H. 61

501 27 15
                                    

(A/N ik heb dit hoofdstukje heel snel geschreven.. Als er spelfouten in zitten het spijt me heel erg maar mijn opa ligt nu op sterven en ik wou toch heel graag een hoofdstukje schrijven voor jullie. Ik heb hem ook niet gecorrodeerd op alles. Het kan zijn dat dingen niet kloppen ofzo maar dat is dan even zo hopelijk vinden jullie hem als nog leuk Xx

Pov Sterre pottorff

Ik doe mijn koffer in de bus. Ik draai me nog snel om naar het huisje en loop dan de bus in. "WE GAAN TERUG NAAR HUIS" Roep ik. Iedereen kijkt op "of we zijn niet blij" zeg ik. Ik loop naar Matt en ga naast hem zitten. Rechts van onze zitten Lucy en Cameron. Achter Lucy en Cameron zitten. Juul en Adriana. Achter ons zitten. Aaron en Lauren. Daar achter zitten. JackG en Nash naast hun zitten. Shawn en Ashley. Achter hun zitten. Hayes en Marit. Daar naast zitten. Carter en Taylor. En achter hun zit LOX. Johnson stapt in en gaat op zijn plek zitten en begint te rijden. "Ster waarom kwam jij vannacht zo laat onze kamer in" vraagt Lucy en leunt wat meer mijn kant op. Juul en Adriana doen het ook en Lauren ziet dat we een gesprek zijn gestart en leunt ook in. "Waar hebben we het over" vraagt ze. "Waarom ster midden in de nacht terug kwam" zegt Juul. "Matt en ik waren wat gaan drinken en toen hebben we even op het strand gelegen" zeg ik. "En dan kom je om half 6 pas weer terug" vraagt Lucy. Ik grinnik "jup" zeg ik. Ik ga weer goed zitten en tweet een paar dingen. Ik zie dat Matt muziek luister en pak hem en doe hem bij me zelf in. Kiss me van Ed Sheeran. Ik grinnik zacht en ga op zijn schoot zitten. en geef hem een kus. "Vannacht was echt.." "Geweldig" maak ik zijn zin af. Ik leg me hoofd in zijn nek en sluit me ogen. Ik voel Matt nog een kus op me voorhoofd drukken en val dan in slaap.

"Ze zijn echt super schattig" hoor ik iemand fluisteren. "Nog twee foto's Juul en dan moet je ze echt wakker maken" zegt een andere stem. Ik hoor twee klikjes en voel dan iemand voorzichtig aan me schouder schudden. "Ster, Matt wakker worden" zegt iemand. Ik kreun en haal suf mijn hoofd uit Matt's nek. Ik zie Lucy, Juul en Cameron staan. "Goedemiddag Doornroosje" grinnikt Cameron. Ik zucht "waar is de rest" vraag ik. "Die lopen al een beetje rond te lopen of eten te kopen" zegt Juul. "Maak jij Matt effe wakker en gaan jullie dan ook je benen rekken" vraagt Lucy. Ik knik en richt me op Matt terwijl de rest naar buiten loopt. Ik leg me hand op zijn wang en wrijf voorzichtig met me duim heen er weer. Matt kreunt ligt en opent zijn ogen. "Hey" zeg ik zacht. "Hey" zegt hij hees. "Kom de rest is ook al buiten" zeg ik. Matt kijkt verbaasd op en knikt ik sta van zijn schoot af en pak zijn hand en samen lopen we naar buiten. Als we buiten zijn lopen we naar de picknick tafel waar de rest zit en hangt. We gaan zitten en ik pak met telefoon en check even snel twitter. "Ster zullen we voedsel halen" vraagt Lucy en kijkt me aan. Ik knik en sta op en met ze drieën lopen we naar het tankstation. We lopen naar binnen en gaan meteen haar het voedsel gedeelte. Ik pak chips en gooi het in de armen van Juul. "Oke 2 zakken naturel en 2 paprika" zegt Juul. "Check" zeg ik. "M&Ms bruin en blauw" zegt ik. Lucy knikt en gooit dat ook in de armen van Juul. "MILKA" roep ik en naar een gigantische Milka reep wijs. Lucy pakt hem en legt hem ook in de armen van Juul. "Oke meer kan ik niet dragen" zegt Juul. Lucy en ik kijken naar Juul en we schieten in de lach. "Oeps" zeggen we tegelijk. "Gaan jullie dat allemaal opeten" vraagt jack J. We kijken elkaar aan en knikken. "WoW soms verbaast het me echt dat jullie niet dik zijn" grinnikt hij en loopt weg. "DOEI JACK" roep ik en begin als een idioot te zwaaien. "Jij mag ons echt uitleggen waarom jij en Matt zo goed gezind zijn" zegt Juul. Ik haal me schouders op en duw Juul richting de kassa. Juul legt daar alles neer en ik pak me pinpas. Nadat die zooi is gedaan pakken we alle drie een beetje eten en lopen terug naar de rest. "Wat denken jullie dat we gaan survival ofzo" grinnik Ashley als ze ons ziet. "Nope we hebben gewoon trek" zegt Lucy. Een werknemer uit het winkeltje komt aan lopen en begint wat in het Spaans te lullen. Iedereen kijkt Lauren aan "hij zegt dat we verder moeten rijden want we houden de busplek bezet" zegt ze. Iedereen knikt en staat op. Lucy Juul en ik lopen naar de bus en gaan met ze drieën helemaal achter in zitten. De rest van de groepje zijn.

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu