H. 10

1K 47 3
                                    

point of view Marit Anne Boersma

Ik ben best wel blij dat we met ze alleen in één mega grote villa gaan wonen. Natuurlijk gaan er voordelen en nadelen zijn, dat kan iedereen bedenken. Ik kan twee voordelen bedenken en één nadeel. Ik zou beginnen met het positieve. Ik ga met heel veel aardige mensen in een villa wonen waaronder de meiden en Magcon. Ook een voordeel is dat ik verliefd ben op één persoon in de villa. Hayes Grier. Nu kan ik elke dag bij hem zijn. Nu komt het negatieve deel ik ben nu dus ook elke dag met de gene die ik het minst mag voor deze wereld. Nee ik bedoel van het universum. Lucy Is helemaal verliefd op Cameron. Ik vind het erg leuk voor Lucy dat ze verliefd is. Ze kon natuurlijk niet op Taylor verliefd worden. Ik mag Taylor namelijk wel. Oké, maar nu terug naar het verhuizen.

Iedereen heeft zijn spullen al ingepakt. De mensen van de verhuiswagens komen al onze dozen ophalen en naar onze nieuwe villa brengen. Dat klonk echt of we erg rijk zijn. We zijn ook met negentien personen, dus we kunnen hem makkelijk betalen. Als alle dozen zijn opgehaald en worden weggebracht, vertrekken we naar ons nieuwe huis. Ik loop onze oude villa nog één keer door, om te kijken of we niks zijn vergeten en om afscheid te nemen. Ik ga dit huis wel missen, dit was het eerste huis waar ik met de meiden heb gewoond. Ik loop naar de deur toe en sluit hem. Draai de deur op slot en loop naar de rest.

'Op naar ons nieuwe huis' schreeuwt Julette kei hard. 'Jaaaa' schreeuw ik terug. De rit duurt best lang, maar het voelt korter. na een uurtje denk ik te hebben gereden komen we aan bij de grote nieuwe villa. De villa is echt prachtig. We stappen de auto uit en zie de andere ook aankomen. De verhuiswagen is nog onderweg. We gaan alvast onze villa binnen. Het is nu een groot wit huis. Het lijkt wel helemaal nieuw, alsof er nog niemand woont. Dat gaan wij dus doen, zorgen dat het echt ons huis wordt. Ik ga op de grote bank zitten en de rest volgt mijn voorbeeld. Nu zitten we met ze alle op de grond, te wachten. 'Daar komt een vrachtwagen aan' zegt Lauren. Iedereen staat op en kijkt naar de wagen. De vrachtwagen rijdt langs ons huis en stopt niet. Iedereen is teleurgesteld en gaat weer op de grond zitten. We hadden gehoopt dat het onze spullen waren.

Na 5 minuten te hebben gewacht stoppen er twee verhuiswagens. Natuurlijk voor de jongens en de meiden. Nash opent de deur zodat de mensen de dozen naar binnen kunnen dragen. Iedereen helpt de mensen met de dozen te dragen. Na een uur of nog veel langer zijn we klaar. Van het aantal dozen kunnen we wel een fort bouwen. We moeten kijken welke doos van wie is zodat we alle kamer mooi kunnen maken. Het enigste wat al klaar is de keuken, de badkamers en natuurlijk de tuin. Veel meubels staan er al in en de meestel slaapkamers zijn ook al af, maar de woonkamer nog niet. De kamer zijn nu erg leeg, want ja er staan geen persoonlijke spullen in. Het lijkt niet of er iemand leeft.

Iedereen pakt zijn dozen en brengt ze naar hun eigen slaapkamers. De dozen die over blijven zijn bijvoorbeels borden, messen, kussen voor op de bank en dat soort spullen.

Ik loop naar mijn kamer. Met een doos in mijn handen. Iedereen helpt elkaar met tillen. Dit is de laatste doos. Ik duw met mijn rug de deur open. Ik zet de doos neer. Ik kijk rond in mijn kamer, het is echt prachtig. Mijn droomkamer. Ik pak de dozen uit. Eerst hang ik al mijn kleren in de inloopkast. Ook zet ik mijn schoenen neer. Dat doe ik met alle dozen die van mij zijn. Als allerlaatst staat de doos met badkamer spullen. Niet iedereen heeft zijn eigen badkamer. Anders lijkt het wel een hotel. Ik deel een badkamer met Adriana en Mahogany. Lauren, Ashley en Mellenie delen een badkamer. Ook Lucy, Sterre en Juliette delen een badkamer. Dit waren de badkamers voor de meiden, natuurlijk delen de jongens ook. Nash, Hayes en Cameron delen één badkamer. Jack en Jack en Matthew delen een badkamer. Als laatste in de grootste badkamer van het huis, die wou ik ook wel delen Aaron, Carter, Taylor en Shawn een badkamer. Ik loop naar de badkamer, Ik zie dat Adriana ook haar badkamer spullen aan het weg zetten is. 'hai' zeg ik. 'hey' antwoord ze. 'Ben jij al klaar met jouw kamer?' vraag ik. 'Ja, misschien nog wat veranderen maar dat zie ik dan wel. en jij?' zegt Adriana. 'Al bijna klaar. Alleen nog de badkamer spullen. Ook ik moet nog kijken of alles staat zoals ik dat wil' antwoord ik. Ik denk na. Als we in een huis wonen, met negentien mensen die allemaal Vine grappen uithalen, dan wordt er wel ieder dag iemand geprankt. Ik ga Cameron daar zo erg mee vervelen, want ja ik mag hem niet zo heel erg om het zacht uit te drukken. Ik probeer nu even aardig te blijven. Ik stop mijn hand in de doos en voel niks meer. Dan ben ik eindelijk klaar. Ik hoor wat mensen zeggen dat ze ook al klaar zijn. Iedereen heeft zijn eigen slaapkamer. Een slaapkamer die bij zich past.

Ik loop naar beneden en hoor opeens iemand gillen. 'Nash' hoor ik iemand roepen ik denk dat het Juliette is. Ik loop snel naar beneden. Ik zie dat iedereen in een deuk ligt. 'Wat is er aan de hand?' vraag ik. 'Ikkk kannn niet praten' lacht Lucy en wijst op zij. Ik zie dat Julliete onder de groen achtige drap zit. Ik weet al wat het is. Het is een glibberig pudding achtig iets. Juliette rent Nash achterna. Nash valt over de voet van Hayes. 'Haas' waarom doe je dat?' vraag Nash. Nash ligt een soort van op Hayes. Hij viel op Hayes dan zie ik dat Juliette ze knuffelt. Nash en Hayes kijken Juliette aan met een blik waar-was-dat-goed-voor. Echt schattig hou ze elkaar zo knuffelen. Het lijkt echt of ze elkaar al jaren kennen.

-------------------

1055 woorden

heeey mensen

Vandaag zou eigenlijk Marit schrijven, maar zijn had iets met school. Dus ik (juliette) nam het over. Hopelijk vinden jullie het leuk.

xjuliettex01

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu