POV Lucy
~De Volgende ochtend~
Ik word vroeg wakker in de armen van Cameron. Iedereen ging met z'n tweeën in een tent. Ik gaap en pak mijn gsm 9:52 vroeg...Ik voel de greep van Cameron nogal strak om mijn heupen maar daarna verslapt hij. Ik zie hem zuchten en dan ineens schrikken. Dan huilt hij... The hell?!... Ik voel de greep weer verstrakken en hem dan snel ademen.
Hij heeft een nachtmerrie!!... 'Cameron word wakker' zegt fluister ik en schud hem door elkaar. Ik kruip uit de slaapzak en schud hem door elkaar. 'Cameron' zeg ik en hij schiet recht en hij laat mijn heupen los. Ik ga ook recht zitten en wrijf over mijn heupen.
'Heb ik je pijn gedaan?' Vraagt hij 'Nee het geeft niet' zeg ik 'Waar ging je nachtmerrie over?' Vraag ik 'Hoe weet je dat?' Vraagt hij 'Is wel te merken hea' zeg ik en hij grinnikt
'Ik was alleen. In een bos.. Iedereen was ergens heen naar de bioscoop of uit eten of in het pretpark en ik wist niet waar jij was dus ging je buiten zoeken. Ik kwam dus in een bos en daar zag ik ineens jou staan en wou naar je toelopen maar toen zag ik nog iemand achter je. Een enge man en die was je steeds aan het slaan en schoppen en wat ik ook deed ik rende naar je toe maar kwam niet dichterbij..' Zegt hij zacht 'Ik was je kwijt' mompelt hij en ik glimlach zwakjes.
'Je raakt me niet kwijt. Aan niemand niet' zeg ik en hij glimlacht weer en ik geef hem een knuffel 'Volgens mij is nog niemand wakker' zegt Cameron en ik kijk met grote ogen en rits de tent snel open. 'Hm..' Mompel ik en grijns.
Ik open de tent van Juliëtte en Shawn en laat het zonlicht in hun gezicht vallen waardoor ze kreunend wakker worden 'Goedemorgen sukkeltjes' zeg ik blij en Shawn lacht terwijl Juliëtte haar gezicht in het kussen drukt 'Ook aardig' zeg ik en rits hem weer dicht
Als ik iedereen wakker heb gemaakt buiten Matt en Sterre die ik nog wakker moet maken loopt iedereen zijn tent uit. Ik heb iedereen "normaal" wakker gemaakt en nu nog Sterre en Matt.
Ik rits de tent open en zeg 'Hey Mr en Mrs. Espinosa word eens wakker of je krijgt geen eten' zeg ik en laat het zonlicht binnenvallen 'Sukkel laat me slapen' mompelt Sterre 'Na-ah alleen ik noem mensen een sukkel nou opstaan' zeg ik 'Na-ah ik heb het woord afgepakt en jaja' mompelt ze en ik grinnik.
'Dat is nog eens leuk wakker worden' zegt Adriana sarcastisch en ik lach 'Sukkel Lucy je gaat zo dood!!' Roept Sterre als ze haar tent weg is 'Excuseer me ik wil nog niet dood' zeg ik en ren snel het bos in.
'Waar ben je Valentine?!' Roept ze en ik klim in een hoge boom waar ze me nooit kan vinden. Gewoon de 2e boom van de tenten vandaan..😂😂
'UGHHH... Ik haat je Valentine' zegt Sterre 'Ik hou ook van jou Sterwana!!' Roep ik en Juultje lacht 'Die heb ik gedacht Lucyiana!!' Roept ze en ik grinnik en steek mijn tong uit. 'Hoe kom je zo snel in die boom?' Vraagt ze 'Magie!!' Roep ik en ze lacht 'Oké je blijft gespaard voor deze keer. Kom snel uit die boom en ga niet op je bakkus aub! Bij gymles was het al erg genoeg' zegt Sterre en ik lach en spring uit de boom en land op mijn voeten maar mompel 'UGHH.. M'n benen' 'Karma heet dat sukkie' zegt Juultje en ik grinnik en sta op.
'Je krijgt je karma nog van mij' zegt Sterre 'Hmpf...' Mompel ik 'Het is zo vroegggg!!' Roept Ashley 'Johh' zegt Lauren en ik grinnik 'Waarom moest je ons zo vroeg wekken?' Vraagt Nash nog steeds slaperig en ik lach 'Dat gezicht' lach ik en iedereen lacht 'En omdat het kan en ik me verveelde' zeg ik 'Gaan we eten?' Vraagt Juul en ik knik waarna ze beiden naast me komen lopen.
