H. 54

601 27 3
                                    

Pov Sterre
"Dus wat gaan wij doen vandaag" vraag ik als ik Juul en Lucy aan kijk. Ze halen hun schouders op. "We kunnen.. Nee wacht dat vind Ashley niet leuk" zucht Juul. "We moeten iets verzinnen waar we ons kunnen op splitsen" zegt Lucy. "We kunnen varen want niet iedereen kan mee en sommige van ons zijn zeeziek dan kan Ashley of Nash hier met die andere blijven" zeg ik en spring op. "OMFG STER DAT IS ZO SLIM" zegt Lucy. Ik grinnik en gooi bitchie mijn haar over me schouder. Ik pak mijn MacBook en start hem op en zoek naar waar we een boot kunnen huren. "Wacht voor dat je gaat huren eerst vragen wie er meet gaat" zegt Juul. We knikken en springen op en rennen onze kamer uit naar beneden waar iedereen een beetje zit. "Oke mensen ik had wat bedacht om met een boot op zee te varen" zeg ik. Sommige reageren heel enthousiast terwijl de andere totaal niet enthousiast zijn. "Oke wie mee wilt steekt zijn hand op" zegt Lucy. De handen van Matt, Cameron, Shawn, Marit, Jack J, Taylor, Carter, Hayes, Adriana en Jack G vliegen de lucht in. Ik kijk naar Ashley. "Ash jij niet?" Vraag ik. "Nee heb niet zo veel zin om te varen" zegt ze. Ik haal me schouders op draai me om en loop weer naar boven om een boot te huren.

Zo gezegd zo gedaan we hebben een boot gehuurd en zitten nu in het bus daar naar toe. Ik zit naast Matt gooi de hele tijd skitels naar hem, Matt vangt ze steeds op en ik geef hem dan weer een kusje. "Jullie zijn echt goals" zucht jack J die achter ons zit. Ik grinnik en kijk naar hem "jaloers" vraag ik. "Nee maar jullie zijn wel goals" zegt hij en steekt zijn tong uit. "En jij bent 20" vraag ik. Hij knikt "hij is 20 maar gedraagt zich als een 12 jarige" zegt Cameron die links van ons zit. Jack kijkt beledigd en gaat veder op zijn telefoon. "Ster we waren gisteren voor een video marry, fuck, kill aan het opnemen en Matt koos om met jou te trouwen" zegt Cameron. Ik grinnik "hij had weinig keus" zeg ik. "Hij heeft Ariana grande vermoord" zegt hij. Ik grinnik zacht en draai me hoofd naar Matt en druk een kusje op zijn lippen.

"Oke kan er iemand van ons varen" vraagt Lucy. Taylor steekt zijn hand op ik gooi de sleutels zijn richting op. Hij loopt boven naar het roer en start de boot. "Weet je ik wou altijd al een keer met een boot varen" zegt Adriana. Ik kijk haar glimlachend aan "eigelijk was het om Ashley weg te krijgen bij Nash" zegt Juul. "Zo als gewoonlijk werken jullie plantjes weer goed" grinnikt Marit. Lucy, Juul en ik kijk beledigd. "Dat is niet altijd zo" verdedigt Juul ons. Adriana en Marit schieten in de lach. "Kom we gaan op de dek liggen" zeg ik. De meiden knikken en met ze drieën lopen we naar voren en leggen onze handdoeken neer en gaan liggen. "Wie weet er eigelijk wat er precies is gebeurt" vraagt Carter als na een tijdje de jongens er bij waren komen zitten en liggen. "Nash heeft met een andere gezoend" zegt Matt. Iedereen knikt en ik ga nog wat beter tegen Matt zijn buik aan zitten. "Hoe zit het met de liefde" vraagt Adriana en kijkt van Marit naar Hayes en weer terug. Ze kleuren alle twee een beetje rood. "Goed" zeg ik en gooi een paar chippen richting Hayes die me dankbaar aankijkt. Adriana kijkt me aan met de blik 'ik had het niet tegen jou'. Matt die het door heeft schiet in de lach "zullen we de Titanic na doen" vraagt Lucy. "Ik herhaal de woorden van Adriana jullie plannen werken niet altijd en zijn ook niet altijd even slim" zegt Marit. Lucy, Juul en ik zuchten diep "het was een best leuk plan" zegt Lucy. "Betaal jij de boot dan" grinnikt Taylor die de boot had stil gelegd en bij ons was komen liggen. "Kunnen we hier zwemen" vraagt Jack G. "Als jij wilt dat we daar kunnen zwemen dan kunnen we dat" zegt Adriana. Jack trekt zijn shirt uit en springt over de reling het water in. "Jongens kom er in dit water is super lekker" roept hij. Alle jongens staan op en trekken ook hun shirt uit en springen in het water. Wij staan op en kijk over de reling heen naar de jongens. "Komen jullie ook" vraagt Jack J. "Zo ver ik weet is geen een van ons een jongen" grinnikt Marit. Jack G rolt met zijn ogen "meiden kommen jullie er ook in" vraagt hij. We knikken en trekken onze korte broekjes en shirts uit. Ik pak nog snel een strand bal en gooi die ook in het water.

"Weet je eigelijk zou de we eens een keer op cruise moeten" zegt Marit als we naar 2 uur gezwommen hebben we veder varen. Ik doe me zonnebril af en kijk haar aan. "Ja en dan eindige als de Titanic" grinnik ik. "OMG Sterre ja dat is zo romantisch" zegt Juul. "Jup en dan sterft Shawn" zegt Lucy die moeite doet om haar lach in te houden. "Nee dan gaan we allemaal dood" zegt Adriana. We kijken haar verbaast aan "kom op meiden we kunnen amper twee dagen zonder elkaar" zegt ze. "Dat is wel waar" zeg ik. "Maar terug naar waar we begonnen. Zullen we dat ooit doen" vraagt Marit. "Laten we eerst deze vakantie af maken en dan leggen we het voor bij de rest" zegt Juul. "Jup maar we doen dan geen Titanic na" zegt juul lachend. We knikken "al zal het wel leuk zijn" grinnikt Lucy. We schieten in de lach ik ga weer liggen en sluit me ogen.

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu