Damn 100 hoofdstukken that's amazing :)
Pov Sterre
Zaterdag
"Wie heeft mijn koffer ingepakt" vraag ik aan Matt. "Lucy en Juul hoezo zijn ze dingen vergeten dan" vraagt Matt die de badkamer uit komt lopen. "Nee ik vraag me alleen af hoe ze dit shirt hebben gevonden aangezien die helemaal achter in mijn kast lach" zeg ik verbaasdt en laat het shirt zijn aan Matt. Matt haalt zijn schouders op en geeft mij een kus. Ik trek het shirtje aan en pak me telefoon. 7:23. 9 uur er afhalen (idk of het echt waar is maar we doen het even zo) dan is het daar 9 uur 's avonds. Ik start de groepsapp van Juul, Lucy en mij op.U: haaaai Matt en ik gaan zo het park in Xx
Lucy👭💙: Cameron en ik zijn nu met Burnie aan het lopen
Juultje👭💜: srs? Vanmiddag heb ik met hem gelopen
Lucy👭💙: jack en jack zeiden tegen ons dat we niet heel veel moesten omdat hun ook al met Burnie hadden gelopen
U: dit gebeurt er dus als niemand wat afspreekt dat word Burnie te vaak uitgelaten
Juultje👭💜: arme hond..
U: Matt loopt jullie uit te lachen😂😂
Lucy👭💙: Cam en ik zijn omgekeerd VEEL PLEZIER EN NEEM WAT VOOR ME MEE DANKJE BYEHH Xx
U: hahah zou ik doen trustee voor jullie XxIk druk me telefoon uit en laat me op bed vallen. "De volgende keer dat we weg gaan maken we een schema voor Burnie" lach Matt. Die de badkamer weer uit komt lopen. Hij steekt zijn hand uit als teken dat ik hem moet aanpakken. Ik doe dat en Matt trekt me om hoog. "Heb je de sleutel van de kamer" vraag ik. "In de tas" zegt Matt. "Okay, nu ontbijten en dan het park in" zeg ik. Matthew knikt en geeft me nog een kus en samen lopen we naar benden voor het ontbijt.
"WoW het kasteel is zo mooi" giechel ik. Matt schiet in de lach en kijkt me aan. "Wat het is zo" zeg ik. "Zullen we naar de tower of terror" vraagt Matt. Ik knik blij met me hoofd en loop samen met Matt die richting op.
Na een lange tijd rond te hebben gelopen hebben Matt en ik besloten om wat te gaan eten. "Zullen een winkeltje in" vraag ik als we door een staartje lopen met veel winkeltjes. "Ik heb honger" zeurt Matt. "Goed maar daarna een winkeltje" zeg ik. Matt knikt en drukt een kus op me wang. We lopen het straatje veder door en zien dan een leuke restaurant waar we besluiten te eten.
"Hadden we niet eerder met ze twee weg kunnen" vraagt Matt en steelt een frietje van mijn bord. "Je wilt echt met ze twee wonen he" lach ik. Matt knikt "in LA met Burnie en mijn Princess" zegt hij. "Heb je serieus naar huizen gekeken" vraag ik. Matt knikt. "Je bent echt gek" lach ik. "Jij wilt het ook" zegt Matt en gaat wat leunen tegen de stoel aan. "Ja ik wil het ook maar ik wil ook niet weg bij de meiden" zeg ik. Matt kijkt me aan. "Maar we kunnen toch niet voor altijd met ze alle in een huis wonen" zegt Matt. "Der moeten twee het eerst zijn" vult hij aan. "Wat heb je gezien"vraag ik. Matt glimlacht en pakt zijn telefoon en laat foto's zien. "Ziet er leuk uit" zeg ik en pak zijn telefoon en bekijk de foto's nog eens goed. "In de buurt zit een uitlaat veldje voor Burnie en als we willen kunnen we er meteen in als we terug zijn" zegt Matt. "Niet meteen" zeg ik en geef Matt zijn telefoon weer terug. Matt knikt en legt zijn telefoon op tafel en eet de rest van zijn eten op.
"Mag ik deze" vraag ik en zet de Minni oortjes op me hoofd. Matt kijkt me aan en knikt. "Yeahh" zeg ik. "Deze bekers zijn leuk" zegt Matt en houd twee bekers omhoog. "Meenemen" vraag ik. Matt knikt.
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...