H. 22

834 36 3
                                    

POV Ashley

Ugh, we moeten vandaag weer naar school maar gelukkig zit ik bij Lauren in de klas. We zijn echt goede vriendinnen. Ik zit gelukkig ook bij Nash in de klas, hij is echt zo cute en zijn lach is zo perfect. Oke zo is het genoeg Ashley je moet naar school. Ik sta op en loop naar mijn inloopkast. Zal ik mijn hogwarts shirt met vest of mijn "today i'm doing nothing" shirt aan doen. Ik kies toch maar voor mijn hogwarts shirt en mijn zwarte skaters skirt aan te doen, ik ga naar de badkamer en douche snel ik doe mijn haren in een invlecht, ik doe een dun lijntje met mijn eyeliner en een beetje mascara want ik ben niet zo van de make up naar school en als laatste doe ik mijn zwarte laarzen aan, die heb ik altijd aan (zie media voor outfit). Ik pak mijn kleurrijke eastpack en doe mijn spullen erin. Ik loop naar beneden en loop gelijk naar de keuken om ontbijt te maken voor mij en de meiden. Het is pas 7:00 maar ik sta altijd om 6:00 op omdat ik dan genoeg tijd heb om te douchen, aan te kleden, make up en haar en om een lekker ontbijt te maken. Ik maak mijn lekkere pannenkoekenbeslag en begin met de pannenkoeken langzaam hoor ik de eerste wekkers gaan en na een kwartier heb ik al 10 pannenkoeken gebakken en dan komen Shawn, Nash en Hayes zonder shirt de keuken binnen en vragen wat ik al helemaal klaar beneden doe. 'Ik heb ontbijt gemaakt en ik ga zo even skypen met mijn moeder.'

We zitten met iedereen in de kantine en ik heb net samen met Nash tosti's voor iedereen gehaald. Nash is zo lief, ik zei dat hij niet mee hoefde te lopen maar hij stond erop en als hij niet mee was gegaan had ik niet alles kunnen dragen. 'Welk uur hebben jullie zo meteen?' vraagt Lucy. 'Wij hebben Drama en jullie?' zegt Cam. 'Wiskunde van mevrouw Paffen' zegt Hayes en Juul zegt dat zij Engels hebben van mevrouw Olivers. En toen ging de bel, ik hoorde Haas nog net zeggen op naar de hel en in mezelf lachte ik want wij hadden vandaag maar 6 lesuren en de rest had 7. We lopen het lokaal in en gaan meteen zitten. 'Hallo allemaal, ik ben meneer Maassen. Mevrouw Lacros heeft een operatie gehad en kan niet naar school komen dus ik neem haar les over. Ik geef normaal op een andere school les maar nu ook tijdelijk hier. Iedereen kom hier in een kring staan, en jij' hij wees naar mij 'mag in het midden komen staan. We gaan als eerst een kennismakingsspel doen.' en zo ging de les voor bij. Toen we het lokaal uitliepen zei Lauren: 'wat was dat een rare vent maar gelukkig hoeven we nog maar 3 uurtjes. en daarvan zijn 2 uurtjes muziek en jammer genoeg een uur natuur- en scheikunde.' we lopen naar nask en we krijgen meteen plaatsen toegewezen. Ik word naast Nash gezet en Lauren wordt naast Adriana gezet. We krijgen meteen een preek over dat dit een school is en geen speeltuin en dat we stil moeten zijn tijdens zijn lessen.

We zijn eindelijk klaar. 'IK WIL NAAR DE STARBUCKS' ik ren naar mijn scooter en Lauren springt achterop en ik roep: 'Wij gaan shoppen en naar de starbucks en als jullie opschieten, mogen jullie mee.' en ze rennen meteen naar hun scooters. We rijden weg en rijden eerst naar huis om daar onze spullen neer te zetten. 'We kunnen ook gaan zwemmen.' zegt Nash 'Maar ik heb een nieuwe bikini nodig want de mijne is versleten' 'dan gaan wij een nieuwe voor je kopen en kunnen de andere al gaan zwemmen. '

Inmiddels zijn de rest ook thuis en kan ik samen met Lauren en Adriana aan het avond eten beginnen. 'Wat gaan we maken?' 'Tagliatelle met zalm en holandaise saus' en we hebben na een tijdje het eten klaar en de tafel mooi roze gedekt. Na een heerlijk avondmaal gaat iedereen naar de woonkamer en shawn roept meteen dat we indisious gaan kijken. Ik kruip nu al tegen Nash aan omdat hij het dichtste bij zit en ik hem leuk vind. Ik roep meteen dat ik met de meiden een meiden avond wil houden en alle meiden stemmen in.

We zijn allemaal moe en besluiten om alle matrassen van ons meiden te halen en op de grootste kamer te leggen en ook om alle dekens en kussens van iedereen dus ook van de jongens te halen. 'ik zeg dat we de fault in our stars gaan kijken' zegt mahogany. 'Ik zeg dat we alle delen van harry potter gaan kijken' zeggen Lucy, Juliette, Sterre en ik tegelijk. 'oke dat is duidelijk we gaan Harry potter kijken.' Na de filmmarathon zijn we zo moe dat we allemaal in slaap dommelen......

817 woorden, ik ben best een beetje trots op mezelf want ik ben rond 21:00 begonnen met schrijven en rond elf uur was ik klaar. sorry dat er dit keer geen pov shawn was maar ik zat gwn heel erg in mijn personage en had geen zin om eruit te stappen. ik zal volgende week sowieso niet schrijven omdat ik dan veel moet leren omdat donderdag de proefwerkweek voor mij begint

fijne dag of slaap lekker

geschreven door

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu