POV Lucy
Glimlachend kijkt Cameron me aan en ik glimlach terug 'waar ben je zo blij over?' Lach ik 'Dat ik met jou ben' zegt hij en ik bloos 'Awhh babe' zegt hij en ik bloos nog harder 'Cam' mompel ik en hij lacht 'Sorry babe' zegt hij lachend en ik grinnik'Ik vind het echt een mooi stel' zeg ik 'Wie?' Vraagt Cameron 'Matt en Sterre. Kijk hoe ze voor elkaar zijn' zeg ik glimlachend als ik naar de 2 mensen kijk die op de bank zitten 'Ja en kijk daar Shawn en Juliette' zegt Cameron en wijst naar Shawn en Juliette die aan het dansen en lachen zijn net zoals Hayes en Marit en Ashley en Nash.
'Ze zijn allemaal zo lief tegen elkaar' zeg ik 'Goals' zegt hij en ik lach en knik. 'Klopt' zeg ik
Na een tijdje beginnen mijn voeten echt moe te worden 'Moe?' Vraagt hij 'Je kent me goed' zeg ik 'Kom we gaan even zitten. Je redde het wel lang met die hakken' zegt hij en ik knik en hij begeleid me naar de bank waar ik ga zitten.
Ik zucht opgelucht en hij lacht 'Het doet nog steeds pijn' mompel ik en wrijf aan mijn enkels 'Arme voeten' zeg ik met medelijden naar mijn voeten. Cameron lacht en ik grinnik zacht.
Hij drukt zacht zijn lippen op de mijne en hij glimlacht zwak en ik ook. Dan trekt hij terug en glimlacht 'Beter?' Vraagt hij zacht en ik knik en hij glimlacht.
Na een tijd heeft iedereen zich verzameld om terug te gaan naar huis. 'Moe?' Vraag ik als ik zie dat Marit helemaal op Hayes zie leunen 'Mwah' mompelt ze en in lach
We stappen de auto's weer in en rijden naar huis.
Als we thuis zijn gaan de meeste weer naar hun bed. Ik weet dat vandaag Lauren en Aaron terugkomen dus ik besluit te wachten.
Oh ja vandaag komen Adriana en Jack G ook terug van hun reisje. Dan gaat de gsm van mij af. 'Wie is dat?' Vraagt Cameron aan me. Ik kijk op het schermpje en zie de naam van Lauren 'Lauren' zeg ik en hij knikt (La=Lauren , Lu=Lucy)
Lu:'Hallo met Lucy?' Zeg ik vragend aan de gsm
La:'Hey Luc kan je Aaron, Jack G, Adriana en mij even ophalen van het vliegveld? Sorry dat het zo laat is maar we kunnen geen taxi nemen omdat er geen voorbij komt rijden en we kwamen Adriana en Jack G toen net tegen voor als je je afvraagt hoe we elkaar hebben gevonden' zegt Lauren
Lu:'Oh ja tuurlijk ik ga me even omkleden en ik kom eraan' zeg ik
La:'Is goed tot zo!!' Zegt Lauren
Lu:'Tot zo' zeg ik en hang op
~Einde Gesprek~'Wat ga je doen?' Vraagt Cameron 'Adriana, Lauren, Jack G en Aaron ophalen van het vliegveld' zeg ik 'Moet ik mee?' Vraagt hij 'Als je het wilt graag' zeg ik glimlachend en hij glimlacht.
We lopen de trap op en lopen onze kamer in en kleden ons dan om. Ik in onze kamer en hij in de badkamer. Nadat Cam en ik wat comfortabelere kleren hebben aangedaan lopen we de trap weer af en lopen we de deur uit.
'Ik rij wel' zegt Cameron en ik geef hem de sleutel. We stappen in en hij start de auto en we rijden de oprit af.
Als we bij het vliegveld zijn zie ik ze al staan en wijs ernaar 'Daar' zeg ik en hij knikt en rijd er naartoe.
Lauren opent de deur en ze stappen allemaal in 'Hey' zeg ik 'Hey' zeggen ze 'Sorry als ik je wakker heb gemaakt' zegt Lauren 'We waren toch op jullie aan jet wachten dus het maakt niks uit' zegt Cameron en Lauren knikt.
Dan rijden we weer naar huis.
Zuchtend komen we thuis. Lauren sluit af en we lopen de trap op. Na mijn avondroutine kruip ik in bed en voel Cameron naast me 'Goodnight Love' zegt hij zacht 'Goodnight handsome' mompel ik en hij glimlacht en geeft me een kus.
Hij doet het licht uit en slaat zijn arm om me heen. Ik kruip tegen hem aan en sluit mijn ogen waarna ik langzaam maar zeker in slaap val...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wow hoe snel het gaat.. Hier het laatste hoofdstukje van Viners To The End.. Er komt nog een dankwoord.. Bedankt voor het lezen van dit boek!! Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Bedankt... Het is wat korter omdat het uitliep en ik vandaag laat uploade omdat Sterre naar 5 Seconds of Summer was dus.. Maar heel erg bedankt en tot in het dankwoord!!💙👑XxMeh😈❤️ - ikbenlucy
781 woorden!!
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...