H. 62

494 28 5
                                    

(OKAY.. Dit deeltje komt er een gevecht in voor.. En eh.. Ik wil alleen even zeggen dat eh... Mijn humor en beledigen niet heel goed zijn dus eh.. Je moet ermee leren leven...😅😜 nou lees nou maar snel!! Veel plezier met lezen!!)

POV Lucy
De volgende ochtend word ik wakker in de armen van Cameron en gaap ik. 'Hm...' Mompelt Cameron en ik grinnik zacht en pak mijn gsm. 1 uur 's middags...

Ik sla langzaam de arm van Cameron van me af en glimlach. Hij ziet er zo lief en schattig uit in zijn slaap. Ik sta op uit bed en doe mijn ochtendroutine.

Ik loop de trap af naar beneden en loop naar de keuken waar ik zie dat Taylor al wakker is met Nash.. 'Morning' zeggen ze 'Goodmorning' zeg ik 'We hebben pannenkoeken' zegt hij en ik knik.

Na het eten komt de rest aangelopen. En gaan ze aan tafel zitten eten.

'Wat gaan we vandaag doen?' Vraagt Hayes 'Nou.. Het is de laatste dag en morgen moeten we weer naar school dus ik dacht misschien...' Zegt Juliëtte 'Kunnen we naar de club' zegt Sterre en Juul knikt 'Hm.. Ik stem in maar niet te dronken worden' zegt Marit en ik grinnik.

'Ik ga niet drinken anders heb ik morgen een kater' zeg ik 'Is goed' zegt Taylor 'Nou ik blijf ook sowieso nuchter nu ik de consequenties heb gehoord' zegt Sterre en ik grinnik. 'Ja ik ook' zegt Juul 'Maar gaan we wel naar de club?' Vraagt Aaron 'Ja why not' zeg ik en de jongens juichen en wij lachen.

'Zullen we nu even voetballen dan?' Vraag ik 'JAA!!' Roepen ze allemaal en ik grinnik.

Ik pak de bal uit de schuur en we lopen naar het veldje 'Teams?' Vraag ik 'ehh.. Sterre en Juliëtte kiezen' zegt Lauren en ik knik

'Jij mag beginnen' zegt Juliëtte tegen Sterre en Sterre knikt 'Lucy' zegt ze 'Ja dan gaan we sowieso al verliezen' zegt Juliëtte en ik grinnik maar toch kiest Juul iemand anders en uiteindelijk zijn de teams:

Team 1:
-Sterre
-Lucy
-Matt
-Cameron
-Lauren
-Adriana
-Gilinsky
-Aaron

Team 2:
-Juliëtte
-Shawn
-Nash
-Ashley
-Marit
-Johnson
-Mellenie
-LOX

'Kom we beginnen' zeg ik blij en ze lachen 'Jullie krijgen uit' zeg ik tegen Juul en ze knikt.

Uiteindelijk is het 3-2 geworden voor ons omdat ik nog op het laatste moment een doelpunt maakte en nu hebben we gewonnen!!...

'Wie moet er avondeten maken?' Vraag ik als ik zie dat het al 5 uur is 'Ashley en Nash' zegt Sterre en ik knik 'Hm.. Wat dachten jullie van eh... Spaghetti?' Vraagt Nash 'Is goed' zeg ik en de rest stemt mee in 'Oké dan ga ik alvast beginnen' zegt Ashley met nadruk op ik 'En ik' zegt Nash en Ashley zucht...

~Avond~
En zoals we zeiden zijn we nu op weg naar de club. We hadden besloten een beetje rond te hangen en niet te veel te drinken omdat we anders morgen een kater hebben en dat kunnen we niet goed gebruiken.

We lopen de club in en meteen overspoeld de warmte me en de lucht van alcohol.

We lopen naar de bar en bestellen wat. Daarna zie ik in mijn ooghoek een hele grote groep de club in komen lopen van een stuk of 20 man.

Ik kijk die kant op en zie dat het die ene groep is die bij ons op school zit. ARGHHH.. Hun weer.. De meeste van hun nou eigenlijk allemaal.. Zijn bitches.. Poederdozen.. Trutten...

Dan merken ze ons op en komen ze naar ons toe gelopen. 'Ach wat leuk de Magcon en de Maginers zijn er ook' zegt een van die meisjes 'En hoe zit het met je relatie Shawn? Niet zo goed hè' zegt een van die jongens 'Hou je mond, bedankt' zegt Lauren 'Nee ik hoef niks te doen wat jij zegt' zegt de jongen 'Zou ik wel doen voordat ik je bakkes eraf ram' zeg ik 'Oehh. Stoer Lucy' zegt een andere jongen en ik zucht

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu