Adriana
Zuchtend sla ik mijn boek dicht. Ik heb bijna mijn huiswerk af. Ik moet alleen nog een opdracht doen voor Engels. We moesten een quote opzoeken die iets betekende voor ons en het uitleggen.
Ik ben dol op Poetry, maar ik besloot de opdracht een andere keer te maken. Misschien kwam ik zelf nog wel ergens op.
Ik keek op de klok, half vijf. Het is vandaag mijn beurt om te koken. Ik loop de gang op en ik klop aan bij Sterre.
"Hey heb je zin om samen te koken?" vraag ik aan haar. Ze wenkt naar Matt die op haar schoot ligt. Ik glimlach naar haar en ik loop naar beneden.
Vandaag gaan we voor, uhh. Ja dat is een goede vraag. Uiteindelijk besluit ik om Ratatouille te maken. Zelf maakte mijn moeder het vroeger altijd.
Ik ben druk bezig als ik opeens te handen in mijn zij voel. "Wat is mijn keukenprinses aan het doen?" fluister Jack in mijn oor.
Ik giechel, "Ik maak ratatouille, zou de keukenprins even willen helpen?"
Hij glimlacht en vraagt me wat ik moet doen. Ik begin meteen enthousiast te vertellen wat hij moet doen. Hij kijkt me lief aan.
"Wat is er? Zit er iets op mijn gezicht?" vraag ik snel.
"Nee, maar het is gewoon schattig hoe enthousiast je bent."
Ik begin te blozen, en ga snel verder.
We zijn rond half zes klaar en we roepen iedereen aan tafel. Gelukkig zijn ze enthousiast en lust iedereen het.
"Mensen Cameron en ik willen even wat zeggen." zegt Lucy als we klaar zijn met eten.
"We willen jullie bedanken! Deze vriendschap is geweldig en door deze vriendschap hebben we elkaar gevonden." glimlacht hij.
Ik kijk ze vertederd aan, ze zien er zo cute aan. Lauren en Aaron zitten ook bij elkaar. Hetzelfde geldt voor Matt en Sterre, Ashley en Nash, Marit en Hayes en Shawn en Juliëtte. Ik ben blij dat alle ruzies voorbij zijn en iedereen happy is.
"Ik heb zo'n zin in de feestdagen!" zegt Lauren blij.
"Ja inderdaad! Het is alweer bijna!" zegt Marit blij.
____
"Ik ga even naar buiten." zeg ik tegen de rest.Ik loop naar buiten en ik loop mijn plekje in het bos. Het is misschien niet zo verstandig om in de avond alleen in het bos te lopen. Maar ik ben zo gestrest op dit moment.
Ik ga op de rots zitten en ik kijk naar het maanlicht. Het doet met denken aan een liedje.
When your legs don't work like they used to before
And I can't sweep you off of your feet
Will your mouth still remember the taste of my love?
Will your eyes still smile from your cheeks?And, darling, I will be loving you 'til we're 70
And, baby, my heart could still fall as hard at 23
And I'm thinking 'bout how people fall in love in mysterious ways
Maybe just the touch of a hand
Well, me—I fall in love with you every single day
And I just wanna tell you I amSo, honey, now
Take me into your loving arms
Kiss me under the light of a thousand stars
Place your head on my beating heart
I'm thinking out loud
Maybe we found love right where we areWhen my hair's all but gone and my memory fades
And the crowds don't remember my name
When my hands don't play the strings the same way (mmm...)
I know you will still love me the same'Cause, honey, your soul could never grow old, it's evergreen
And, baby, your smile's forever in my mind and memory
I'm thinking 'bout how people fall in love in mysterious ways
Maybe it's all part of a plan
Well, I'll just keep on making the same mistakes
Hoping that you'll understandThat, baby, now
Take me into your loving arms
Kiss me under the light of a thousand stars
Place your head on my beating heart
Thinking out loud
Maybe we found love right where we are (oh, oh)La, la, la, la, la, la, la, la, lo-ud
So, baby, now
Take me into your loving arms
Kiss me under the light of a thousand stars
Oh, darling, place your head on my beating heart
I'm thinking out loud
But maybe we found love right where we are
Oh, baby, we found love right where we are
And we found love right where we areIk schrik op als ik geklap hoor. Ik draai me op en ik zie Jack staan.
"Heeft iemand je ooit verteld hoe mooi je kunt zingen?" vraagt hij zachtjes.
Ik schud stilletjes mijn hoofd. "Ik houd zoiets voor mezelf."
"Dat zou je echt niet moeten doen. Je bent ontzettend getalenteerd. En ik zeg dit niet omdat je mijn vriendinnetje bent, nee ik zeg dit omdat ik het meen."
"Jack dit is het liefste wat iemand ooit tegen me heeft gezegd." zeg ik met tranen in mijn ogen.
Hij geeft me een kus en slaat een arm om me heen.
En vanaf dat moment wist ik iets voor mijn Engels project.
Psycholgy says, you never stop loving someone, you either never did or always will.
Ik hield van Jack en dat zal ik altijd blijven doen. Hij was mijn eerste echte liefde en dat zal hij altijd blijven.
886 woorden,
hey mensen! Sorry dit was vet saai. Maar ik had echt geen inspiratie. Volgende week wordt ontzettend leuk!
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...