POV Lucy
De volgende ochtend word ik wakker en kijk op mijn gsm. Het is 8 uur.. Zo vroeg.. Maarja slapen lukt ook al niet meer dus...
Ik sla de dekens van me af en doe mijn ochtendroutine wat bestaat uit kleren pakken, douche, aankleden, tandenpoetsen en make-up opdoen. Daarna loop ik de trap af naar de keuken en maak ontbijt voor iedereen.
Na een tijdje komt Juliette naar beneden 'Goodmorning' zeg ik 'Morning' zegt ze en gaat aan tafel zitten en ik geef haar ontbijt. 'De Magcon komt zometeen' zegt ze en ik knik.
Daarna komt Ashley naar beneden die ik ook begroet 'Goedemorgen' zeg ik 'Morgen' zegt ze en gaapt waarna ze aan tafel gaat zitten en ik haar ontbijt geef TRINGGG de bel gaat en galmt door het hele huis maar niemand word wakker. 'Ik ga al' zegt Juliette en staat op.
Na een tijdje komt iedereen binnen en zie ik dat Shawn een t-shirt aan heeft met hem en Ashley en dat Ashley er ook een heeft 'Ehm.. Ash waarom heb je een shirt aan met jou en Shawn?' Vraag ik maar word onderbroken doordat nu iedereen de trap afkomt. 'Goodmorning' zeg ik 'Morning' zegt Lauren en gaat aan tafel zitten en ik geef iedereen zijn ontbijt.
'Ash waarom heb je een shirt aan met jou en Shawn erop?' Vraagt Sterre 'Uhu' mompelt Mellenie 'Ja dat wou ik vertellen Ehm.. Shawn en ik zijn broer en zus' zegt ze 'Oh my god wat leuk!!' Roept Marit waarna ze haar een knuffe geeft en ik lachend toekijk 'GROUPSHUG!!' Gil ik en doe gezellig mee net als de rest en zelfs de Magcon.
'Gaat het weer Ster?' Vraag ik fluisterend en ze knikt 'Ja het gaat en we kunnen gewoon doen wat ze altijd doen maak je geen zorgen en als er iets is vertel ik het' zegt Sterre en ik knik glimlachend en ga aan mijn ontbijt.
'Wat zullen we doen?' Vraagt Taylor 'Voetballen!!' Roepen Adriana en Juliette 'Meiden die voetballen?' Vraagt Carter 'Ja problemen mee?' Vraag ik en grijns 'Nee hoor maar ik wed dat jullie het niet kunnen' zegt Hayes 'Dan ken je Lucy, Adriana en Juul nog niet' zegt Lauren die zucht en ik grijns. 'Zullen we daarna zwemmen?' Vraagt Cameron en ik knik 'Is goed ik ga even omkleden' zeg ik en ze knikken terwijl ik naar mijn kamer loop...
POV Cameron
Ik snap niet waarom de jongens de meiden niet geloven. Meiden kunnen ook voetballen. Maarja zo zijn sommige jongens. Ik denk wel dat Lucy, Juliette en Adriana wel echt goed zijn.. Nou ik denk het niet ik weet het waarom hebben ze het anders gezegd? 'Zullen we onze zwembroeken en handdoeken gaan halen?' Vraag ik en ze knikken net als de meiden en dan vertrekken we naar huis om onze zwembroeken te halen...
Na een tijdje zijn we weer bij de meiden thuis. Matt belt aan en de deur word geopend door Juliette die in haar tenue staat. 'Een tenue?' Vraagt Aaron 'Uhu' zegt Juliette en laat ons erin.
POV Lucy
Ik zie Juliette binnenkomen met Magcon en dan staan we op 'Jullie hebben alle 3 een tenue?' Vraagt Cameron en ik knik 'Jahaa' zeg ik en grijns terwijl Cameron glimlacht oh god... Je kan gewoon verdrinken in zijn ogen en zijn glimlach is zo schattig...
'Zullen we voetballen?' Vraagt Adriana en ik knik 'Hebben jullie geen tenue?' Vraagt Jack G aan de rest van de meiden die hun hoofden schudden 'Nope alleen die 3 daar we kunnen amper voetballen' zegt Mellenie waardoor ik moet lachen.
Ik pak de bal uit de schuur en we lopen naar de achtertuin. Onze achtertuin is echt huge er zit een zwembad in en ook een voetbalveldje waar we kunnen voetballen.
'Oh ja heeft iedereen zijn zwemkleding al aan zodat we ons niet meer om te hoeven kleden?' Vraagt Marit en we knikken 'Jupp' zeg ik 'Oké laten we voetballen jongens tegen de meisjes?' Vraagt Juliette en ze jongens knikken 'We maken jullie zo erg in' zegt Jack J 'Juich niet te vroeg Johnson' zeg ik glimlachend en we gaan in een rondje staan en bespreken alles.
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...