POV Lucy
Gister avond hebben we niet veel meer gedaan. We hebben alleen een beetje rondgehangen op de bank en Sterre was verdacht stil. Maar ik snap haar ook wel. Gister heb ik ook mijn kamer ingericht (media)
Het is nu ochtend en we hebben ontbeten en zitten aan de tafel alles en nog wat te regelen voor het feest. Het is goed geregeld Cameron, Matt, Juul en ik moeten de versiering doen. We hebben alles al geregeld en zitten nu op de bank te wachten op de andere die zometeen denk ik we klaar zijn met alles regelen.
En inderdaad na een tijdje komt iedereen weer naar beneden gelopen. 'Wat zullen we vandaag doen?' Vraagt Juul 'Eh.. We kunnen weer gaan zwemmen?' Zegt Hayes meer vragend 'Eh.. Ja het kan in het zwembad' zegt Adriana en ik knik 'Oké dan gaan we zwemmen?' Zegt Mellenie en we knikken
'Oké ik ga me even omkleden' zeg ik en iedereen knikt en loopt naar zijn eigen kamer en die zijn best makkelijk te vinden door de bordjes op de deur. Ik loop mijn kamer in en loop naar de inloopkast waar ik mijn bikini eruit haal en naar de badkamer toeloop die ik deel en ik me omkleed.
Ik pak nog een handdoek uit de kast en mijn zonnebril uit de kamer en roep dan 'Juul jij mag!!' En daarna komt Juul aanrennen en duwt me de badkamer uit en ik loop lachend de trap af naar het zwembad naar de achtertuin. Daar zie ik Sterre al op een stoel liggen zonnen en ga naast haar zitten.
'Hey Ster' zeg ik 'Hey' zegt ze en ik glimlach 'Gaat het weer?' Vraag ik bezorgd en ze knikt 'Ja ja het gaat weer als ze maar niet in mijn zicht is anders is het heel moeilijk' zegt ze en ik knik 'Ik snap je. Het is ook moeilijk met haar en Matt' zeg ik en ze knikt 'J-Ja dat is het het is zo moeilijk om met Matt in 1 huis te wonen' zegt ze en ik knik 'Ik snap je ga maar liggen zonnen' zeg ik en we gaan liggen.
Na een tijdje komt iedereen aanlopen en ik begroet ze 'Hallo!!' Roep ik blij en ze lachen en ik schud lachend mijn hoofd en doe mijn zonnebril op en ga liggen zonnen.
'Kom in het water het is lekker warm!!' Roept Cameron 'Nee bedankt' zegt Ashley 'We blijven liever hier' zegt Lauren en ik knik instemmend.
Na een tijdje voel ik dat ik opgetild word en open mijn ogen en gooi mijn zonnebril op de stoel en gil net als de andere meiden. Ik kijk en zie een paar bruine plukken. Dat kan iedereen zijn!!
Die persoon springt met mij in het zwembad en als ik boven kom zie ik dat het Cameron is 'Cameron' zeg ik en hij lacht en ik schud lachend mijn hoofd.
Ik zie de meiden ook boven komen en ik lach. 'Ooit gaan we ze weer terug pakken' zeg ik en ze knikken.
Na een tijdje gezwommen zijn wij de meiden er weer uit en weer gaan zonnen en de jongens zijn nog steeds aan het zwemmen als we ineens de deurbel horen.
'Wie opent de deur?' Vraagt Jack J 'Ik ga wel' zegt Matt en stapt het zwembad uit en loopt het huis in 'Hoelaat is het?' Vraag ik '6 uur' zegt Jack G 'Zullen we pizza bestellen?' Vragen Taylor en ik tegelijk en de rest knikt en schiet in de lach wat ik ook doe.
Later komt Matt binnen en zie ik Brook en haar kontlikkers Quinty en Breza. 'Hallo' zegt ze argwanend als ze ons ziet 'Hallo Brook' zeggen we en ze kijkt Sterre arrogant aan en loopt naar Matt toe en ik zicht 'Ik ga pizza bestellen' zegt Aaron en loopt het bad uit waarna het stil is.
'Zullen we eruit?' Vraagt Carter en we knikken en iedereen loopt naar zijn of haar eigen kamer om zich weer om te kleden.
'De pizza's zijn er!!' Roept Taylor blij en ik lach en iedereen loopt tegelijk zijn slaapkamer uit de trap af naar de woonkamer waar Brook en haar kontlikkers zitten.
Ik zucht en iedereen gaat op de bank zitten Cameron naast mij en Matt naast Brook en Sterre en de rest allemaal naast elkaar en we beginnen aan de pizza waarna een awkward stilte valt.
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...