! Een nieuwe dag is aangebroken!!' Roep ik blij en voordat ik het weer word ik getackeld en val ik op de grond.

'Auw dat is niet lief Juultje' zeg ik en ze kreunt 'Laat me slapen' zegt ze en ik grinnik. Ik sta op en pak ren naar de badkamer waar ik een glas pak en met water vul en terug naar de kamer loop.

Daar gooi ik het glas over Juul en dan word ze chagrijnig wakker. 'Lucy Kendall Valentine je gaat er zoooo ergg aannn!!' Roept ze en stapt snel uit bed waarna ik wegren en snel naar mijn kamer vlucht en de deur sluit en op slot doe.

'Ughhh... Ooit... ooit krijg ik je' zegt ze 'Meteen nu Sterre weg is gebeurd er dit.. Laat haar snel terug zijn' hoor ik Juul mompelen en ik grinnik.

Ik hoor de voetstappen verminderen en zucht opgelucht. Ik draai me om en ik zie Cameron met zijn rug naar me toe staan. 'Ehh.. Hay' zeg ik en hij draait zich om en ik zie dat hij alleen in zijn boxer staat.

Ik bloos en hij bloost ook schamend. 'Ehh..' Mompelt hij 'Sorry' zeg ik en open de deur waarna ik de kamer snel uit wil lopen maar word tegengehouden want Cam pakt me bij mijn pols en sluit de deur.

'Het maakt niks uit' zegt hij en hij trekt me tegen zich aan en ik sla mijn armen om hem heen. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en ga met mijn hand over de lijntjes van zijn sixpack.. God damn..

Hij grinnikt 'Dat kietelt' lacht hij en ik grinnik en stop. Zijn hand gaat naar mijn heup en ik grinnik. Hij drukt ineens zijn lippen op de mijne en ik sla mijn armen om zijn nek.


Na een tijdje ben ik omgekleed en heb ontbeten net als de rest die wakker is geworden door mij. Oops..

Ondertussen doet iedereen weer zijn eigen ding en ik zit op de bank met de laptop op mijn schoot.

Dan krijg ik een Skype oproep van Sterre binnen en accepteer die en Juul komt naast me zitten. 'Haai' zegt ze 'Goeiemorgen' zeggen Juul en ik tegelijk. 'Wow dit is raar bij ons is het nu pas half 5' lacht Sterre en ik en Juul lachen ook.

'En was het leuk?' Vraagt Juul en Sterre knikt blij. 'Ik heb Minni oren!!' Roept ze blij en ze zet ze op haar hoofd 'Al gezien op de insta van Matt' zeggen Juul en ik tegelijk.

'Wat gaan jullie doen vandaag?' Vraagt Sterre 'Carter en Taylor laten Burnie uit' zeg ik 'Lucy en ik waren van plan om vandaag even naar de stad te gaan' zegt Juul. Oh ja?.. Ach ja boejuh ik heb toch niks te doen.

'Leuk, hebben jullie een schema gemaakt voor Burnie?' Vraagt Sterre 'Jupp Matt had Cameron geappt om dat te doen' zeg ik 'Sukkel' lacht Sterre. 'Ik ben zo jaloers op Matt ik wil ook met jou in Disneyland zijn' zucht ik 'Zullen we een afspraak maken?' Vraagt Juul 'Sure vertel maar waar je aan denkt' zegt Sterre 'Dat we na prom of wat later met z'n drieën een week naar Disneyland gaan?' Vraagt Juul 'OMG ja super leuk' zeg ik 'Geweldig idee alleen over prom gesproken ik moet wat vertellen' zegt Sterre en we kijken haar aan.

'Je komt toch wel terug voor prom?' Vraag ik 'Ja natuurlijk alleen Matt en ik gaan na prom samenwonen' zegt Sterre. Nadat ze het gezegd heeft roept Cameron ineens 'HEEFT MATT DAT EINDELIJK GEVRAAGD?!' En dan komt hij in beeld.

Wacht wat?.. 'Ho wacht hoezo weet jij dit?' Vraag ik verbaasd aan Cameron. 'Matt vroeg het aan mij of het slim was en ik zei dat hij het zelf moest beslissen' zegt Cam en ik kijk en kijk naar beneden.

'Maar dan ga je weg' zegt Juul 'Ja maar geef toe iedereen heeft er wel aan gedacht' zegt Sterre 'we blijven elkaar toch wel zien?' Vraag ik 'Ja joh gek desnoods blijven jullie elke week slapen' lacht ze

'Hef zou wel raar zijn. We wonen al echt heel lang met ze alle bij elkaar' zegt Juul 'Klopt maar de rest nog niks vertellen we willen het zelf doen' zegt Sterre en ik doe een nep slot voor mijn mond net als Cam en Juul.

'Princess met wie praat je?' Vraagt een stem.. Matt.. 'Lucy, Juul en Cam' zegt Sterre en dan komt Matt naast haar zitten en slaat hij zijn arm om haar heen.

'Gefeliciteerd he bro' zegt Cam 'Huh wat bedoel je?' Vraagt Magt 'Dat jullie gaan samenwonen gekkie' lach ik 'Wachr je wilt het?' Vraagt Matt verbaasd? En Sterre draait zich om en knikt. Matt glimlacht en het ziet er zo idioot uit. En drukt dan zijn lippen op de hare.

'Okay wij gaan hangen veel plezier' zegt Juul 'Doe het wel veilig he' zegt Cameron en ik klik het weg.

'En ondertussen is het.. 1 uur' zeg ik 'Ja kom we moeten de stad in' zegt Juul blij 'Waarom?' Vraag ik lachend 'Shoppen' zegt ze 'Waarom?' Vraag ik lachend 'Waarom niet? Heb je iets te doen dan?' Vraagt ze 'Nope' zeg ik 'Dan ga je mee' zegt ze en ik zucht en knik.

'Die moet ik onthouden zo haal ik Lucy ook snel over' lacht Cameron 'Nee gebruik het niet tegen me' lach ik en hij grinnikt 'Grapje babe' zegt hij en geeft me een kus.

Nadat ik en Juul onze tassen en alles hebben gestopt in onze tasjes lopen we naar de hal en ik trek mijn jasje aan. 'Zullen we vragen of er iemand meegaat?' Vraagt Juul en ik knik 'Wie gaat er mee naar de stad?!' Roepen we tegelijk 'Ik!!' Hoor ik 4 keer en na een tijdje komen Cameron, Nash, Hayes en Shawn naar beneden.

'Ik heb de pennyboards' zegt Juul en geeft me mijn pennyboard waarna we met z'n alle de deur uit vertrekken.

We hebben wat kleding gekocht en met een Starbucks in onze handen lopen de jongens en Pennyboarden Juul en ik naar huis.

Als avondeten eten we spaghetti wat Juul en ik maakte in de keuken. Het liep een beetje uit de hand. Gelukkig maar een beetje als ik het met Sterre deed liep het helemaal uit de hand.

Na het eten hebben we gewoon op de bank zitten kletsen en over ons verleden en wat er misschien in de toekomst zou kunnen gebeuren. Nadat we dat hebben gedaan gingen we film kijken en tijdens de film worden mijn oogleden moe en val ik langzaam in slaap op de borst van Cameron. Het laatste wat ik nog voelde was een kus op mijn voorhoofd voordat ik naar dromenland ging...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
EWAA peeooplee!!🌎✨,

Vandaag weer een hoofdstukje!! Overtuigen hoofdstuk 101 het gaat zo snel!! Bedankt voor alle support ik zie jullie snel weer!! BYEEHH!!💙👑

XxMeh😈❤️

1324 woorden!!

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu