POV Lauren
Als ik de volgende ochtend wakker wordt voel ik iets op mijn benen. Ik schrik overeind en zie dat Taylor met zijn hoofd op mijn benen ligt te slapen. Ik grinnik en trek voorzichtig mijn benen onder zijn hoofd vandaan. Iedereen slaapt nog, en voordat ik de kamer uit wil lopen kijk ik nog een keer om. Iedereen ligt over elkaar heen op de grote lounge bank. Glimlachend loop de gang op, de trap af.
Gister was geweldig. Gevoetbald, gezwommen en een horror film gekeken. Ik denk terug aan die blik die Aaron me gaf, bij het zwemmen. Eigenlijk de hele dag. Hij is zo cute! Damn.
Als ik beneden aankom pak ik een groot dienblad en twee zakken met bolletjes. Ik pak mijn Iphone 6s erbij en tweet:
@Maginer//Lauren: 'Goodmorning peeps! De rest slaapt nog, dus ik ben zo lief om onbijt klaar te maken. Wat gaan jullie doen today? x'
Een kwartier later zijn alle broodjes gesmeerd en blijkbaar slaapt iedereen nog, want ik heb nog niks gehoord. Als ik de gang weer op loop met het dienblad valt me op hoe ik eruit zie.
Ik kijk in de spiegel. Mijn haar, futloos in een knotje, een joggings broek en een croptop. Wauw. Wat moeten ze wel niet van me denken? Ik ben nogal erg bezig met wat mensen van me denken, ookal zou je dat niet zeggen.
Een zucht verlaat mijn mond en vlug loop ik weer naar boven, de Cinema in. Een grote kamer met een loungebank, een groot open raam en een flatscreen tv. Voor de rest is er niet zo veel, maar dat is ook niet nodig voor een bioscoop kamer. Ik zet het dienblad neer en voorzichtig doe ik de gordijnen open. Ik ga ze niet wakker maken, ik weet al te goed hoe kut dat is.
POV Aaron
Ik voel een trap in mijn zij en zonder dat ik het doorheb rol ik van de bank af, plof op de koude tegels en kreun van de pijn. Mijn kont en mijn zij, dankje wel Nash. Van Nash kijk ik naar de rest. Ik lach omdat iedereen er zo dom bij ligt en sta op. Hinkelend loop ik de kamer uit, naar een van de badkamers. Er valt iets in de kamer van Lauren en ik schrik. Strompelend maar voorzichtig loop ik de kamer in. ''Oh, sorry Aaron.'' Lauren grinnikt en houd haar deo omhoog, als teken dat dat het geluid was. ''Geeft niet. Hoelang ben je al wakker?'' Vraag ik haar, terwijl ik tegen de deur leun. ''Half uurtje ofzo. Ik had broodjes gemaakt, maar ik durf ze niet wakker te maken. Waarschijnlijk krijg ik dan haat over me heen, haha.''
''We gaan ze op een leuke manier wakker maken dan.'' Ik lach en wijs naar een stofzuiger die op de overloop staat. Meteen heeft ze me door en samen lopen we de Cinema weer in. ''Ik ga het vinen.'' Zegt Lauren, terwijl ze klaar staat met haar mobiel. ''Eerst Nash, hij trapte me.'' zeg ik, wijzend naar mijn zij. Lauren knikt en duwt een knop in. Een hard geluid komt uit het ding en automatisch schieten we in de lach als Nash hard zijn hoofd in een kussen drukt. ''Je bent wel wakker, sukkel'' Ik sla het kussen uit zijn handen en houd de slang boven zijn oor.
POV Lauren
Later zitten we allemaal slaperig op een broodje te kauwen. We zitten ook beneden, boven was het niet zo leuk. ''We moeten zo weer gaan, guys. Vanmiddag weer een bespreking met de manager.'' zegt Cameron. Mahogany knikt. ''Jammer.'' Zucht Lucy. Ik kijk naar Aaron hij naar mij. Aaron glimlacht. Zijn mooie witte tanden stralen, ookal is hij net wakker, hij is zóó knap. ''Lekker.'' Floep ik eruit. Daar ga ik weer, of course. Geen dag in het leven van mij zonder dat ik al mijn ideeën of gedachtes meteen eruit floep. Iedereen staart me raar aan. ''Oh, zei ik dat hardop? Ja eh.. ik bedoel dit broodje. Heb het zelf gemaakt, dus eh ja. Lekker enzo.''
''Wat nou als we samen in een villa gaan wonen?'' Stelt Ashley na een tijdje voor. Het moet even tot me doordringen en met dat idee, dat ik samen met Carter ga wonen hangt me al de keel uit. Ik háát Carter. Serieus, ik weet niet hoe deze haat is begonnen, maar hij is vreselijk. Voor de rest lijkt het me wel leuk, de laatste paar dagen gaan we veel met Magcon om. ''Dat is geweldig!'' Juliette knikt enthousiast en daarna komen de andere reacties. ''Leuk idee!'' ''Áwesome.'' '''Ja, vet cool!''
Zo gezegd zo gedaan, nu ongeveer twee maanden later hebben we het besloten, beslist met de managers en het gister voor het eerst aangekondigd op social media. Alles brak los, #Magcon&Maginer werd trending op twitter en vanmiddag worden we geïntervieuwd voor Clevver. Ook hebben we al een villa gekocht [Bijlage ], en over een paar dagen verhuizen we al.
Niet iedereen was enthousiast en er zijn natuurlijk ook nadelen. We moeten allemaal naar een nieuwe school en het verhuizen met 19 mensen is niet het makkelijkste ding in de wereld. Ik heb ruzie met Carter, maar nadelen zullen er altijd blijven.
Ik stapel een paar dozen op en begin aan mijn kast. Vandaag is het een beetje inpak dag, iedereen begint met opruimen en dozen inpakken voor de verhuizing. ''Lauren, kun je me zo helpen?'' Lucy loopt mijn kamer in en kijkt rond. ''Jij bent ver met inpakken.'' Zegt ze. Ik knik en loop met haar mee naar de badkamer waar ze bezig was het kastje leeg te halen.
---
Dat was mijn tweede hoofdstuk! Ze gaan dus verhuizen {het huis staat in de bijlage} In komende hoofdstukken komen meer foto's van het nieuwe huis, slaapkamers en andere kamers geloof ik, dus dan krijgen jullie een beetje een kijkje in de villa en een voorstelling daarbij. Hopelijk vond je mijn hoofdstuk leuk, en tot volgende week maandag!
Written by: xloonah
Words: 1000
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...