'Oh ja wat ik nog moet zeggen nou eerder vertellen..' Zegt Sterre 'Tell' zeg ik nieuwsgierig en ik weet gewoon dat er een paar meeluisteren met ons gesprek. 'Als een jongen vraagt of je een lolly wilt, zeg dan nee tenzij hij een hele zak lolly's in zijn hand heeft' zegt ze en ik proest het uit en ik hoor Juliëtte ook lachen
'Sjees Ster' lach ik. OMG ik krijg nu verkeerde beelden in mijn hoofd maar ook hele grappige. 'Omg' lach ik
'Oké ik ben klaar' zeg ik zuchtend als ik eindelijk klaar ben met lachen 'Je leeft weer' zegt Ashley blij en ik grinnik 'Ja ik was half dood' zeg ik en ze lachen.
~Middag~
'Zullen we voetballen? Er is hier vlakbij een veldje' zegt Lauren en ik knik en de rest stemt ook in 'Heeft iemand een voetbal bij?' Vraagt Taylor 'Ik!!' Roept Hayes en haalt een voetbal uit zijn tas.'Jongens tegen de meiden?' Vraagt Aaron 'Maar dat is toch niet eerlijk?' Vraagt Taylor en ik geef mezelf een facepalm waarna de meiden lachen 'Ja echt wel' zegt Adriana 'Oké als jullie ook ermee eens zijn dan is het goed' zegt Marit 'Sukkels' mompel ik en Marit lacht en Cameron kijkt nep-gekwetst 'Succes' zeg ik tegen Cameron en druk een kus op zijn lippen en laat zijn hand dan los.
Nou Adriana staat in de spits, Ashley keept, Sterre en Marit verdedigen en Lauren, Juliëtte en ik gaan aanvallen. Dit word echt geweldig we gaan zo hard winnen.
De bal word ingespeeld door Ashley en Juliëtte neemt hem aan. ze rent naar voren maar op een gegeven moment blokkeert Shawn haar en schiet ze snel de bal naar mij. 'Lauren' zeg ik als ik Taylor voor me zie staan en ik schop de bal naar Lauren die hem aanneemt.
Ze rent naar voor en maar word dan geblokkeerd door Cameron en schiet de bal naar Juliëtte maar dan pakt Matt hem af. Ik ren achter hem aan en op een gegeven moment ren ik naast hem en schop de bal naar Lauren die ermee naar het doel rent en scoort!! 'Girlpower!!' Roept Adriana en we geven elkaar een high-five.
Uiteindelijk staat het 3-1 en hebben we gewonnen. Het was zo grappig omdat Taylor is gestruikeld over zijn eigen voeten waardoor Aaron over hem struikelde en daarna Gilinsky over hun heen waarna ze met z'n drieën een hele berg hadden we moesten allemaal heel hard lachen en hun moesten er zo te zien ook erom lachen. Het wad heel erg gezellig met z'n alle zoals altijd... Even vergaten we alle ruzie's die er nog zijn en alle problemen waren even van de wereld...
~Avond~
We hebben net gegeten en gaan zometeen weer terug naar huis. Het was een hele gezellige dag vooral het voetballen. De meiden hebben gewonnen!! (A/N WHOOPWHOOP!! GIRLPOWER!!🎉💁💕)We zijn gewoon te goed.. Nee grapje.. Maar Sterre zou het wel zeggen en dan arrogant haar haren naar achter gooien. Dat is gewoon typisch iets voor haar en meestal moet iedereen erom lachen.
De hele rit hebben we luidkeels meegezongen met de muziek en ook heel veel gelachen. Als we thuis zijn ploffen we alleen zuchtend op de bank en stoelen. 'Ik ga slapen.. Morgen weer school' mompel ik zuchtend 'Ja ik ook' zeggen Cameron, Shawn, Juliëtte, Sterre en Matt 'Hmpf.. Wij nog 5 minuutjes' zegt Marit 'Is goed' zegt Juliëtte.
Na mijn hele avondroutine kruip ik in bed en zucht 'Ik haat school' zeg ik 'Al die leraren die over je zeiken' zeg ik en Cameron grinnikt 'True' zegt hij 'Goodnight' mompel ik 'Goodnight babygirl' zegt hij zacht en drukt nog een kus op mijn lippen en dan vallen we in slaap...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WHOOPWHOOP!! Alweer een stukje!! Dit was het voor deze week tot volgende week!!😘😜XxMeh😈❤️ - ikbenlucy
1321 woorden!!
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...