H. 97

425 25 2
                                    

Adriana

Ik loop mijn eerste les in. Lauren en Ashley zitten al op hun plek. Ik besluit om vandaag naast Cameron te zitten. De les begint en langzaam dwaal ik weg met mijn gedachtes.

Vanavond gaan we 'All For Love' opnemen. Ik ben super benieuwd, aangezien ik normaal niet zo van zingen voor publiek houd. Dit is wel een hele grote stap voor mijn muziekcarrière. Maar wil ik wel een muziekcarrière?

Nee! Eigenlijk niet. Misschien kan Madison Beer in mijn plaats gaan. Ik kan het altijd voorstellen toch? Ik bedoel maar.

"Adriana, kun je ons vertellen wat het antwoord is?" vraagt de docent.

"Ja. De maan is 400 keer kleiner dan de zon," antwoord ik.

"Goed zo! Kun je nu weer even opletten?" vraagt hij. Ik knik en ik probeer me te concentreren op de les. Ik ga in de pauze wel eerst praten met Johnson.

"Jack? Kunnen we even praten?" vraag ik aan Johnson. Hij knikt en staat op, samen lopen we naar een rustig plekje.

"Wat is er?" vraagt hij nieuwsgierig.

"Nou ik weet niet zeker of ik wel All For Love wil opnemen," geef ik eerlijk toe.

"Wat nou als je het eerst probeert voor je het überhaupt aan Jack verteld. Je zult het vast goed doen! En je hoeft ook niet hierna een muziekcarrière beginnen. Je hebt nog school en je modellenwerk. Hoe zit het daar trouwens mee?" vraagt hij.

"Ik heb binnenkort waarschijnlijk een test shoot! En ontzettend bedankt Johnson, dit had ik echt even nodig." Ik geef hem een knuffel en samen lopen we weer terug.

"Zullen we vanmiddag iets leuks doen?" vraagt Hayes.

"Ja! We kunnen naar de dierentuin!" stelt Marit enthousiast voor. Hayes kijkt haar glimlachend aan en geef haar een kusje op haar neus.

"Cuties!" roep ik uit. Ze beginnen allebei te blozen en we proberen de reis naar de dierentuin te plannen. Iedereen is rond 3 uur uit. De dierentuin gaat om 7 uur dicht dus dan kunnen we ongeveer 3,5 uur rondlopen.

"Ik heb er zin in!" roept Lucy voordat de bel gaat. Juliëtte doet haar mond open om iets te zeggen maar de bel gaat en iedereen gaat naar zijn of haar les.

Ik heb Jack helemaal niet gezien in de pauze. Waar zal die nu weer uithangen? Ik besluit het aan Johnson te vragen.

Aan best jj;

J weet jij waar Jack is?

Aan best adri;

Ja, hij moest naar het muzieklokaal, hij is zenuwachtig voor vanavond!

Aan best jj;

Awww, cutie

Aan best adri;

Ew ga weg lol

Aan best jj;

Gotta zayn bye

Glimlachend sluit ik mijn telefoon af. Vanavond moeten we om 8:30 opnemen. We kunnen dus nog mee naar de dierentuin, waar ik ontzettend blij mee ben.

"We zijn eindelijk binnen!" roept Sterre blij uit.

"Ja! Ik ga als eerste naar de apen, wie gaat mee?" vraagt Ashley. Sterre, Matthew, Nash, Lucy, Cameron, Juliëtte en Shawn gaan achter Ashley aan.

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu