H. 53

538 38 2
                                    

POV Ashley

We slapen met 4 meiden op 1 kamer dus dat werd, PLL kijken, kletsen, pranks uithalen. Lucy en Juliette wilden ook meedoen dus we gaan alle haren roze verven maar dat kan je er nog uitwassen. En we doen bij de jongens make-up op hun face pleuren. We zitten nu te bedenken bij wie we gaan beginnen. Als we alles hebben gepakt, klaargemaakt en gedaan, kletsen we nog wat en gaan dan slapen. 

De volgende ochtend als ik wakker wordt is Marit, waarmee ik een tweepersoonsbed deel omdat LOX en Mel de eenpersoonsbedden wilden, al wakker. Ze vraagt aan me of we de anderen wakker gaan maken en we kleden ons om, schoenen doen we nog niet aan.Ik pak mijn speaker, doe sloffen aan. We pakken 2 pannendeksels en pollepels en we sluipen naar de slaapkamer van Jack&Jack, Lauren en Adriana. we maken ze wakker door K3 muziek op te zetten, mee te zingen en op de deksel te slaan met de lepel. Dan gaan we naar Lucy, Juul en Sterren en doen we hetzelfde. We doen hetzelfde bij de rest en gaan dan naar de ontbijtzaal en beginnen al met eten. We worden een paar keer herkend maar worden wel  met rust gelaten. Als iedereen klaar is pakken wij meiden onze tassen. We vragen de jongens wat zij willen doen en ze willen naar voetbalstadions hier in de buurt gaan kijken, maar de meiden willen naar Toledo dus we splitsen ons op. 'De mensen die naar de voetbalstadions willen gaan, gaan links van mij staan. De mensen die naar Toledo willen gaan rechts van mij staan.' zeg ik. 'Waar ga jij dan heen Ash?' vraagt Nash. 'Ik ga naar Toledo want ik hou van oude monumenten en bezienswaardigheden te bezoeken.' Bijna alle jongens behalve Shawn, Nash en Cam gaan links van mij staan en alle meiden plus Shawn, Nash en Cam gaan rechts van mij staan. 'Zo dat is dan besloten, laten we gaan.' zegt Adri. Als we in de bus naar Toledo zitten, zit ik naast Mellenie. 'Hebben jullie die prank bij de jongens gedaan?' fluistert ze tegen me. 'Ja, was het idee van Mahogany. Lucy en Juliette hadden het ook gehoord en wilden ook meedoen en hun hebben dat bij Sterre gedaan.' fluister ik terug. Als we in Toledo zijn aangekomen, zoeken we eerst een Starbucks. Dan gaan we door naar de oudere monumenten zo als de kathedraal, Palacio de Galiana en nog veel meer.  Als we hebben gelunchd is het al weer zo laat dat we terug moeten gaan naar Salou. We wilden namelijk ook nog 's avonds uitgaan en de meiden moeten allemaal nog kleding kiezen, douchen, omkleden, make-up doen en schoenen en clutch kiezen. Als we terug zijn zeggen de jongens die niet mee zijn gegaan dat we volgens hen iets hebben gemist omdat ze bekende voetballers hebben gezien 'Nou wij hebben Messi zien lopen en zijn met hem op de foto gegaan en hebben zijn handtekening.' zegt Mellenie. We gaan naar onze kamers en LOX en ik hebben, toen Shawn, Lox en ik zijn gaan shoppen, croptops met de tekst besties en een foto van ons tweeën, LOX heeft hem in het roze en ik in het neongroen. LOX doet haar neongroene broekje eronder en roze schoenen en ik doe mijn roze rokje en neongroene schoenen. we hebben een neongroene en -roze clutch en ook bij passende telefoonhoesjes in de vorm van unicorns. 

Inmiddels zijn Nash, Taylor en Carter dronken en ben ik maar met de meiden aan het dansen omdat zij maar een beetje zijn aangeschoten. Ik ga even naar de wc en als ik terug kom zie ik dat Nash een andere meid aan het zoenen is. Ik loop met tranen in mijn ogen naar Shawn en zeg dat ik al terug naar het huisje ga, shawn gaat mee en onderweg praten we over van alles maar ook over wat er gebeurt is waarom ik niet langer wilde blijven. En toen ik op bed met een grote bak ijs, netflix en een knuffel zat, kwamen na 10 afleveringen van PLL Marit, Mahogany en Mellenie binnen en toen ze mij zagen zitten gaven ze me direct een knuffel, zo hebben we nog een tijdje in elkaars armen gezeten en vielen we met z'n allen op het tweepersoonsbed in slaap.


~~~~~~~~~~~~~~~

Dit was mijn hoofdstuk, ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden dus vergeet niet te stemmen, reageren en het boek te delen. Wat vinden jullie ervan dat Nash een ander zoent? Eindelijk weer drama in mijn hoofdstuk.

Tot volgende week 

763 woorden in totaal

Geschreven door 

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu